Napriek tomu, že nakupovanie cez internet využíva čoraz viac ľudí, sú tu aj takí, ktorých odradí napríklad strach z prípadnej reklamácie. Vyriešiť reklamáciu však nie je nič zložité, ak sme nakupovali v kvalitnom a overenom internetovom obchode. Celý proces reklamácie pozostáva z nasledovných krokov: Zabalenie reklamovaného tovaru Ak budete reklamovaný produkt posielať poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou, dbajte na jeho obal, aby sa počas prevozu nepoškodil. Tovar nemusíte reklamovať v pôvodnom obale, v ktorom ste ho zakúpili, môžete ho zabaliť do akéhokoľvek obalu. Priloženie sprievodného listu o chybe produktu Pri každej reklamácii je potrebné spísať chyby produktu, aby reklamačné oddelenie internetového obchodu vedelo, aké závady má riešiť. Sprievodný list nemusí mať žiadnu špeciálnu štruktúru, ide čisto len o opis závad. K produktu takisto pripojte doklad o kúpe. Kontaktovanie internetového obchodu Pred doručením produktu internetovému obchodu je vhodné informovať e-shop aj mailom, alebo telefonicky, že budete riešiť reklamáciu produktu a produkt k nim zasielate aj so sprievodnými informáciami. Doručenie produktu na adresu internetového obchodu Spôsob doručenie je na vás, chybný tovar môžete zaslať poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou, prípadne ho doručiť osobne na pobočky obchodu, ak nejaké má. Pre rýchlejšie doručenie odporúčame zaslať produkt kuriérskou spoločnosťou, no s tým sa spája aj vyšší poplatok za doručenie, ktorý platíte vy. Obchod náklady na doručenie refunduje až po uznaní reklamácie a to vo výške najnižšej sumy za doručenie. Po odoslaní reklamovaného tovaru poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou, si dobre uschovajte potvrdenie o odoslaní. Vyriešenie reklamácie produktu zo strany e-shopu Internetový obchod má na vybavenie reklamácie 30 dní od doručenia tovaru. Po 30 dňoch je povinný poskytnúť vám riešenie a to môže byť opravený pôvodný produkt, výmena produktu, alebo vrátenie peňažných prostriedkov. Ak by produkt už nevedel opraviť, môžete si vybrať, či chcete taký istý, len nový, alebo chcete vrátiť peniaze. Ak sa rozhodnete pre peniaze, tie je vám povinný obchod vrátiť do 15 dní od rozhodnutia na váš bankový účet. V prípade reklamácie tovaru sa vám záručná doba predlžuje o počet dní, kedy bol produkt v reklamácii. Ak vám produkt vymenili, začína plynúť úplne nová záručná doba. Tip na záver: Odporúčame sa pred nákupom v internetovom obchode zaregistrovať, môže to v budúcnosti uľahčiť komunikáciu s obchodom, nakoľko si viete sledovať faktúry, stav objednávok, či reklamácií. Príspevok Ako na reklamáciu produktu kúpeného cez internet? zobrazený najskôr .
Z toho, čo si človek sám vyrobí, má potom oveľa väčšiu radosť, než z toho kúpeného. Takže pokiaľ máte tvorivú náladu, vyrobte si podľa nášho nového návodu vianočnú ozdobu na stromček, ktorú som dozdobila korálkami, ktoré budú odrážať svit svetielok.
prejsť na článok52% slovenských užívateľov používa k surfovaniu po webe chytrý telefón. Príspevok INTERNET V MOBILE zobrazený najskôr Tvorba webstránok, eshopov, hosting, správa IT od EKN.
prejsť na článokInternet Explorer 6 is on the way out, but there is still a significant number of users that are stuck to this browser. According to this, we decided that our templates are going to support IE 6 slightly. By dint of the "IE6 Bar" plug-in, available in tem
prejsť na článokPřinášíme nejnovější aktualizace našich produktů ve vydání myRELEASE 2024/01 V novém vydání myRELEASE 2024/01 se dočtete o nových přírůstcích v řadě robotů myFABER®, o rozšířených funkcionalitách systému mySTOCK® WMS, jako je n
prejsť na článokGoogle Chrome Frame is a retort of Google company to Internet Explorer browser which is still widely popular, despite the fact that its rendering engine remains fallen behind other internet browsers. By applying this plug-in, users can benefit from Webkit
prejsť na článok