5 DÔVODOV PREČO VOICEOVER JEDNODUCHO POTREBUJETE

Hovorí sa, že je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Prečo sa ale obmedzovať a nemať to najlepšie z oboch svetov – aj vidieť a aj počuť? Dvojnásobne to platí pre produktové video, ktorého cieľom je nielen informovať potenciálneho zákazníka, ale ho aj zaujať, chytiť a premeniť na zákazníka skutočného. Voiceover je skvelou pomôckou, ktorá vám v tomto dokáže perfektne pomôcť a premeniť vaše reklamné video na zaručený úspech. V tomto článku sa budeme venovať práve voiceoveru a prezradíme si 5 dôvodov, prečo ho jednoducho potrebujete. Zahoďte texty, prichádza voiceover! Otázka – aká je pravdepodobnosť, že uchvátite potenciálneho zákazníka videom, počas ktorého bude musieť neustále čítať text? Odpoveď je: veľmi nízka. Nič nie je v dnešnom uponáhľanom svete bližšie k pravde. Ľudia majú málo času a rozhodne ho nechcú tráviť čítaním titulkov vo vašom produktovom videu. Aj keby to riskli a titulky naozaj čítali, z vizuálu získajú málo, ostanú zmätení, nebudú vedieť čo od nich vlastne chcete a budú mať pocit, že si video musia pustiť znovu. To však pravdepodobne neurobia a vy ste tak práve stratili záujemcu o vaše produkty či služby. Zahoďte teda texty a titulky vo vašom produktovom videu a dajte šancu voiceoveru! Všetko potrebné zákazníkovi povie všadeprítomný hlas – bez akejkoľvek potreby čítania a preskakovania očami. Divák si tak z reklamy odnesie maximum, a nielen to! Získa celkovo lepší pocit z toho, čo videl a zvýšite tak šance na úspešný predaj nehnuteľnosti, služby alebo produktu, ako tomu bolo pri videu pre iKuchyne. PRODUKTOVÉ VIDEO A VOICEOVER – PREČO ÁNO? Ak si nie ste použitím voiceoveru do vášho produktového videa stále istí, vedzte, že má oveľa viac výhod ako nevýhod. Budete ľudskejší Jedným z cieľov voiceoveru je prihovárať sa divákovi. Osobnejšie, intímnejšie a s plným pochopením. Potenciálny zákazník tak nadobudne pocit, že mu na vás naozaj záleží a šance na úspešne dotiahnutú akciu sa tak razom zvýšia. Ukážete navyše ľudskejší prístup a že vám na ňom naozaj záleží – a to ľudia jednoducho milujú. Ukradnete pozornosť Ľudská pozornosť je krehká. Stačí chvíľka čítania a už uteká. Voiceover však diváka udrží v deji a ukradne jeho pozornosť smerom, ktorým chcete vy. Z videa tak dostane skutočné maximum – potrebné informácie, dobrý pocit, umelecký zážitok a aj príjemný monológ. Predáte informácie Aj keď to niektorí tvrdia, málokto vie robiť dve veci naozaj poriadne. Preto môžete žiadať priveľa ak chcete, aby divák čítal vaše titulky a na prvý pokus získal všetky potrebné informácie. V takom prípade môže nastať v jeho mozgu akýsi mišmaš a zákazník okamžite vaše video v zmätku zavrie. Budete profesionálni Produktové video určené na predaj či prenájom nehnuteľnosti, ako napríklad naša videoprodukcia pre lokalitu Zelená Lipa, pôsobí s voiceoverom jednoducho profesionálnejšie. Celkový look videoprodukcie tak získa nádych kvality, ktorý sa potom prenesie aj na vašu firmu. Dosiahnete, čo chcete Pravdou je, že zákazníka musíte v priestore plnom reklám a ponúk viesť ako za ručičku, inak nebude vedieť kam ma ísť a ujde vám. Príjemnou formou voiceoveru mu tak presne poviete, čo od neho chcete a čo má urobiť k tomu, aby ste to dosiahli. Dáte jasne najavo výzvu k akcii a jej úspešnému zavŕšeniu tak už nič nestojí v ceste. Dajte šancu voiceoveru aj vy a vyťažte zo svojej videoreklamy maximum! The post 5 DÔVODOV PREČO VOICEOVER JEDNODUCHO POTREBUJETE appeared first on Submusicstudio.sk.

prejsť na článok

10 dôvodov, prečo musíte vyskúšať box

Box nie je len šport, v ktorom čelíte fyzickým súperom, ale je to aj cesta k sebapoznaniu a osobnému zdokonaleniu. Pozrime sa na 10 dôvodov, prečo by box mohol byť pre vás ideálnym športom. Nezáleží na vašom postavení, vzdelaní, veku ani pohlaví.

prejsť na článok

10 dôvodov, prečo by ste mali investovať do kvalitného obsahu na svoju webovú stránku

10 dôvodov, prečo by ste mali investovať do kvalitného obsahu na svoju webovú stránku Domov Novinky 10 dovodov Vítajte v našom novom článku venovanému copywritingu konkrténe článku o tvorbe obsahu, ktorý dokáže premeniť pravidelných návštevníkov Vašej web

prejsť na článok

10 dôvodov, prečo sa učiť cudzí jazyk

Pochybujete, či je cudzí jazyk potrebný? Prinášame vám 10 dôvodov, prečo by ste s jeho učením pri deťoch nemali váhať.

prejsť na článok

Stévia – Ako si zdravo osladiť život

Všetci veľmi dobre poznáme „chuť na sladké“ a časté odopieranie si cukru. Či už je to kvôli tomu, že cukor nemôžeme zo zdravotným dôvodov, alebo preto, že ho jednoducho nechceme z „váhových“ dôvodov. Na trhu sa však objavila alternatíva, ktorá vyhovuje a

prejsť na článok

10 dôvodov, prečo si vybrať bývanie Panské pole

V živote každého z nás raz príde chvíľa, kedy budeme hľadať nové bývanie. Je to veľký životný krok, ktorému treba venovať čas, aby finálne rozhodnutie vyhovovalo vám, aj vašej rodine. The post 10 dôvodov, prečo si vybrať bývanie Panské pole appeared first

prejsť na článok