5 dôvodov, prečo je aranžovanie jedla pri donáške kľúčové

Rozliata omáčka, stlačený burger a studené, mokré hranolky v plastovom obale – to nahnevá snáď každého. Neprichádzajte o zákazníkov! Okrem rýchlosti rozvozu myslite aj na spôsob prezentácie dovezeného jedla. V dnešnom článku vám prezradíme, aké výhody získajú gastro prevádzky, ktoré kladú dostatočný dôraz na aranžovanie a prezentáciu jedla aj pri donáške. 5 dôvodov, prečo sa aj pri donáške oplatí investovať čas do prezentácie Všetci vieme, že aranžovanie jedla je pri rozvoze náročnejšie ako servírovanie a úprava pokrmu na tanieri. Prezentácia pri donáške je ale rovnako dôležitá, ak nie aj dôležitejšia. Dôvodov je hneď niekoľko. 1. Zaujímavá prezentácia pritiahne nových zákazníkov Prieskum agentúry OnePoll ukázal, že až 80 % ľudí aspoň raz za život pocítilo túžbu ochutnať jedlo, ktoré zdieľali ich priatelia na sociálnych sieťach. Náš tip: Povzbuďte zákazníkov výzvou, aby zdieľali fotku svojej objednávky na sociálnych sieťach a označili vás pomocou vášho firemného hashtagu. Fotografie od vašich zákazníkov sú totiž jednoduchým a účinným nástrojom propagácie vašej značky a pomáhajú vám účinne budovať reputáciu. Ako však môžu vaši zamestnanci docieliť, aby si vaše jedlá získali srdcia zákazníkov? Najdôležitejšie je apelovať na všetky ich zmysly. Pri aranžovaní jedla odporúčame venovať pozornosť týmto kľúčovým faktorom: Farby a kontrast Šikovný trik, ako vniesť do jedla osobnosť je použitie farieb. Zatiaľ čo žiarivé farby niektorých surovín, ako sú mrkva, zelená fazuľka alebo fialový karfiol dodajú jedlu farebnosť, doplnkové farby vytvoria kontrast a vizuálne vrstvy. Vrstvenie Vrstvenie jedla sa vzťahuje k jeho skladaniu. Určité metódy vrstvenia a výškové preferencie vedia urobiť s jedlom na donášku hotové divy. Textúra Textúra dodáva jedlu hĺbku. Najjednoduchšie ju vytvoríte kombináciou tvrdých a mäkkých potravín a omáčok. V spojení s vhodne zvolenými farbami navyše získate jedlo, ktoré bude odrážať aj určitú tému. Funkčnosť a výber správnych obalov Kvalitný, eko obal zaujme  aj tých najnáročnejších zákazníkov. Napríklad, naše ekologické menu boxy sa vyrábajú z cukrovej trstiny, presnejšie z hmoty zvanej Bagassa, ktorá vzniká ako vedľajší produkt výroby cukru. Sú plne rozložiteľné, a preto aj šetrné k životnému prostrediu. Náš tip: Vyskúšajte Menu box, 3-dielny, zaklápací, ktorý je ideálny pre pohodlné uzatvorenie a ochranu jedla počas rozvozu. 2. Dôraz na kvalitu a prezentáciu udrží stálych zákazníkov Zaujímavá prezentácia jedla a kvalitné, ekologické alternatívy plastových obalov sú správnou cestou, ako ukázať, že vám na vašich zákazníkoch záleží. Pri donáške nejde o organizovanie a zabalenie objednaného pokrmu – ide o poslanie jasného a zrozumiteľného odkazu. Originálne naaranžovaným a kvalitne zabaleným jedlom zákazníkom odkazujete, že ste objednávke venovali dostatočnú pozornosť a vaša práca vás naozaj baví. 3. Správna prezentácia ovplyvňuje rozhodovanie zákazníkov Určite súhlasíte, že krásne naaranžované jedlo je niečo, čím sa treba pochváliť. Neváhajte a vytvorte kvalitné fotografie jedál, ktoré zákazníkov v aplikácií na rozvoz jedla ihneď zaujmú. Nezabudnite, že zákazníci majú pri rozhodovaní na výber desiatky gastro prevádzok rôznych svetových kuchýň a cenových relácií. Jedinečná prezentácia vášho jedla preto môže rozhodnúť, či si objednajú práve u vás. Náš tip: Pri prezentácií jedál v aplikáciách na rozvoz použite len fotografie, ktoré skutočne zobrazujú vašu ponuku. Nepoužívajte ilustračné zábery. Zároveň sa uistite, že fotografie sú  jasné, ostré a jedlo na nich pôsobí lákavo a chutne. Pre lepší výsledok určite odporúčame využiť služby profesionálneho fotografa. 4. Nové spôsoby aranžovania jedla podporia kreativitu zamestnancov Povzbuďte zamestnancov, aby aj pri donáške využívali nové spôsoby prezentácie a aranžovania jedla. Kreatívna prezentácia jedla sa dnes už neobmedzuje len na servírovanie pokrmov na tanieri. Práve naopak. Výber originálneho a alternatívneho prístupu zaujme aj zákazníkov v pohodlí ich domova. 5. Jedinečná prezentácia zaistí konkurenčnú výhodu Prezentácia je tiež skvelý spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie. Viacerí vaši konkurenti totiž možno stále nepochopili význam a dôležitosť aranžovania jedla či výberu obalov pri rozvoze a donáške. Náš tip: Od konkurencie vás odlíši aj branding na mieru. Neváhajte a využite našu službu reklamnej potlače. Viac informácií nájdete aj v tomto článku. Máte otázky? Poraďte sa s nami Ak potrebujete poradiť s výberom, prípadne máte záujem o ďalšie informácie k brandingu na mieru, my v NidEko vám ochotne poradíme! The post 5 dôvodov, prečo je aranžovanie jedla pri donáške kľúčové appeared first on NidEko.

prejsť na článok

9 dôvodov prečo tímová práca nefunguje

Len preto, že sa skupina ľudí nazve ,,tímom“ neznamená, že aj spĺňajú funkcie tohto pojmu. Tu je krátky checklist, v ktorom sa viete ohodnotiť či tímom... Čítať viac The post 9 dôvodov prečo tímová práca nefunguje appeared first on .

prejsť na článok

Rozvoz Jedál

Účinky Covid19 stále pretrvávajú najviac v sektore gastronomických služieb. Teraz viac ako kedykoľvek predtým, majú majitelia firiem na celom svete prehodnotiť svoje pracovné procesy a prostredie. V čase, kedy boli prevádzky globálne zatvorené, ostalo maj

prejsť na článok

7 dôvodov, prečo si kúpiť repasovaný notebook v ITzoo.sk

Pri kúpe notebooku človek musí urobiť viacero rozhodnutí. Vybrať si operačný systém, značku notebooku, jeho veľkosť či technické parametre nie je vôbec jednoduché. Prečo by ste mali zahrnúť do rozhodovania aj repasované notebooky?

prejsť na článok

Jazierka

Voda je neodmysliteľnou časťou prírody a preto má svoje miesto i v okrasnej záhrade vo forme jazierok, vodopádov či potôčikov. Pri vytváraní vodných plôch poskytujeme: výkopové práce, vymodelovanie dna a pobrežných zón hydroizolácie aranžovanie okolia

prejsť na článok

Prečo si myslím: Hovno. AdBlock neuspeje. Vydavatelia vojnu vyhrajú.

Prečo si myslím, že AdBlock neuspeje? Je na to viacero dôvodov. Ako vydavateľ viem, že ak sa chce dnes online médium uživiť, reklamu treba. Vo všeobecnosti som proti blokovaniu reklám, považujem to za nehorázne, drzé a malo by sa to postaviť mimo zákon. P

prejsť na článok