V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.
Jednou z variant, ako zviditeľniť svoj e-shopový sortiment, je bidding. V štvrtom diely si predstavíme jeho dostupné možnosti. Dozviete sa, na akom princípe funguje a aké klady a zápory jednotlivé typy ponúkajú. Na záver sme si pre vás pripravili radu od
prejsť na článokAko efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements?
prejsť na článokPotrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov
prejsť na článokPoužívate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochád
prejsť na článokSprávne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili
prejsť na článok