Každý deň nás bombarduje niekoľko stoviek reklám s rôznymi sloganmi značiek, ktoré pútajú našu pozornosť. Podvedome vnás vyvolávajú rôzne pocity. Niektoré The post 12 marketingových archetypov. Ktorý z nich charakterizuje vašu značku? appeared first on Digiko.
Odborné články zvyšujú kvalitu vášho obchodu z pohľadu SEO, ale takisto propagujú vašu značku. Môžete pomocou nich ukázať svojim zákazníkom, že sa v odbore vyznáte. Môžete im odporučiť si priplatiť za lepší produkt. Takisto ich môžete aj nasmerovať na kon
prejsť na článokV digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m
prejsť na článokV dnešnej dobe digitálnej komunikácie a sociálnych médií sa video marketing stáva neoddeliteľnou súčasťou úspešných online marketingových stratégií. S rastúcim počtom používateľov, ktorí denne konzumujú video obsah, je teraz viac než kedykoľvek predtým dô
prejsť na článokV súčasnej digitálnej ére sa influencer marketing stáva čoraz významnejším nástrojom pre značky a spoločnosti v ich marketingových stratégiách. Tento článok poskytuje prehľad o tom, ako a prečo sú influenceri využívaní v marketingu, a aký vplyv môže mať i
prejsť na článokAZING s.r.o. Vám predstavuje značku Kaufmann, výrobcu kvalitných stavbárskych nástrojov a jej ponuku ručných rezačiek na dlaždice rozdelených v radoch STANDARD, ROCK a PRO.
prejsť na článok