Ako nastaviť podpis v Outlooku

VEDELI STE, že si v Microsoft Outlooku môžete nastaviť automatický podpis pre odchádzajúce e-maily? Podpis ľahko prispôsobíte vašej firemnej identite, môže obsahovať text v rôznych formátoch aj obrázky, ako napríklad logo spoločnosti. Akonáhle podpis vytvoríte, vyberte si, či sa budú podpisy automaticky pridávať do všetkých odchádzajúcich správ, alebo si vytvoríte rôzne podpisy a budete ich pridávať do správ podľa toho, s kým práve komunikujete. Pozrite sa teda, ako nastaviť podpis v Outlooku. Zvládnete to behom chvíľky, a do budúcna ušetríte veľa času. Kliknite na tlačidlo Nový e-mail na hlavnej záložke Outlooku (Domov). V novom okne kliknite na tlačidlo Podpis a vyberte možnosť Podpisy. Vyberte možnosť Nový, napíšte názov nového podpisu a kliknite na OK. V editore nižšie (sekcia Upraviť podpis) teraz vytvorte podpis a kliknite na Uložiť. Ak chcete podpis automaticky nastaviť predvyplnený pre všetky odchádzajúce e-maily, vyberte ho pod záložkami Nové správy a Odpovede a preposlané správy (sekcia Vyberte predvolený podpis). Kliknite na OK. Pokiaľ ste si e-mail nenastavili automaticky predvyplnený, môžete ho pridávať u každého e-mailu individuálne. Nájdete ho pod tlačidlom Podpis. Pokročilé tipy nájdete v našom Knowledge Base. Buďte efektívni! S eWay-CRM. The post Ako nastaviť podpis v Outlooku appeared first on eWay-CRM.

prejsť na článok

Ako dať všetkým vedieť, že ste mimo kancelárie

Chystáte sa na predĺžený víkend? Alebo máte v pláne nejakú inú dovolenku? Naučte sa, ako si nastaviť automatickú odpoveď “Out of Office” v Microsoft Outlooku, aby všetci vedeli, že ste mimo kancelárie. Za posledných pár rokov sme si veľmi zvykli na rých

prejsť na článok

Ako pridať sviatky do kalendára v Outlooku

Každá krajina má odlišné tradície, každá firma svoje zvyklosti a pravidlá. Snáď práve preto Outlook nemusí automaticky zobraziť sviatky vo Vašom kalendári. Ich vyznačenie sa ale oplatí, najmä ak spolupracujete s kolegami z viacerých oblastí. Alebo ak si c

prejsť na článok

Hypotéka a plná moc ako vybaviť hypotéku, ak niekto nemôže prísť na podpis?

Pri kúpe či predaji nehnuteľnosti sa často stáva, že niektorý z účastníkov nie je fyzicky dostupný a nemôže podpisovať zmluvy osobne. Ako prebieha celý proces a podpis zmlúv na plnú moc a so splnomocnencom? V praxi sa čoraz viac stretávam s prípadmi, keď

prejsť na článok

Otázka - Ako vycestovať s cudzími deťmi (Spoločnosť)

katarina: Chcem zobrať bratove 3 deti do chorvátska na týždeň na (:odkaz:) zobraty s priateľkou, on žije v ČR, je ženatý a o deti sa nestará. Majú jeho priezvisko ale nič viac. S ich mamou sme v kontakte a ona dovolila ich vziať. Mame papiere stiahnute s

prejsť na článok

10 tipov pre jednoduchšiu prácu s Outlookom

Využívate vo firme ako poštového klienta Microsoft Outlook? Pre nových užívateľov alebo pre tých, ktorí sa napríklad k Outlooku vracajú v novej práci, môže byť práca s ním spočiatku trochu zložitejšia. Našťastie vieme, čím to je, aj ako na to. Outlook m

prejsť na článok