Pracovné prostredie má obrovský vplyv na efektívnosť a produktivitu pri práci. Veľmi dôležitým faktorom je najmä poriadok a udržiavanie čistej kancelárie. Okrem pracovného stola by ste sa však mali sústrediť aj na ostatné časti vašej kancelárie. Toto je 7 tipov, ako dosiahnuť vždy čistú kanceláriu. Ako na čistú kanceláriu? Príjemné a čisté pracovné prostredie je jeden z dôležitých aspektov, ktorý príjemne vplýva na pracovné nasadanie, výkon, ale aj náladu zamestnancov. Viete, ako udržiavať kanceláriu tak, aby bola vždy čistá? Vyskúšajte tieto tipy. Zorganizujte si svoj pracovný priestor Na vašom pracovnom stole by sa mali nachádzať len nevyhnutné veci, ktoré pri svojej práci potrebujete. Všetko ostatné totižto môže ovplyvňovať vaše sústredenie a efektívnosť pri práci. Pokojne si rozdeľte stôl do niekoľkých zón, a to na technológie, písacie potreby či dokumenty. Takáto organizácia zmierni neporiadok a pomôže vám pri práci. Vyhoďte nepotrebné veci Pravidelné vyhadzovanie starých dokumentov a nepotrebných vecí vám pomôže udržať poriadok na vašom stole, ale aj v kancelárii. Dokumenty, ktoré môžete využívať v digitálnej forme, si uložte na disk. Takýmto spôsobom môžete minimalizovať používanie papiera. Pravidelné upratovanie kancelárie Vopred si so svojimi kolegami naplánujte upratovací deň. Okrem upratovania svojho vlastného pracovného stola sa zamerajte aj na skrinky, okolie pracovného stola či spoločné priestory. Nezabúdajte ani na kuchyňu, zasadaciu miestnosť a chill-out zónu. Udržujte čistotu v kancelárskych priestoroch Pokiaľ v kancelárskych priestoroch pracuje veľa ľudí, je veľmi náročné udržiavať poriadok. Z toho dôvodu si môžete vytvoriť upratovací plán. Každý zamestnanec bude mať na starosti iný druh práce, prípadne sa úlohy budú každý deň meniť. Takýto upratovací plán vám pomôže v udržiavaní čistých kancelárskych priestorov. Zároveň tým zabránite, že neohlásený hosť bude sedieť pri znečistenom stole a podobne. Investujte do úložných boxov Investujte do úložných priestorov, medzi ktoré patria regály, zásuvky a boxy. Práve toto riešenie vám pomôže udržať veci usporiadané a na svojom mieste. Zároveň tým minimalizujete neporiadok a chaos na pracovnom stole. Nezabúdajte ani na rôzne obaly či škatule, do ktorých si môžete uložiť všetky potrebné dokumenty podľa dôležitosti. Využívajte smart technológie na upratovanie V súčasnosti nájdete na trhu rôzne inteligentné technológie, ktoré vám pomôžu pri udržiavaní poriadku vo vašej kancelárii. Vyskúšať môžete napríklad robotický vysávač, ktorý viete ovládať na diaľku cez svoj mobilný telefón. Zároveň môžete použiť aj čističku vzduchu od prachu, umývačku riadu a podobne. Používajte kvalitné čistiace prostriedky Pri upratovaní a čistení svojej kancelárie nezabúdajte používať kvalitné čistiace prostriedky a dezinfekcie. Pomôžu vám aj kvalitné pracovné pomôcky, ktoré dokážu zefektívniť vaše upratovanie. Zároveň odporúčame používať čistiace prostriedky, ktoré zanechávajú lesk a zabraňujú opätovnému usadzovaniu prachu. Pri upratovaní nezabúdajte ani na prevoňanie vašich priestorov. Čistá kancelária s upratovacou službou Radema S dodržiavaním týchto tipov si môžete vytvoriť čistú kanceláriu, čo sa prejaví aj na vašej produktivite a celkovej pohode pri práci. Nezabudnite prispôsobiť tieto rady svojim individuálnym potrebám a preferenciám. Čistá kancelária môže byť kľúčom k efektívnejšiemu a príjemnejšiemu pracovnému prostrediu. Zároveň však môžete využiť aj profesionálne služby upratovacej spoločnosti Radema. Naše služby poskytujeme pre obchodné priestory, administratívne budovy, obchodné centrá a veľkoplošné priestory rôznych zdravotníckych zariadení, bánk či inštitúcií. Ponúkame vám: jednorazové či pravidelné upratovanie kancelárií, upratovanie kuchyniek, jedálni a spoločenských miestností, upratovanie toaliet a kúpeľní, dezinfekciu a vynášanie odpadov, doplňovanie sanitárnych prípravkov, upratovanie garáži, parkovísk a vonkajších priestorov, čistenie čalúneného nábytku, umývanie okien, či ozónové čistenie interiérov a podobne. Hľadáte spoľahlivú firmu na upratovanie kancelárií? Neváhajte nás kontaktovať do Radema. The post 7 tipov, ako udržať čistú kanceláriu appeared first on Radema.
Piesčitá pôda môže v záhradkách spôsobovať problémy erózie či vyplavovania živín. Na všetko však existuje riešenie. V článku si povieme, ako v piesčitej pôde udržať živiny, ideálnu vlhkosť a ako v zeleninovej či kvetinovej záhradke zamedziť rozmnožovaniu
prejsť na článokDobrá organizácia domácnosti nie je len o estetike, ale aj o zlepšení každodenného života. Ak sa chcete vyhnúť stresu a udržať si poriadok, určite vám pomôže správne usporiadanie vecí v domácnosti. Tu je 10 praktických tipov, ktoré vám k tomu môžu dopomôc
Ovsená kaša s ovocím Omeleta so zeleninou Celozrnný chlebík Vitamínový smoothie Vajíčka na rôzne spôsoby The post 5 tipov na zdravé raňajky first appeared on FreshStop. Príspevok 5 tipov na zdravé raňajky je zobrazený ako prvý na FreshStop.
Ovocie a zelenina sú pre zdravý životný štýl jednoducho nenahraditeľné. Udržať ich čerstvé však dá veľa námahy. Azda každý z nás pozná ten pocit, keď sa pozrie na sčernený banán, ktorý práve kúpil. Ovocie a zelenina sa kazia veľmi rýchlo, obzvlášť v teple
prejsť na článokRadosť z vytvorenej vecičky je nazaplatenie. Ale čo keď existujú ľudia, ktorí si chcú vašu handmade ručne vyrobenú vec kúpiť? Máme pre vás zopár tipov.
prejsť na článok