Copywriterov je dnes ako húb po daždi. Snáď každý, kto má internet a vie ako-tak písať, si myslí, že môže texty predávať. Žiaľ, realita je iná. Iba malé percento copywriterov dokáže konzistentne písať kvalitné texty. Tie musia spĺňať prísne kritériá moderného marketingu a zároveň nosia výsledky (návštevníkov, klientov, tržby).
Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv
prejsť na článokČítate, snoríte po internete a hľadáte odpoveď na otázky: “Čo je copywriting?” a “Kto je copywriter?” Záhadná bytosť skrývajúca sa pod rúškom textu, ktorá môže ovplyvniť vaše nákupné správanie. Čo vlastne robí a prečo ho všetci hľadajú? Jazykové okien
prejsť na článokMilujeme líšky, teda osobne ja (Majka) a moja dcéra. Preto sme rady, že v Malom princovi vystupuje aj táto postava a navyše veľmi múdra. Dnes Vám predstavíme, ako vzniká taký náramok. Koľko to je práce a koľko času to vyžaduje, aby bol produkt kvalitný a
prejsť na článokSamotný proces SEO optimalizácie je veľmi rozsiahly a pozostáva z rôznych faktorov. Avšak, existuje niekoľko kľúčových slov, ktoré môžete zvážiť a integrovať do vášho obsahu, aby ste zvýšili šance na vyššie pozície vo vyhľadávačoch. Tu je niekoľko kľúčový
prejsť na článokMarketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zák
prejsť na článok