Ciele obsahového marketingu môžu byť stanovené rôzne v závislosti od typu cieľovej skupiny. Pri každom stanovaní cieľa však musíme mať na zreteli, aby sme jeho plnenie dokázali sledovať - aby boli ciele kvantifikovateľné a ohraničené časom. Stanovenie cieľa nie je samoúčelná. S cieľmi je treba aktívne pracovať a priebežne sledovať ich napĺňanie. Len tak je možné vykonávať priebežne úpravy, zmeny a dosahovať lepšie výsledky. Podľa typu klienta môžu byť ciele stanovené napríklad takto: Potenciálni zákazníci Primárny cieľ: zaujať Potenciálni zákazníci len ešte neporozumeli tomu, prečo nakúpiť. Majú však nejaký problém, či túžbu. Jednoducho niečo riešia. Pokiaľ im prostredníctvom obsahu pomôžete nájsť inšpiráciu či riešenie, ste na pol ceste k úspechu. Aké ciele môžu byť v obsahovom marketingu definované pre segment potenciálnych zákazníkov? počet nových kontaktov z formulára počet nových odoberateľov v newslettri počet nových návštevníkov na webe ,Neaktívni zákazníci ,Primárny cieľ: pripomenúť sa Neaktívni návštevníci už v minulosti nakúpili. Poznajú teda naše výrobky a služby, ale momentálne nenakupujú. Sú však mimoriadne cenní kvôli spätnej väzbe a potenciálu ľahšej konverzie do budúcnosti. Aké ciele môžu byť v obsahovom marketingu definované pre segment neaktívnych zákazníkov? počet recenzií na naše výrobky a služby počet fanúšikov a followerov počet návštev z newslettra ,Aktívni zákazníci ,Primárny cieľ: prejaviť vďačnosť Pravidelne nakupujúci zákazníci, ktorí sa k nám vracajú. Mohlo by sa zdať, že netreba nič riešiť. Opak je však pravdou. Často majú pocit, že sa na nich zabúda. Preto potrebujú niečo navyše, čo im dá pocit ocenenia. Aké ciele môžu byť v obsahovom marketingu definované pre segment aktívnych zákazníkov? počet registrácií na stránke počet vracajúcich sa návštevníkov pokles času medzi nákupmi
E-SHOP Načo myslieť pri tvorbe e-shopu Súvisiace články tejto kategórie: The post Načo myslieť pri tvorbe e-shopu appeared first on Rabbitstudio.sk. Grafické online štúdio..
prejsť na článok„Chcem ísť cestou kvality obsahu až potom všetko okolo toho.“ Pozrite si rozhovor s carholicom Martinom Mičudom. martinzmartina V štvrtých #TAJMSY Questions sme vyspovedali carholica Martina Mičudu, autora projektu martinzmartina a exkluzivitaciest.
prejsť na článokSlovensko potrebuje definovať, akým smerom sa chce uberať, čo je preň dôležité a čo je len marketingový balast. Víkend ukázal,... Zdroj
prejsť na článokNiet pochýb o tom, že mrakodrapový obsah (angl. skycraper content) je kráľom, pokiaľ ide o SEO. Tento typ obsahu je dlhý, obsiahly a pokrýva tému ako celok. Ak ho spravíte dobre, môže vás vystreliť do popredia Googlu a pomôcť vám predbehnúť konkurenciu. V
prejsť na článokMinulý rok v máji sme rozbehli spoluprácu so spoločnosťou Wittur Slovakia, ktorá je globálnou spoločnosťou so zameraním na výťahový priemysel. Na začiatku sme si definovali hlavné ciele správy sociálnych sietí priemyselnej spoločnosti, najdôležitejším cie
prejsť na článok