Aký spôsob teda zvoliť? Vo všeobecnosti to nemožno definovať. Môžme si uviesť iba niektoré príklady, alebo popísať niektoré zo spôsobov použitia internetu, ktoré sú vhodné na daný spôsob aktivity, či propagácie. Sociálne siete Jedným z najpopulárnejších a najsilnejších nástrojov internetového média sú sociálne siete. Niet sa čo čudovať, pretože dnes na sociálnych sietiach trávi dnešná generácia väčšinu svojho života, okrem práce. A spánku. Ako teda pomocou sociálnych sietí osloviť svojich potenciálnych zákazníkov, či záujemcov? V prvom rade je to silná sociálna komunita, ktorú máte okolo seba vybudovanú. Ste už nejaký čas zaregistrovaní na sociálnej sieti a máte okolo seba množstvo priateľov, s ktorými zdieľate svoj život? V tom prípade máte z veľkej časti vyhrané. Pretože akýkoľvek status, fotografia či oznam vám prinesie veľkú propagáciu a množstvo zhliadnutí. Takže za krátky čas a veľmi rýchlo sa o vás dozvie veľmi veľa ľudí. Pokiaľ ale nemáte vybudovanú takúto silnú komunitu, nezúfajte, stále sú nástroje ako dať o sebe vedieť. Už to síce nebude tak jednoduché, potrebné je trošku si naštudovať informácie okolo mechanizmu v danej sociálnej sieti. Môže ísť napríklad o využívanie platenej reklamy a tak ďalej. Samozrejme, najviac vyvinutá je v tomto smere sociálna sieť známa ako facebook. Ale taktiež existujú aj iné spôsoby, ktoré je možno použiť. Fotografické a videoportály Ďalším, v dnešnej dobe populárnym, spôsobom prezentácie seba samého sú internetové portály na zdieľanie videí a fotografií. Z nich sú najsilnejšie a najznámejšie dve: youtube a instagram. Prvý je zameraný vyslovene na propagáciu a prezentovanie sa pomocou videí. Cez tento portál môžete dať o sebe vedieť napríklad tým, že si na takýto portál zavesíte svoje portfólio, alebo natočíte video, ktoré vás niečo hovorí. Instagram na druhej strane slúži na prezentáciu pomocou fotografií. Môžete tvoriť takzvané fotografické príbehy, či len tak zdieľať svoje fotografie. Ak ste profesionálnejší fotograf, môžete si vytvoriť vlastné galérie, ktorými oslovíte svojich potenciálnych zákazníkov. Je dôležité pritom dbať na originalitu, nápaditosť a vlastnú kreativitu. Článek Ako sa prezentovať na internete? se nejdříve objevil na Punks.
Na Turban Quiz s Kubom Lužinom a Matejom Mo kom m že norm lne pr sť do refresh clubu v Bratislave. Žijeme ale chor dobu, preto n s tam teraz nen jde . Sme doma. Ale tiež sme na internete. Tam bude Turban Quiz fungovať online Kv zy bud pokračovať ako do
prejsť na článokKaskádová výzva NGI SEARCH hľadá podnikateľov, tech-geekov, vývojárov, spoločensky angažovaných ľudí, malé a stredné podniky, výskumné organizácie, akademické výskumné skupiny či neziskové organizácie, ktorí prispejú The post 150k eur ak dokážeš zmeniť sp
prejsť na článokZávislosť detí na internete, mobile a počítači: Viete, ako a prečo im pomôcť? The post Závislosť detí na internete, mobile a počítači: Viete, ako a prečo im pomôcť? first appeared on GCMoto.
Približne 6 hodín a 45 minút. To je priemerný čas, aký dnes podľa štatistík trávi bežný človek na internete- denne. Aj vám sa zdá ten časový údaj príliš vysoký? To však na tomto zistení nič nemení. Surfovanie, ale už dokonca aj práca na internete sa tak s
Je málo spoločenských zriadení, ktoré sú tak spochybňované ako demokracia. A pri tom demokracia ako spôsob spravovania spoločnosti momentálne valcuje všetko navôkol. Aj režimy, ktoré ako demokratické nemôžeme v žiadnom prípade charakterizovať, si to netrú
prejsť na článok