10 strašidelných SEO taktík roku 2023

„Vykašlite sa“ týmto desivým SEO schémam a budete mať väčšiu šancu vo výsledkoch vyhľadávania.Bola studená, tmavá noc. Na konci dlhej cesty bol starý schátraný kaštieľ pokrytý pavučinami. Vnútri sa mihala sviečka vedľa tieňa osoby.Zotriete námrazu z farebného skla na prahu a je tu akurát toľko svetla, aby ste videli, čo ten muž vo vnútri robí. Pohybuje telom zo strany na stranu, skanduje čísla – čo to môže byť? Čierna mágia?Priložíte ucho k oknu, aby ste zistili, čo môžete počuť – a môžete rozoznať niečo:Jeden, dva, tri, štyri platené odkazy!Bohužiaľ – vôbec to nie je čarodejník – ale niečo ešte mrazivejšie: Obchodník vykonávajúci starodávnu prax black hat SEO!Straší ťa tento príbeh tak ako mňa? Je takmer rok 2023 a ak ste zapojený do kupovania odkazov, alebo do niektorej z 10 vecí, ktoré sa chystám podrobne rozobrať v tomto článku – nebudete mať šancu vo výsledkoch vyhľadávania.Takže bez ďalších okolkov, tu je 10 strašidelných SEO praktík, ktoré treba v roku 2023 odstrániť. 1. Nedostávate buy-in zhora Vaša spoločnosť môže povedať, že môžete „robiť SEO“ bez toho, aby ste skutočne pochopili, čo SEO znamená.Rýchly posun vpred o niekoľko mesiacov na ceste, keď potrebujete urobiť veľké rozhodnutia o lokalite a správu nikde nenájdete. Ak chcete byť úspešní v SEO, potrebujete odhodlanie zhora .Navyše na SEO treba myslieť aj vtedy, keď vy, marketér, nie ste v miestnosti.Každé rozhodnutie o webe ovplyvňuje SEO. Keď máte správny buy-in, môžete vyriešiť toľko ďalších problémov uvedených v tomto článku. 2. Najímanie ľudí, ktorí vedia o SEO menej ako vy Najali ste si veľkú značkovú agentúru, pretože ste počuli, že sú najlepší.Spoločnosť priradí k vášmu účtu odborníka na SEO s luxusným názvom – čo by sa mohlo pokaziť?Až po niekoľkých týždňoch je zrejmé, že viete viac ako váš SEO tím. A s trochou rýpania zistíte, že osoba, ktorá obsluhuje váš účet, má za sebou iba niekoľko rokov SEO.Toto je skutočný fenomén, ľudia.Pred podpísaním zmluvy sa uistite, že ste si preštudovali ľudí, ktorých najímate. V opačnom prípade nebude váš pracovný vzťah plodný. 3. Byť si istý, že máte plán, ktorý sa bude držať Človek plánuje, Google sa smeje.OK, to nie je celkom, ako tento starý výraz znie, ale realita je taká, že jediná vec, ktorá je v SEO konštantná, je zmena.Ako môžete seriózne plánovať SEO o šesť mesiacov, keď Google robí tisíce zmien vo vyhľadávaní každý rok a vaši konkurenti ešte viac?Nemáte žiadne znalosti o zmenách, s ktorými sa stretnete. Zmierte sa teda s tým, že dlhodobý SEO plán nestojí za nič.Čo robiť namiesto toho?Spustite štvortýždňové šprinty a po každom šprinte prehodnoťte, čo web potrebuje. 4. Získať poradenstvo v oblasti SEO a nerealizovať ho Ak ste investovali čas a peniaze do najatia SEO len preto, aby ste ignorovali jeho odporúčania, potom sa nečudujte výsledkom, ktoré nedosiahnete.Rozumiem. Niekedy to vyzerá ako náročný boj, aby sa veci dotiahli do konca.To je dôvod, prečo mať buy-in a plán, ako budete implementovať SEO stratégie, je prvým krokom pred zapojením sa do SEO služieb. 5. Ignorovanie tvrdých zmien Keď čelíme obchodným silám, konkurenčným prioritám a nedostatku zdrojov, môže sa zdať nemožné vykonať „tvrdé“ zmeny na webovej stránke.Niekedy sú čiastočne, alebo dokonca zle implementované, aby sa pokúsili pohnúť ihlou.Ťažké zmeny sú však tie zmeny, ktoré môžu zásadne zmeniť váš SEO program.Ak je odporúčanie urobiť ich, zdôvodnite ich vykonanie a ak potrebujete, najmite si externých odborníkov, ktorí ich urobia správnym spôsobom. 6. Myslenie na akýkoľvek obsah je dobrý obsah Ak sa pozriete na jadro takmer každej aktualizácie algoritmu Google , zistíte, že sa zameriava na kvalitný obsah.Ak chcete uspieť teraz aj v budúcnosti, potrebujete užitočný obsah – odborný, autoritatívny a dôveryhodný obsah.Musíte sa nejakým spôsobom odlíšiť od konkurencie, než opakovať to, čo hovoria všetci ostatní.Spievanie nápadov iných sa rovná priemernému obsahu. A Google neodmeňuje priemer. 7. Myslenie, že všetky kľúčové slová sú rovnaké Vymýšľanie kľúčových slov neznamená, že by ich niekto hľadal. Preto nemusia mať žiadnu premávku.To je len jeden bod, ale musíte tiež vziať do úvahy, že existuje veľa stratégií kľúčových slov a líšia sa podľa odvetvia.Priradenie obsahu k zámeru dopytu vám môže pomôcť dosiahnuť lepšie výsledky vo vyhľadávaní a je kľúčom k tomu, aby ste boli považovaní za odborníka a získali hodnotenie. A ak nie je hodnotený, obsah je takmer bezcenný. 8. Nepozerať sa na PPC dáta Bohužiaľ, PPC dáta sú často ignorované. A tímy SEO a PPC sa často cítia vo vzájomnom rozpore.Vedieť, čo konvertuje v PPC, je solídnym ukazovateľom návratnosti investícií pre každé kľúčové slovo.Tiež štúdiom negatívnych kľúčových slov v PPC, ktoré identifikujú nejednoznačné kľúčové slová, SEO vidí problémy, ktoré poukazujú na potrebu schémy.Zrátané a podčiarknuté: Ak majú určité kľúčové slová jasný význam a veľkú konverziu, možno ich budete chcieť vo svojom SEO programe. 9. Nákup odkazov Teraz by sme ešte nemali viesť konverzáciu o „platených odkazoch“.Napriek tomu mnohé webové stránky stále využívajú túto prax nevedomky, alebo vedome.Aby sme boli spravodliví, nákup odkazov nie je vždy čiernobiely problém; existujú odtiene šedej.Ak napríklad niekomu zaplatím za napísanie článku a jeho umiestnenie na inú stránku, je to platený odkaz? Google si to myslí .Náprava na platené odkazy? Vytvorte veci, na ktoré sa oplatí odkazovať, a dajte o nich vedieť ostatným. 10. Neabsolvovanie žiadneho SEO školenia Ako budete mať zmysluplné diskusie so svojím tímom SEO, ak neviete, o čom hovoria?Ako prinútite Petra z IT, aby skutočne vykonal zmeny na webovej stránke, ak nemá žiadne znalosti SEO? Je také dôležité, aby interné tímy mali základné znalosti o SEO, ako aj držať krok s novými stratégiami. SEO školenie je vynikajúci spôsob, ako dostať tímy do tempa v oblasti SEO.Tento proaktívny krok pomáha zaistiť, že robíte správne rozhodnutia a dokáže veci pohnúť dopredu. Zdroj: https://searchengineland.com/spooky-seo-tactics-389163Autor: Bruce Clay Autori štábu: tu The form can be filled in the actual website url. The form can be filled in the actual website url.

prejsť na článok

Fleckscore 2023

V roku 2023 sme systémom FleckScore lineárne ohodnotili 3720 prvôstok a 30 starších kráv (o 49 zvierat viac ako vlani). Získané údaje od decembra 2023 vstupujú do spoločného genetického hodnotenia exteriéru (Nemecko - Rakúsko - Česko - Taliansko - Slovens

prejsť na článok

Zootechnické certifikáty býkov 2023

V roku 2023 sme do inseminácie registrovali 25 býkov. Kópie certifikátov nájdete v priloženom odkaze, rovnako ako aj v sekcii Plemenná kniha. Prehľad o registrácii býkov do plemennej knihy 2023 Zootechnické certifikáty býkov - inseminácia 2023

prejsť na článok

TOP 5 – najzaujímavejšie proteíny v roku 2023

The post TOP 5 – najzaujímavejšie proteíny v roku 2023 appeared first on Dobrý proteín.

prejsť na článok

TOP 5 – najlepšie proteíny v roku 2023

The post TOP 5 – najlepšie proteíny v roku 2023 appeared first on Dobrý proteín.

prejsť na článok

TOP 5 – najlepšie gainery v roku 2023

The post TOP 5 – najlepšie gainery v roku 2023 appeared first on Dobrý proteín.

prejsť na článok