Uzatvára sa váš partner, vyhýba sa rozhovorom o financiách, schováva doklady? Ak ste spozorovali niečo podobné v jeho správaní, môže to znamenať, že má problémy s dlhmi. Vezmite preto veci do vlastných rúk a ukážte mu, že sa môžete spoločne vymaniť z dlhovej slučky.Je prirodzené, že hovoríme o svojich problémoch s blízkou osobou. Určitú výnimku však môžu predstavovať problémy týkajúce sa našej finančnej situácie. Najmä muži nehovoria o nedostatku peňazí, pretože to pre nich znamená obrovské zlyhanie. V prípade zadlženia je pre muža typické zatajovanie problémov. Z tohto dôvodu sa muži často cítia osamelí a neschopní. Dodatočným bremenom je pocit zodpovednosti za rodinu. Zníženie výdavkov znamená zníženie kvality života príbuzných, neschopnosť uspokojiť ich potreby, čo si otcovia rodín často nechcú pripustiť.Ak sa teda domnievate, že váš partner má finančné problémy, pohovorte si s ním a prejavte pochopenie, prípadne mu pomôžte. Spýtajte sa, aké sú dôvody tejto situácie, aký veľký je dlh a či partner už dostal nejaké písomnosti od spoločnosti, ktorá sa zaoberá vymáhaním pohľadávok. V prípade, že ho už vymáhač kontaktoval, pozorne si prečítajte doručený list. Zachovajte pokoj, ide o situáciu, v ktorej sa môže ocitnúť každý a z ktorej existuje cesta von.Najskôr zatelefonujte na číslo uvedené v liste. Rýchly kontakt s inkasnou agentúrou je prvým a najdôležitejším krokom k vyriešeniu problémov. Nemusíte sa obávať. Vďaka tomuto rozhovoru sa podrobnejšie zoznámite so situáciou a zistíte, aké máte možnosti splácania dlhu.Napríklad spoločnosť KRUK Česká a Slovenská republika s.r.o. ponúka zadlženým osobám možnosť stanoviť si dĺžku splácania dlhov. Stačí len zavolať a dojednať podmienky splátkovej dohody. Keď uzatvoríte takúto dohodu, prestanete byť dlžníkom a vraciate sa medzi osoby, ktoré len splácajú splátky. Ak dané splátky splácate včas, v budúcnosti už nedostanete výzvy na zaplatenie a vec nebude postúpená súdu. The post Ako poznať finančné problémy partnera? first appeared on Kruk.
Nové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s
prejsť na článokPoďme si naliať čistého vína – aby ste dokázali tvoriť absolútne autentický obsah, musíte dokonale poznať svojich zákazníkov aj svoje podnikanie. Z toho logicky vyplýva, že ten z pohladu autenticity bude ten najlepší obsah vždy vychádzať priamo od vás. Tr
prejsť na článokPribližne 44 až 51% malých firiem nemá vlastnú web stránku. V dnešnej modernej, technologickej dobe je to šokujúce číslo. Ľudia dnes pri kúpe služby alebo produktu najprv hľadajú na internete, či už kvôli informáciám alebo referenciám a až potom konajú v
prejsť na článokCelé tri pätiny (61 %) Slovákov sa v otázke financií nikdy nerozhodovali za chrbtom svojho partnera. Viac ako 20 % respondentov samostatne rozhoduje le
prejsť na článokNapriek tomu, že spoločnosti majú viacero možností ako riešiť svoje finančné problémy (napríklad likvidácia alebo konkurz),aj v súčasnosti dochádza k mnohým bankrotom. Osem z dvadsiatich dvoch najväčších bankrotov bolo vyhlásených v priebehu posledných ro
prejsť na článok