Každé podnikanie vyžaduje priestory, v ktorých sa bude dobre pracovať, v ktorých sa budú zamestnanci cítiť príjemne a zároveň budú motivovaní k vyššej výkonnosti. Na čo by ste mali prihliadať, keď si vyberáte priestor pre svoje podnikanie? To, či sa vám bude dobre pracovať, záleží od viacerých faktorov, na ktoré sa v nasledujúcom článku pozrieme. Dobrá strategická poloha je veľkou výhodou To, že z práce máte všade blízko, je na nezaplatenie. Napojenie na diaľnicu, dostupnosť nákupných centier a do centra mesta na skok – tomu sa hovorí dobrá strategická poloha. Najmä to, že máte všetky dôležité miesta takpovediac poruke, je silným benefitom, ktorý posúva hranice možností, šetrí váš čas i nervy. A rovnako tak aj tým, s ktorými spolupracujete. Napojenie na dopravné uzly vám dáva náskok pred ostatnými Nemusíte sa hnať, všetky stretnutia hravo stíhate bez toho, aby ste boli na roztrhanie. Namiesto zhonu a siahodlhej prepravy autom, sa môžete venovať práci, a premýšľať nad novými stratégiami či projektami, ktoré môžu byť pre vašu spoločnosť prínosné. A ak je treba, vďaka dobrému napojeniu na hlavné ťahy, ste na dohodnutom mieste rýchlo a bez akýchkoľvek problémov. Bezproblémové parkovanie ocenia nielen klienti Zažili ste už, že sa vaše pracovisko nachádzalo na pešej zóne a vy ste deň čo deň museli premýšľať nad tým, kam zaparkujete auto? Možno sa to nezdá, no to, aby bolo parkovanie dostupné, je veľmi dôležitý faktor. Dokonca je jeho váha taká veľká, že ovplyvňuje aj zákazky a správanie obchodných partnerov, ktorí uprednostnia spoločnosti s bezproblémovým parkovaním. Aj to totiž patrí medzi faktor, ktorý ovplyvňuje celkový dojem zo spoločnosti alebo firmy. Ak chcete patriť medzi tých najlepších, doprajte svojim zamestnancom i spolupracovníkom miesto na parkovanie. To, v akom prostredí pracujete, je dôležité Na mysli máme konkrétne prostredie vo vašom bezprostrednom okolí. Je vaša kancelária svetlá? Prúdi do nej slnečné žiarenie? Nachádza sa vaše pracovisko v blízkosti zelene? To všetko sú vplyvy, ktoré majú dopad na pracovný výkon. Aby sa vám pracovalo vo vašej kancelárii dobre, mali by sa v nej dobre aj cítiť. Dôležité je príjemné, vzdušné rozmiestnenie nábytku, dostatok pracovného miesta a súkromie, ktoré poskytuje vlastná alebo zdieľaná kancelária. Mnohým však vyhovuje práve otvorený priestor – open space, preto by ste sa na výbere kancelárie mali zhodnúť viacerí. Nemenej dôležitá je aj atmosféra, na ktorú však prostredie vplyv nemá, vytvárajú ju kolegovia i samotný šéf. The post Aké faktory sú pri výbere kancelárskych priestorov rozhodujúce? Tu ich nájdete appeared first on BTS Cargo.
Na to, aby mohli zamestnanci efektívne pracovať a firma prosperovať, je potrebné prenajať vhodné kancelárie, prípadne skladové priestory. Na čo si dať pri ich výbere pozor? Majitelia firiem – zamestnávatelia by pri hľadaní vhodných kancelárskych priestoro
prejsť na článokVysokozdvižné vozíky sú dôležitým pomocníkom v skladoch a uľahčujú prácu pri prenášaní a dvíhaní materálu alebo tovaru. V našej ponuke na prenájom nájdete elektrické aj dieslové VZV určené do vnútorných priestorov. Sú dôležitým pomocníkom v skladoch aj vý
prejsť na článokAdministratívne zázemie je neodmysliteľnou súčasťou každého podnikania. Vlastná kancelária na lukratívnom mieste okrem komfortu zamestnancov navyše zvyšuje imidž spoločnosti a často aj zefektívňuje jej vnútorné procesy. Hľadanie takejto kancelárie na pren
prejsť na článokPrečo najväčšie svetové firmy a startupy využívajú zdieľaný pracovný priestor? Podľa odborníkov, sú pracovníci, ktorí využívajú zdieľané priestory až viac ako o 70% produktívnejší a kreatívnejší než home-office pracovníci. Hoci sme roky boli zvyknutí n
prejsť na článokHľadáte voľný kancelársky priestor, ktorý vám bude vyhovovať vo všetkých smeroch? V Jarošova Office Centre máme pre vás voľné kancelárie na prenájom za tú najlepšiu cenu. Pracujte v Bratislave vo vynikajúcej lokalite a v priestoroch, ktoré podporia vašu p
prejsť na článok