Ako nastaviť službu Firemný profil na Googli za 3 minúty

Využite svoj bezplatný Firemný profil na Googli (predtým Google moja firma) na maximum a zvýšte tak viditeľnosť, návštevnosť a získajte nových zákazníkov.Čo keby sme vám povedali, že medzi vami a výkonným marketingovým nástrojom Google stoja iba 3 minúty času? Reč je o službe Firemný profil na Googli. Je zadarmo, ľahko sa nastavuje a môže na váš web alebo predajne priviesť reálnu návštevnosť z Vyhľadávania Google a Máp Google.Poďme spolu nastaviť váš Firemný profil na Googli (ako sa teraz služba nazýva) za menej ako 3 minúty (áno, stopovali sme to) a plne ho optimalizovať za 5 minút. Dozviete sa tiež, ako udržiavať svoj profil aktualizovaný a kde ho zaradiť do svojej marketingovej stratégie. Poďme na to! Čo je Firemný profil na Googli? Firemný profil na Googli je bezplatný marketingový nástroj poskytovaný spoločnosťou Google. Vlastníkom firiem umožňuje spravovať, ako sa zobrazujú v online nástrojoch, ako sú Vyhľadávanie Google a Mapy Google.Keď si nastavíte firemný profil na Googli, fotky a ďalšie podrobnosti o vašej firme vrátane miesta, služieb a produktov, následne budú používané po celom Googli, čím sa zvýši vaša viditeľnosť pre potenciálnych zákazníkov v online vyhľadávaní.Väčšina firiem má nárok na firemný profil Google. Patria sem aj tie, ktoré nemajú fyzickú adresu, napr. firmy, ktoré predávajú produkty prostredníctvom webovej stránky. 3 najdôležitejšie výhody firemného profilu na Googli 1. Buďte viditeľný vo vyhľadávaní a v mapách Google Pri zostavovaní výsledkov vyhľadávania pre konkrétny vyhľadávací dopyt založený na polohe (napr. „obchod s bicyklami Trnava“) používa Google informácie z firemného profilu na Googli (adresu, telefónne čísla, popisy a pod.), aby rozhodol, ktoré firmy najlepšie zodpovedajú zámeru hľadajúceho. Najlepšie zhody sa zobrazia na horných pozíciách na stránke s výsledkami vyhľadávania. To isté platí pre zobrazenie miestnych firiem vo vyhľadávaní v Mapách Google: 2. Spravujte svoje online obchodné informácie Informácie vo svojom firemnom profile na Googli môžete kedykoľvek aktualizovať. To znamená, že vždy máte pod kontrolou to, ako sa vaše otváracie hodiny, kontaktné údaje a rôzne ďalšie atribúty zobrazujú v online prostredí, čo pomáha potenciálnym zákazníkom mať o vás najaktuálnejšie informácie a kontaktovať vás prostredníctvom najnovších kontaktných údajov.Okrem toho, že Firemný profil Google slúži ako centrálne úložisko informácií pre vyhľadávače a Mapy Google, môžete svoj firemný profil na Googli použiť aj ako svojráznu nástenku. Môžete vytvoriť príspevok na zdieľanie kľúčových obchodných informácií, ako sú neočakávané zatvorenia alebo dočasné zmeny otváracích hodín, prípadne poskytnúť podrobnosti o ponúkaných produktoch či službách. Príspevky sú súčasťou vášho profilu a sú viditeľné pre každého, kto vás vyhľadá vo Vyhľadávaní alebo v Mapách Google. 3. Budujte dôveru s recenziami na Googli Recenzie sú kľúčovým prvkom budovania dôvery a dôveryhodnosti v online prostredí. Aj keď sa ľudia prehliadajúci internet nepreklikajú k obsahu recenzií, hodnotenie 1 až 5 hviezdičkami, ktoré je viditeľné pod každým výsledkom vyhľadávania podniku, ovplyvňuje ich pravdepodobnosť, že si vás overia. Obávate sa, že nedokážete udržať iba pozitívne 5-hviezdičkové recenzie? Netrápte sa tým. Google považuje zmes pozitívnych a negatívnych recenzií za autentickejšiu a dôveryhodnejšiu a vďaka tomu vás lepšie hodnotí. Ako sa zaregistrovať v službe Moja firma na Googli Krok 1: Prihláste sa do firemného profilu na Googli Na používanie firemného profilu Google potrebujete účet Google. Ak ste tak ešte neurobili, vytvorte si ho. Odporúčam na nastavenie nepoužívať svoj osobný účet Google, pretože možno budete chcieť neskôr poskytnúť ostatným prístup k vášmu firemnému profilu na Googli a je lepšie to urobiť zo špeciálneho pracovného účtu (nikto nemusí vidieť vaše osobné maily a upozornenia napríklad z osobného Facebooku :D). Krok 2: Pridajte informácie o svojej firme Po prihlásení vás Firemný profil na Googli požiada o názov vašej firmy. Zadajte jeden a kliknite na Pokračovať. Krok 3: Vyberte typ svojej firmy Do účtu Firemný profil na Googli sa môžete zaregistrovať ak predávate tovar alebo službu priamo zákazníkom online, máte fyzickú adresu alebo poskytujete službu svojim zákazníkom osobne. Môžete vybrať všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú. Po dokončení kliknite na tlačidlo Ďalej. Krok 4: Zadajte svoju polohu a/alebo geografické zacielenie Ak podnikáte len online, Google vás požiada o váš web. V prípade online aj offline firiem budete musieť zadať krajinu, v ktorej ste zaregistrovaní. Môže to byť aj krajina, kde sídlite. Ak máte fyzickú pobočku, zadáte ju namiesto toho (s možnosťou pridať adresu URL vášho webu a ďalšie informácie neskôr). Kvôli presnosti vás môžu požiadať aj o umiestnenie značky miesta na mape. Ak vaša firma nemá miesto, ktoré môžu zákazníci navštíviť, ale ponúka personalizované služby alebo objednávky, môžete uviesť vami obsluhované oblasti. Potom kliknite na tlačidlo Ďalej. Ak ste nezadali fyzickú adresu, Google vás požiada, aby ste zadali región, v ktorom sídlite. Vyberte si z rozbaľovacej ponuky a kliknite na Ďalej. Krok 5: Pridajte kontaktné informácie Môžete pridať vaše kontaktné údaje ako webová stránka, telefónne číslo alebo oboje. Tieto sú verejne prístupné vo vašom profile. Krok 6: Overte svoju firmu Aj keď nemáte fyzické sídlo firmy, na overenie musíte zadať poštovú adresu. Potom si môžete vybrať, či chcete dostať overovací kód e-mailom, alebo využiť zaujímavejšiu možnosť nahrať krátke video, ktoré vám ukáže, ako pracujete vo vašej firme a v podstate dokážete, že firmu skutočne máte. Nie som si však istá, prečo by si to niekto vybral namiesto jednoduchého e-mailového kódu. Ja som si vybrala jednoduchšiu možnosť, a to e-mailový kód. Počkajte, kým príde, zadajte ho a kliknite na tlačidlo Overiť. To, že vaša firma bude overená vám umožní verejne odpovedať na recenzie zákazníkov, používať funkcie správ a mnoho iných funkcií. Krok 7: Optimalizujte svoj Firemný profil na Googli Teraz môžete pridať všetky ďalšie podrobnosti, ktoré z vášho profilu vyťažia maximum. Všetky sú nepovinné, ale ak sa vás týkajú, určite ich vyplňte. Pridať do vášho profilu môžete nasledovné:otváracie hodiny,chat, kde vám používatelia môžu poslať správu priamo z vyhľadávania Google,popis vašej firmy,fotografie.Spôsobov ako môžete optimalizovať váš Firemný profil na Googli je viacero. V ďalšom článku na našom webe sa budeme venovať všetkému ostatnému, čím by ste sa pri optimalizácii vášho účtu na Googli mali zaoberať. Pre viac tipov nás tiež sledujte na našom Facebooku a Instagrame.

prejsť na článok

Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing

Hľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a

prejsť na článok

Ako optimalizovať Firemný profil na Googli za 5 minút

Optimalizujte svoj bezplatný Firemný profil na Googli (predtým Google moja firma) na maximum a zvýšte tak viditeľnosť, návštevnosť a získajte nových zákazníkov. V predošlom článku sme si predstavili návod ako Firemný profil na Googli založiť a vyplniť. Dn

prejsť na článok

Kariérové poradenstvo

Hľadáte novú prácu a uplatnenie v pracovnom živote? Potrebujete nový pohľad a impulz pre rozvoj Vašej kariéry? Tvoríte si dlhodobý kariérny plán? Hľadáte si Vaše prvé zamestnanie, alebo sa vraciate na trh práce po dlhšej prestávke (napríklad po materskej

prejsť na článok

LEADER FOX Odrážedlo BUBU černá/žlutá

Popis produktu Dětské odrážedlo s hliníkovým rámem a odkládací protiskluzovou plošinkou na rámu na nožičky. Výhodou je nastavitelné sedlo, představec a řidítka. Sedlo můžete nastavit výškově, dopředu/dozadu a upravit náklon sedla. Představec je možné nas

prejsť na článok

Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy

Reklama na Googli je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, ktoré majú firmy k dispozícii. Zobrazuje sa totiž v prvom rade tým, ktorí prejavili záujem o relevantné kľúčové slovo. Ním môže byť názov vašej služby či produktu. Cieliť na tento segme

prejsť na článok