Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníkov a budovať povedomie o značke. To však nie sú jediné dôvody, prečo by ste mali dbať na texty v rámci svojho biznisu.
Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zák
prejsť na článokAnatomický znamená „tvarom vyhovujúci stavbe ľudského tela“. Ľudovo povedané: Nikde netlačí a „sedí“ na chrbte. A prečo je pri školských batohov a aktoviek pro naše deti tak dôležitý? Pravdepodobnosť, že vaše školopovinné dieťa nosí viac, než unesie, je v
prejsť na článokSpoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv
prejsť na článokEšte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared
prejsť na článokTýmto slávnym citátom sa preslávil Bill Gates. Ešte niekedy v 90 tych rokoch sa domnieval, že obsah je miesto, kde sa veľká časť „skutočných peňazí“ zarobí na internet The post Obsah je kráľ, alebo prečo je obsahový marketing taký dôležitý? appeared firs
prejsť na článok