2. kolo prijímacích skúšok

2. kolo prijímacích skúšok Riaditeľ Školy umeleckého priemyslu v Banskej Štiavnici vyhlasuje 2. kolo prijímacích skúšok pre študijné odbory: 8651 M 09 konzervátorstvo a reštaurátorstvo papier, staré tlače a knižné väzby  (1 miesto) 8651 M 05 konzervátorstvo a reštaurátorstvo omietky a štuková výzdoba  (1 miesto) pre školský rok 2023/2024, ktoré sa uskutoční dňa 20. júna 2023 (utorok) so začiatkom o 8.00 hod. Prihlášky na prijímacie skúšky je potrebné zaslať do 13.6.2023 na adresu školy (Škola umeleckého priemyslu, Akademická 13, 969 15 Banská Štiavnica), alebo prostredníctvom Edupage. Ing. Miroslav Jausch riaditeľ školy The post 2. kolo prijímacích skúšok appeared first on Škola umeleckého priemyslu.

prejsť na článok

Pozvánka na 3. kolo v Martine

Pozvánka na 3. kolo DTPS 21. mája 2023 v Martine. Propozície zverejníme čoskoro. https://detskatour.sk/wp-content/uploads/2023/05/Video-sagan.mp4 The post Pozvánka na 3. kolo v Martine appeared first on Detská tour Petra Sagana.

prejsť na článok

Ďalšie kolo dotácii vyhlásené na 10. októbra 2017

Kolo určené pre zariadenia na výrobu elektriny je naplánované na 10. októbra 2017. V tomto kole je alokovaných 4 650 000 EUR pre fotovoltaiku. Odhadovaný počet prijatých žiadostí je 2076.

prejsť na článok

Výsledky talentových skúšok

– 8651 M 05 konzervátorstvo a reštaurátorstvo – odborné zameranie: omietky a štuková výzdoba – 8651 M 09 konzervátorstvo a reštaurátorstvo – odborné zameranie: papier, staré tlače a knižné väzby – 8641 M       propagačné výtvarníctvo – 8610 M       odev

prejsť na článok

POSLEDNÉ kolo dotácii bude 10. apríla 2018

Dňa 10. apríla 2018 bude otvorené posledné kolo projektu určené pre zariadenia na výrobu elektriny s alokáciou 1 650 000 €, čo predstavuje približne 581 poukážok.

prejsť na článok

Stredoškolská odborná činnosť 2024

Dňa 21. februára 2024 sa uskutočnilo školské kolo Stredoškolskej odbornej činnosti (SOČ). V aule školy sa predstavilo desať súťažných prác. Svoje práce odprezentovalo 16 žiakov štvrtého ročníka. Žiaci, ktorí sa umiestnili na 1. a 2.mieste postupujú na

prejsť na článok