Reklamná agentúra, ktorá vytvára komplexné marketingové stratégie a ekosystémy. Zahŕňajúce často SEO, PPC kampane, komunikáciu na sociálnych sieťach a iné.
Tak ako každý rok, aj v roku 2023 sa v oblasti reklamy a grafického dizajnu stretávame s novými prístupmi, s ktorými (ne)vedome prichádzame denne do kontaktu. Trendy v dizajne sa kontinuálne prispôsobujú, pretože ľudia majú tendenciu meniť svoje vkusy, pr
Ak ste si aj vy všimli, že k nám niektoré nástroje či formáty užitočné pre podnikový marketing či dokonca manažment nikdy nedorazili, alebo aj dorazili, no ich dopad bol len minimálny, nemýlili ste sa. Neustále nás míňajú mnohé trendy, ktoré vo svete zmen
V oficiálnom repozitári doplnkov WordPress je viac ako 55 000 doplnkov. To je naozaj veľa. Samozrejme, nie všetky sa pravidelne aktualizujú a používajú, ale tie, o ktorých budeme dnes hovoriť, tieto kritériá nespĺňajú. Tento článok je zameraný na najpopul
Ako môžu byť značky hodnoverné pri preberaní spoločenskej zodpovednosti za svoje zlyhania? Stačí korporáciám, ktoré majú taký extrémny vplyv na svoju zákaznícku základňu povedať „prepáčte“? Spolu so snahou osloviť novú generáciu spotrebiteľov a zákazníkov
Aj tá najmenšia spoločnosť by mala byť prítomná na sociálnych sieťach. Je to jeden z najlepších spôsobov, ako sa uistiť, že ste trvalo v popredí mysli ľudí. Ale najväčšia sila sociálnych médií môže byť tiež jeho najväčšou slabinou ak jej ale každá spoloč
Ovplyvňujú náš život viac, ako si myslíme. Jedným z hlavných dôvodov, prečo chcú budúci rodičia vedieť pohlavie dieťaťa, je výber farieb oblečenia. Mamička musí vedieť, či kupovať modré alebo ružové. Rovnako je to aj v obchode. Vedľa seba sú položené dva
Stačí štipka psychológie do marketingového mixu a predaje budú chutiť úplne inak. Nie je potrebné študovať päť rokov vysokej školy. Stačí aplikovať šikovné triky, ktoré efektívne zapôsobia na vašich zákazníkov. Odskúšali ich najúspešnejší predajcovia na s
Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne z
V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj o natívnej r
Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% (prehľadné štatis