Už sa to stalo mnohým z nás nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky. Tieto stránky sú síce dobrým podkladom a zdrojom informácií, ale problém častokrát nevyriešia. Spôsob komunikácie s Facebook podporou, ktorý sa nám v agentúre Netmarketer veľmi osvedčil, je realizovaný priamo cez Facebook Messenger. Stačí prejsť na stránku Facebook Ads Help Center a po zoscrollovaní prejsť na sekciu s nadpisom Find answers or contact support. Kliknite na tlačidlo Get started. Po kliknutí na tlačidlo Get Started sa Vám zobrazí aplikácia, v ktorej si vyberiete typ problému, ktorý potrebujete vyriešiť: Zabezpečenie účtu, Platby, Firemné stránky na Facebooku, Spravovanie reklám, príp. reklamy samotné a Facebook analytika Po výbere jednej z problematík sa vám zobrazí FAQ stránka s najčastejšie riešenými problémami, no ak ste nenašli odpoveď na vašu konkrétnu otázku, môžete si zvoliť možnosť komunikácie s pracovníkom Facebooku (Chat with a representative). Po kliknutí na tlačidlo budete vyzvaní, aby ste bližšie opísali problém, ktorý sa snažíte vyriešiť a následne budete spojení s Facebook pracovníkom, ktorý sa vami bude komunikovať prostredníctvom Facebook Messengeru. Dúfame, že vám táto malá nápoveda pomôže The post Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger appeared first on Netmarketer.
Sociálne mediá v roku 2024 Najnovšie údaje ukazujú, že v januári 2024 bolo na Slovensku 4,16 milióna aktívnych používateľov sociálnych sietí. Celkový počet používateľov sociálnych sietí na Slovensku zostal medzi začiatkom roka 2023 a začiatkom roka 2024
prejsť na článokVšetkým fanúšikom Facebooku oznamujeme, že aktuálne informácie o nás môžete pozerať a zdieľať aj na FB pod názvom Duo FUN. Odkaz: www.facebook.com/DuoFUNna1/?fref=ts
Mať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník
prejsť na článokJe lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma
prejsť na článokSkupiny na Facebooku sú silným marketingovým nástrojom, ktorý vám môže pomôcť prilákať nových zákazníkov a udržovať pozitívny vzťah s týmý súčastnými.Určite si uvedomujete silu Facebook, na ktorom je už viac ako 2,5 miliardy používateľov. Ešte pred niekoľ
prejsť na článok