Meta popis vašej stránky je jednou z prvých vecí, ktoré človek uvidí pri vyhľadávaní na Google, takže je dôležité, aby ste ho správne nastavili!Aj keď to nemá priamy vplyv na SEO a hodnotenie, dobre napísaný a pútavý meta popis môže zvýšiť organickú návštevnosť vašich webových stránok a zvýšiť mieru prekliknutia.Ak sa teda pýtate, ako napísať meta description, ste na správnom mieste! Naši SEO experti z Bubblegum Search zostavili sedem úžasných spôsobov, ako vytvoriť meta popis, ktorý získa všetky kliknutia. 1. Vytvorte meta popisNáš prvý tip v našom návode, ako napísať meta popis? Uistite sa, že ich máte na každej stránke svojho webu!Podľa Backlinko zaznamenávajú stránky s metapopismi v priemere o takmer 6 % viac kliknutí ako tie, ktoré ich nemajú.Ak nemáte meta popis, Google automaticky stiahne nejaký obsah, o ktorom si myslí, že odpovedá na otázku používateľa. Problém je v tom, že Google nerozumie vašej stránke alebo firme rovnakým spôsobom ako vy, takže sa môže mýliť. To znamená, že potenciálni zákazníci sa môžu s menšou pravdepodobnosťou prekliknúť na váš web.Napísať meta popis pre každú stránku na vašom webe môže byť zdĺhavá a náročná úloha, ale stojí to za námahu. A pamätajte, že ak potrebujete pomoc pri písaní dobrého meta popisu, náš tím je tu, aby vám pomohol.2. Vytvorte *Unikátne* Meta popisyRaz sme pomohli firme, ktorá mala veľký web so SEO. Jednou z prvých vecí, ktoré sme identifikovali, bolo, že každá stránka mala meta popis. Znie to dobre, však? Jediným problémom bolo, že každý jeden meta popis bol úplne rovnaký, od prvého písmena po poslednú bodku.Keď píšete meta popisy online, možno si myslíte, že ušetrí čas, ak bude mať každá stránka rovnaký meta popis. Vystrihnite a prilepte, práca hotová. Vytvorenie meta popisu je však fantastický spôsob, ako prezentovať svoje jednotlivé stránky a povedať o sebe potenciálnym zákazníkom viac. Berte to ako lahodný predjedlo, ktoré slúži používateľom vyhľadávačov skôr, ako sa ponoria do banketu, ktorý ponúka váš web.Navyše, ak sa dve alebo viaceré vaše stránky umiestnia na tej istej stránke Google s identickým metapopisom, používatelia nemusia navštíviť vašu stránku, pretože si môžu myslieť, že ste si to nedali. 3. Udržujte to stručnéAk hľadáte „ako napísať meta popis“, jedna z prvých vecí, ktoré vás napadnú, je dĺžka popisu.Bohužiaľ, neexistuje definitívna odpoveď. Dĺžka meta popisu je určená pixelmi, nie znakmi a rôzne vyhľadávače odporúčajú rôzne dĺžky. V roku 2017 Google oznámil, že rozširuje meta popisy zo 160 na 320 znakov, len aby o pár mesiacov neskôr zmenil názor!Odporúčame maximálne 160 znakov – čokoľvek viac a riskujete skrátenie vášho meta popisu.Tu je niekoľko našich najlepších tipov na písanie meta popisov, ktoré sú krátke, ale sladké.Pre čísla použite znaky (napr. 7 namiesto sedem) a ampersandy (&) namiesto andVyhnite sa výplňovým slovám ako „veľmi“ alebo „naozaj“Držte sa radšej aktívneho ako pasívneho hlasu. Nielenže to robí váš meta popis stručnejším, ale aj dynamickejšímNakrájajte chmýří. Zamerajte sa len na kľúčové posolstvo, ktoré chcete zákazníkom odovzdať, a nebojte sa ísť priamo k veciNajdôležitejšie informácie uveďte na začiatku svojho meta popisu. Ak sa tak stane, používatelia budú môcť vidieť kľúčové informácie4. Použite výzvu na akciuVýzva na akciu je slovo alebo fráza, ktorá povzbudzuje zákazníka, aby vykonal konkrétnu akciu. Napríklad:Uč sa viacKúpte terazPrihlásiť SeStiahnuť ▼Pridanie výzvy na akciu, zvyčajne na koniec vášho meta popisu, môže pomôcť presvedčiť používateľov webu, aby klikli na váš webový odkaz.Nie ste si istí, ako napísať meta popis, ktorý konvertuje? Prečo neskúsiť najskôr kópiu popisu A/B testovania s platenými reklamami? Vytvorte niekoľko reklám a popisov s konkrétnymi výzvami na akciu. Keď budete mať dostatok kliknutí, môžete sa pozrieť na údaje a zistiť, ktoré znenie reklamy má najvyššiu mieru prekliknutia (CTR) a na ktoré používatelia reagujú najpozitívnejšie. Použitie víťazného znenia reklamy a výzvy na akciu v rámci meta popisu stránky. 5. Buďte relevantníAj keď je dôležité nalákať zákazníkov, aby klikli na váš meta popis, zároveň ich chcete povzbudiť, aby zostali na vašom webe.Ak poviete niečo, čo prinúti zákazníkov navštíviť vašu webovú stránku, kliknú dovnútra, ale znova kliknú späť. Nielenže to poškodzuje dôveryhodnosť vašej firmy, ale Google môže vnímať vysokú mieru okamžitých odchodov ako znak toho, že váš web je nedôveryhodný a nespoľahlivý. To znamená potenciálny zásah do výsledkov vyhľadávača. Buďte úprimní a úprimní s tým, čo ponúkate – vaši potenciálni zákazníci vám budú z dlhodobého hľadiska vďační. 6. Ukážte svoj jedinečný predajný bodKeď sa vaša webová lokalita zobrazí vo výsledkoch vyhľadávacieho nástroja, stretnete sa s tisíckami, ak nie miliónmi konkurenčných webových stránok, ktoré súperia o toto dôležité kliknutie.Musíte vytvoriť meta popis, vďaka ktorému vyniknete medzi ostatnými. Ľahšie sa povie, ako urobí, keď na to máte len 160 znakov!Opýtajte sa sami seba:Aká je vaša jedinečná predajná stránka v porovnaní s vašimi konkurentmiAko môžete pridať hodnotu do života vášho potenciálneho zákazníkaVyhľadajte svoje cieľové kľúčové slovo na Google alebo vo svojom vyhľadávacom nástroji a uvidíte, aké meta popisy sa objavia. Ktoré vás nútia kliknúť? Tieto informácie môžete použiť na písanie dobrých meta popisov, ktoré oslovia vašu cieľovú skupinu.7. Píšte pre ľudí, nie pre vyhľadávačePri písaní meta popisov vidíme, ako veľa ľudí padá do rovnakej pasce. Do svojich popisov zakomponovali niekoľko cieľových kľúčových slov, čím vytvorili roboticky znejúci, nevýrazný obsah, ktorý nedáva veľký zmysel.Predstavte si svoj meta popis ako akýkoľvek obsah, ktorý by ste napísali, napríklad blogový príspevok, vstupnú stránku alebo e-mail. Najlepší obsah používa kľúčové slová s mierou a je konverzačný, priateľský a uvoľnený. Skúste sa držať jedného primárneho kľúčového slova, dvoch naraz.Ak potrebujete pomoc s písaním dobrých meta popisov, predstavte si, že svoj popis vysvetľujete priateľovi. Aký jazyk použijete na vytvorenie metapopisu, ktorému budú rozumieť a s ktorým sa môžu identifikovať?Potrebujete ďalšiu podporu pri písaní meta popisov? Tím spoločnosti Bubblegum Search je tu, aby vám pomohol. Usilovne pracujeme na tom, aby sme porozumeli vašej firme a cieľom, vytvárame meta popis, vďaka ktorému vaša značka vynikne vo výsledkoch vyhľadávača. Kontaktujte nás ešte dnes a zistite, ako napísať meta popis, ktorý si vaši potenciálni zákazníci zamilujú. The post 7 účinných tipov pre metapopis na zvýšenie CTR first appeared on LepoCreative - online marketing.
HLAS – sociálna demokracia navrhuje mimoriadne zvýšenie životného minima na 255 eur, čím sa automaticky zvýšia viaceré sociálne dávky. „Je... Zdroj
prejsť na článokHLAS – sociálna demokracia predloží do parlamentu návrh zákona na zvýšenie platov učiteľov o 10 percent. „Učitelia sa po rodičoch,... Zdroj
prejsť na článokHLAS sociálna demokracia víta podporu SaS návrhu na výrazné zvýšenie životného minima.Oceňujeme, že vládna strana prišla s rovnakým princípom... Zdroj
prejsť na článokPoslanci HLASu dnes v parlamente podali návrh zákona na zvýšenie platov všetkých pracovníkov školstva o 10 percent.„Vláda nekoná, premiér neexistuje,... Zdroj
prejsť na článokNiet pochýb o tom, že na rýchlosti webových stránok naozaj záleží. V nasledujúcich riadkoch vám predstavíme niekoľko tipov ako zrýchliť web stránku na požadovanú úroveň. Priemerné rýchlosti internetového pripojenia sa neustále zvyšujú po celom svete. Avša
prejsť na článok