Priblížime Vám niekoľko tipov, než začnete hľadať marketingovú spoločnosť pre svoju zubnú ambulanciu alebo kliniku. So správnymi informáciami nájdete to pravé pre Vás. Keď si vyberiete marketingovú spoločnosť, stávka môže byť vysoká. V ideálnom prípade sa táto spoločnosť stane vaším dôveryhodným a dlhodobým partnerom. Na druhej strane by ste mohli skončiť prevodom peňazí tretej strane bez toho, aby ste videli výsledky. Môžete tiež zistiť, že prechádzate z jednej spoločnosti do druhej, čo je obrovská strata Vášho drahocenného času a zdrojov. Tu je preto šesť tipov, ktoré Vám pomôžu nájsť správnu marketingovú spoločnosť, ktorá prinesie výsledky. 1. Uistite sa, že ich služby sú v súlade s Vašimi potrebami Málokto si uvedomuje, že marketing pokrýva obrovskú škálu služieb. Stále musíte uprednostňovať služby, ako je platená reklama, produkcia videa, branding, SEO a influencer marketing. Len málo firiem bude špecialistami na každú službu, ktorú chcete. Väčšina z nich bude mať primárnu špecializáciu, ako je dentálny marketing sociálnych médií, a ďalšie odvetvia, ktoré sa postupne rozšírili, aby doplnili primárnu ponuku. Niektoré malé agentúry môžu outsourcovať určitú prácu alebo Vás odkázať na iné agentúry, aby ste sa uistili, že získate služby, ktoré sú na najvyššej úrovni. To znamená, že Vašou úlohou je vstúpiť do konverzácie po vykonaní prieskumu o tom, aké druhy digitálnych marketingových služieb ponúkajú a ktoré z nich sú pre Vás najdôležitejšie. Nemusíte vedieť všetko o každej službe; dobrá zubná marketingová spoločnosť by mala byť schopná ponúknuť rady o tom, ktoré kanály Vám poskytnú dobré výsledky. Musíte však vedieť dosť, aby ste si boli istí, že ich rady nebudú obmedzené na malý rozsah služieb. Keďže ste malá firma, uistite sa, že vaša marketingová spoločnosť poskytuje minimálne: • Lokálne SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) • Dizajn a hosting webových stránok • Marketing sociálnych sieti • Recenzie a riadenie reputácie • Grafický dizajn • Copywriting • Nákup médií a správa reklám 2. Buďte skeptickí voči sľubom o okamžitých výsledkoch Pokiaľ ide o marketing, pomalý a stabilný vyhráva preteky! Iste, sú chvíle, kedy sa Vaše hodnotenie v Google zrazu bude míľovými krokmi zvyšovať. Vírusové riešenie sa však zriedkavo premieta do vysokokvalitných konverzií pacientov a zákazníkov. Namiesto toho chcete stratégiu pre udržateľný, dlhodobý rast. Existujú marketingové praktiky, ktoré Vám rýchlo prinesú pôsobivé čísla, no z dlhodobého hľadiska nikdy nič neznamenajú. Môžete napríklad použiť black hat SEO, aby sa Vaša webová stránka na chvíľu umiestnila na prvom mieste na stránke vyhľadávania, ale potom Vás môže za rovnaké metódy potrestať spoločnosť Google. Rovnaké skratky platia aj inde: zrazu by ste mohli získať 5 000 nových sledovateľov na Instagrame, len aby ste si uvedomili, že sú všetci kúpení. Najlepšie spoločnosti zaoberajúce sa SEO v oblasti zubného marketingu sa vyhýbajú týmto praktikám a komunikujú o pomalom a stabilnom raste. Otázky, ktoré môžete položiť • Aké merateľné ciele by ste odporučili pre marketingovú stratégiu? • Aký je primeraný čas na čakanie na výsledky? • Aký model zmluvy používate – ročné, štvrťročné alebo mesačné? 3. Pozrite sa na históriu spoločnosti Marketingové agentúry sa vytvárajú rýchlo. Aj keď nové firmy môžu byť malé a agilné, ak je Vašou prioritou nájsť si dlhodobého partnera, chcete firmu, ktorá dokázala, že je v tom dlhodobo. Mnohé okázalé marketingové agentúry sa tiež spoliehajú na model „spáliť a zhodiť“; menej sa starajú o to, aby boli ich klienti dlhodobo spokojní, ako o prilákanie nových klientov s veľkým kontraktom. Opýtaním sa na históriu spoločnosti sa môžete veľa naučiť. Opýtajte sa na príbeh jeho založenia a rastu, zámery zakladateľov a akú medzeru na trhu chceli vyplniť. Môže byť užitočné dozvedieť sa, ako sa prispôsobili zmenám v odvetví a ich plánom budúceho rastu. 4. Nájdite niekoho, kto má skúsenosti s marketingom zubnej ambulancie Áno, záleží na tom, či Váš marketingový špecialista pracoval so zubnými ambulanciami. Zubné ambulancie zaberajú vo svete podnikania veľmi špecifické miesto. Marketingová agentúra, ktorá sa zameriava na propagáciu maloobchodných spoločností elektronického obchodu, nikdy nepochopí spôsob, akým vzťahy riadia Vaše podnikanie, aké dôležité sú miestne spojenia a aké opatrenia musíte ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti prijať pri inzercii online. Zvážte napríklad aktualizáciu algoritmu Google v roku 2018, ktorá mala obrovský vplyv na hodnotenie SEO poskytovateľov zdravotnej starostlivosti. Keďže sa Google pokúšal zakročiť proti lekárskym dezinformáciám, obsah, ktorý nebol pripísaný dôveryhodným lekárskym zdrojom, bol vo vyhľadávačoch zbavený priorít. Marketingová spoločnosť zubnej ambulancie je Vaším najlepším zdrojom, ako reagovať na tento druh posunu vo Vašom hodnotení. Najdôležitejšie je, že sa musíte uistiť, že Vaša marketingová agentúra dokáže zabezpečiť súlad s nariadeniami HIPAA vo všetkej svojej online komunikácii, aby ste boli chránení pred drahými súdnymi spormi a stratou dôvery vašich pacientov. Otázky, ktoré môžete položiť • Aké máte skúsenosti s poskytovaním marketingových služieb pre zubné ambulancie alebo iné malé zdravotnícke ambulancie? 5. Hľadajte niekoho so silnou podporou a komunikáciou Ak hľadáte marketingovú agentúru, ktorá Vám zabezpečí 100 % marketingových povinností, pravdepodobne budete sklamaní alebo podvedení. Najúčinnejší marketing bude vždy vyžadovať určitú účasť Vášho tímu. Vaše sociálne médiá budú napríklad lepšie s osobnými obrázkami Vášho tímu a tretia strana nikdy nebude môcť vykonať všetky overenia potrebné na nastavenie Vášho firemného profilu Google. Preto musíte podporovať partnerskú mentalitu. Mali by ste mať na svojej strane určenú osobu a vynikajúcu podporu a komunikáciu od Vašej zubnej marketingovej spoločnosti. Mali by byť schopní poskytnúť konzultácie, ktoré Vám pomôžu vedieť, čo robiť s negatívnymi recenziami, ako spustiť propagácie v praxi a ako rýchlo propagovať novinky, ktoré sa objavia. Otázky, ktoré môžete položiť • Ako často môžem očakávať, že sa mi ozvete a koľko času na konzultácie môžem očakávať, aby som mohol klásť otázky a diskutovať o nápadoch? • Môžete jasne formulovať, aké budú moje povinnosti a aké budú Vaše? 6. Preskúmajte reputáciu a hodnoty spoločnosti Vždy je dobré obchodovať s ľuďmi, ktorí zdieľajú Vaše hodnoty. Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, firmy prezentujú svoje ciele a hodnoty verejnosti. Pozrite si časť „O nás“ spoločnosti, kde sa dozviete viac o jej poslaní. Otázky, ktoré môžete položiť • Môžete poskytnúť referencie od súčasných a bývalých klientov? Pamätajte, neponáhľajte sa! Získajte cenové ponuky od niekoľkých rôznych agentúr, požiadajte o čas na rozhovor tvárou v tvár a urobte si prieskum. Pred podpísaním dlhodobej zmluvy rozšírte všetky potrebné informácie. Pomocou týchto tipov a otázok by ste mali nájsť zubnú marketingovú spoločnosť, ktorá prináša výsledky a pomáha Vašej ambulancii rásť a prosperovať. V prípade že potrebujete poradiť s výberom marketingovej spoločnosti, alebo potrebujete pomoc so zabezpečením marketingových aktivít, neváhajte nás kontaktovať! Mám záujem o pomoc s marketingovými službami Prečítajte si, čo o nás hovoria iní The post 6 tipov pre zubné ambulancie na výber marketingovej spoločnosti appeared first on MEDIMA-SK.
Oznam pre pacientov nefrologickej ambulancie a gastroenterologickej ambulancie Vážení pacienti, touto cestou Vám oznamujeme, že nefrologická ambulancia bude zatvorená v mesiacoch júl a august (bude ošetrovať len akútnych pacientov) a gastroenter
prejsť na článokJar je obdobím kedy sa k životu prebúdza nielen príroda vonku za oknom, ale i tá u vás doma na okne. Dni sa predlžujú, teplota stúpa a rastliny sa pripravujú na opäť nový rastový cyklus. Po zime je nutné vykonať 7 tipov ako sa postarať o izbové rastli
prejsť na článokHromadia sa vám v e-shope vratky? Máme 5 tipov, na čo sa zamerať, aby ste toto skóre vylepšili.
prejsť na článokUž ste sa niekedy zobudili so záhadnými svrbivými červenými škvrnami? Alebo ste sa čudovali, prečo sa zdá, že sú vaše obliečky nevysvetliteľne pokryté drobnými čiernymi bodkami? Odpoveďou by mohli byť ploštice. Ako však zistíte, či ich máte? Tu je päť hla
prejsť na článok