5 tipov, ako využiť Pokémon Go pre zvýšenie predaja

Asi ste si všimli, že v poslednej dobe má nejako veľa ľudí svoju pohľad uprený do mobilov. Môže za to nový fenomén, hra Pokémon Go. Tá dostáva ľudí do stavu posadnutia už od jej spustenie na trh. K dnešnému dňu je do nej zapojený dvojnásobný počet ľudí ako do ex-hitu Snapchat. Ak ste ešte nehrali Pokémon Go a neviete ako na to, podrobný návod nájdete na stránkach Refresher.sk na tomto odkaze. V jednoduchosti ide o chytanie a trénovanie Pokémonov, ktorý sa objavujú na obrazovkách telefónov ako v reálnom svete. Aplikácia využíva kameru a GPS lokáciu mobilného telefónu, aby priniesla týchto digitálnych Pokémonov do nášho reálneho sveta. Skvelé však je, že častokrát sú orientačné body landmarks ako PokéStop alebo Gym telocvičňa (bodov v hre kde si môžete trénovať Pokémonov alebo dostanete nejaké virtuálne veci zadarmo) umiestnené v obchodoch alebo blízko nich. To pre vás vytvára šancu prilákať viac návštevníkov do predajne alebo do jej blízkosti. Bohužiaľ, tieto orientačné body sú vopred predurčené vývojári hry, ale ak chcete, aby aj váš podnik sa stal jedným z týchto orientačných bodov,  môžete podať žiadosť na oficiálnych stránkach podpory Pokémon Go. K dispozícii je tiež neoficiálny mapa orientačných bodov, no na Slovensku toho ešte moc nenájdete. Či už máte pri vašom obchode orientačný bod pre Pokémon Go alebo nie, môžete využiť toto “šialenstvo” pomocou marketingu. Tu je niekoľko spôsobov, ako využiť popularitu hra pre zvýšenie návštevnosti a obratu vášho obchodu. Vytvorte Lure modul Hra ponúka celý rad možností pre nákup vecí v aplikácii, z ktorých jedna je niečo, čo sa volá Lure. Je to akási návnada, ktorá môže byť umiestnená v orientačnom bode po dobu 30 minút a zvýši percento výskytu Pokémonov v tejto oblasti. Ak si tento Lure modul kúpite (cez samotnú aplikáciu v ich mene nazývanej Pokecoins a.k.a. Poké koruny) je to veľmi účinný spôsob, ako prilákať ľudí do svojho okolia a potom do vášho obchodu. Vyhoďťe ponuku na stojan alebo výklad Nechajte okoloidúci vedieť, že ste Pokémon pozitávny s nejakou dobrou staromódnou kresbou alebo stojanom na chodníku, či vo výklade. Prispôsobte so svojmu biznisu ako napríklad “Chyť si tu Pokémona a daj si kávičku” alebo “Latte, volím si teba”. Na jeseň môžete zvoliť taktiku “Chyť si u nás Pokémona a my ti dáme na tvoj nákup zľavu 10%”. Lákať ľudí môžete aj možnosťou nabitia si svojho mobilu, ktorý sa pri love rýchlo vyvíja. Kreativitet sa v tomto smere určite medze nekladú Rozpošlite newletter Máte aj eshop? Upozornite svojich odberateľov noviniek z vášho webu, že aj vás chytila Pokémon mánia a vo vašej prevádzke na nich čaká prekvapenie. O to lepšie tak spraviť, ak máte v okolí predajne orientačný bod (PokéStop alebo Gym telocvičňu). Prípadne oboznámte vašich odberateľov, kedy vytvoríte Lure modul. To môže motivovať ľudí, aby sa u vás zastavili. Nezabudnite hlavne použiť Pokémon tematiku priamo v emaily. Dajte sa do pohybu a mobilizujte Vaša kamenná predajňa nemusí byť žiadny oficiálny herný bod záujmu, aby ste sa do tejto mánie mohli zapojiť. Zistite, kde sa vo vašom okolí Pokémoni vyskytujú a ak je to možné, zastavte sa tu alebo tam nechajte odkaz na vašu predajnu, ktorá je len pár krokov odtiaľ. Toto môžu úplne využiť mobilné predajne ako pre kávu alebo rýchleho občerstvenia. Môžete vytvoriť občerstvenie pre lovcov ale PokéMarket alebo podobne. Hlavne nezabudnite mať pri sebe nejakú ceduľku, že tam stojíte, lebo tam číha kopec Pokómonov a sami nejakého lovíte Budte sociálny Ak niekedy bol správny čas byť na sociálny médiách, tak je to teraz. Ak máte náhodou nejakého vzácneho Pokómona vyskytujúceho sa vo vašom podniku, zdieľajte ho ako sa len dá. Kludne aj fotkou vo výklade. Zvýšte svoju šancu, že sa o vás začne hovoriť. Takto o sebe môžete dať vedieť a v týchto dňoch vytvoríte povedomie aj u ľudí, ktorí ani nevedia, že existujete, aj keď chodia každý deň okolo. Je to ako reklama zdarma. Alebo poproste ľudí, aby zdieľali Pokémonov, ktorých chytili vo vašom obchode na vašej Facebookovej stránke a spravte súťaž o zľavy a darčeky. Prípadne dávajte druhú kávu za polovicu  alebo zdarma pre každého kto u vás chytí Pokémona a zdieľa to na svojich sociálnych sieťach. Alebo vyhláste súťaž o najlepšiu fotku. Ak máte vo svojom okolí napríklad Pokémon Gym, organizujte turnaje. Prípadne zorganizujte spoločný lov. Rozdelte ľudí na skupinky a kto chytí za 20 min viac Pokémonov má vo vašej predajni nejaký darčekový poukaz alebo dostane inú odmenu. Fakt je toho kopec. Pokémon Go je nový fenovém. To je fakt ktorý treba akcetovať. Tak veľa zábavy pri hraní a lákaní zákazníkov (a chytaní Pokémonov). Ak máte záujem o naše služby, neváhajte nás kontaktovať. +421 915 222 071 [email protected] The post 5 tipov, ako využiť Pokémon Go pre zvýšenie predaja appeared first on Impo.sk.

prejsť na článok

6 tipov na vypestovanie krásnych jahôd

Jahody sú všestranným malým bobuľovitým ovocím. Možno ich využiť v ovocných šalátoch, zavárať, dať do koláča, či smoothie. Dajú sa teda využiť v rôznych jedlách od raňajok až po večeru, od nápojov až po dezerty. Okrem vitamínu C obsahujú jahody aj mangán,

prejsť na článok

Manažér predaja svietidiel - MALACKY

Pozícia je vhodná pre skúseného človeka v oblasti predaja B2C formou predajní aj e-shopu, ktorý má potenciál viesť oddelenie predaja, má veľmi dobrú znalosť Excelu, základnú znalosť problematiky svietidiel a ideálne s bydliskom v Malackách alebo okolí.

prejsť na článok

5 tipov na zdravé raňajky

Ovsená kaša s ovocím Omeleta so zeleninou Celozrnný chlebík Vitamínový smoothie Vajíčka na rôzne spôsoby The post 5 tipov na zdravé raňajky first appeared on FreshStop. Príspevok 5 tipov na zdravé raňajky je zobrazený ako prvý na FreshStop.

prejsť na článok

Sóda bikarbóna pomôže aj v záhradke!

O sóde bikarbóne sme písali už mnohokrát. Dokáže čistiť kuchynské dresy alebo pomáha bieleniu Teraz vám však prinášame pár tipov, ako ju možno využiť aj v záhrade.

prejsť na článok

12 tipov na pestovanie v skleníku a fóliovníku

Využívate pri pestovaní vlastný skleník alebo fóliovník, prípadne ho ešte len plánujete? Tak si prečítajte ako zvýšiť výnosy a lepšie využiť dostupný priestor na pestovanie rastlín.

prejsť na článok