Ako sme obľúbenej pekárni zvýšili počet interakcií o 414 % za 3 mesiace? [Prípadová štúdia]

Pekáreň Brojo sa na nás najprv obrátila s požiadavkou napísať články. Neskôr sme sa začali starať aj o ich sociálne siete. Ako prebiehala celá spolupráca a aké sú jej prvé výsledky? Čítaj ďalej a dozvieš sa viac. Ako sme začali našu spoluprácu s Brojo?Prvé úlohy, ktoré sme pre klienta Brojo vykonávali, boli články na jeho blog. Tieto články pokrývali rôzne témy, od receptov a projektov, ktoré klient podporoval, až po aktuality týkajúce sa otváracích hodín alebo otvorenia nových prevádzok.Klient bol s článkami spokojný, čo bol dôvod, prečo sa rozhodol rozšíriť spoluprácu. Preto sme k písaniu článkov pridali aj správu obsahu na sociálnych sieťach – na Instagrame a Facebooku. Ciele klientaHlavným cieľom klienta bolo spracovať kvalitný a relevantný obsah pre blog. Zároveň hľadal niekoho, kto by mu dokázal zabezpečiť celý content marketing na najvyššej úrovni. Túto úlohu sme s radosťou prijali. Prvou úlohou bolo vytvorenie obsahového plánu pre blog, čo zahŕňalo navrhnutie tém. Klient plán odsúhlasil a my sme sa pustili do práce. Ďalšie ciele klienta sa týkali sociálnych sietí. Aj v tomto prípade klient požadoval, aby sa o sociálne siete postaral niekto iný, bez potreby jeho zásahu. Obsahový plán sme rozšírili aj o Facebook a Instagram. Po schválení plánu zostala realizácia všetkého na nás – od fotenia fotografií, ich úpravy, tvorby grafiky, vytvárania príspevkov k fotografiám až po ich publikáciu, spúšťanie propagácií a vyhodnocovanie ich účinnosti. Spôsob spolupráce s klientomKlient prenecháva väčšinu úloh spojených s obsahom na nás. Do celého procesu zasahuje len v prípade, keď je potrebné schváliť nami navrhnuté témy a obsah, alebo keď má vlastný nápad, ktorý chce realizovať. V ostatných prípadoch sa o všetko staráme my, vďaka čomu klient nemá žiadne starosti. Čo všetko pre klienta robíme?Klientovi sa staráme o obsah, ktorý rozdeľujeme do dvoch oblastí: BlogDo blogu na webe pekárne Brojo prispievame kvalitnými článkami rôznych dĺžok a na rôzne témy. Ich hlavnou úlohou je spravidla informovať o aktuálnych udalostiach (otváracie hodiny, otvorenie novej predajne) alebo poskytnúť praktické tipy a nápady na recepty.Články píšeme špeciálne pre cieľovú skupinu. To, že sa nám to darí, ukazujú čísla ich čítanosti, a tiež reakcie na sociálnych sieťach.Počas našej spolupráce sme napísali už 23 článkov, ktoré nielenže zaujali verných zákazníkov a čitateľov, ale tiež pomohli zvýšiť návštevnosť webu. Sociálne sieteV rámci sociálnych sietí sa kompletne staráme o obsah a propagáciu. Čo to však znamená v praxi?Ako prvé sme pre klienta Brojo vytvorili profil na Instagrame, ktorý dovtedy nevyužíval. Usúdili sme, že ide o dôležitú sociálnu sieť, na ktorej by rozhodne nemal chýbať. Je ideálna na prezentovanie chutných a čerstvých výrobkov pekárne aj na komunikáciu so zákazníkmi.Následne sme vytvorili obsahový plán pre blog aj sociálne siete, pričom sme si dali záležať na tom, aby prepojil oba tieto kanály.V rámci sociálnych sietí tvoríme pre Brojo tieto typy príspevkov:rôzne zaujímavé grafiky,príbehy (stories)fotografievideá. Všetky príspevky plánujeme a propagujeme tak, aby sa dostali k cieľovej skupine.Okrem Instagramu tvoríme obsah aj na Facebooku. Ide o podobný kanál, ale pristupujeme k nemu s inou stratégiou pri tvorbe aj propagácii. Zaujímavosť Pre pekáreň Brojo sme vytvorili špeciálnu sériu príspevkov s názvom „Pečivo cestuje“. V rámci nej cestujeme s vybranými produktmi po zaujímavých miestach v Považskej Bystrici a okolí, kde ich fotíme. Výsledkom sú zaujímavé a veľmi pekné fotografie, ktoré lákajú pozornosť a zvyšujú dosah. VýsledkyDo septembra 2023 sme pre pekáreň Brojo písali len články na blog. Klient bol s našou spoluprácou veľmi spokojný, preto sa rozhodol ju rozšíriť o správu sociálnych sietí.Príspevky na sociálne siete sme začali vytvárať 15. septembra 2023. Do 31. decembra 2023 sme vďaka prepracovanému plánu a obsahu dosiahli:zvýšenie dosahu príspevkov na Facebooku o 15,2 % a interakcií s obsahom o 414 %.nárast počtu kliknutí na odkazy o 30 %.A ako bol na tom Instagram? Od septembra 2023 do začiatku februára 2024 sme publikovali 24 príspevkov, vďaka ktorým sme získali 244 sledovateľov a viac ako 43 000 impresii.  Prečo si klient vybral CoolWriters?Tvorba obsahu na sociálne siete alebo blog sa môže na prvý pohľad zdať jednoduchá. V skutočnosti si však vyžaduje hodiny práce a skúseností. Keďže klient mal veľa ďalších povinností, obrátil sa na nás.My v CoolWriters máme množstvo skúseností s písaním článkov aj s tvorbou obsahu na sociálne siete. Preto sme hneď vedeli, aký postup zvoliť, aby sme naplnili klientove očakávania a ciele. Čo hovorí klient? ZhrnutieVýsledky našej spolupráce a spokojnosť klienta jasne dokazujú, že obsah, ktorý tvoríme, efektívne zvyšuje povedomie o značke. Toto má pozitívny vplyv na viacero oblastí, ako je napríklad zvýšenie predajov. Prečítaj si ešte jeden 5 úžasných blogov veľkých spoločností, ktoré inšpirujú tvoj obsahový marketing Richard Zona 13. augusta 2024 Čítať PODCAST: Ako môžeš vyťažiť z copywritingu v novej dobe Daniel Výcha 24. júla 2024 Čítať Máš dobré texty na webe? Otestuj sa za 5 minút Katka Panáková 29. júna 2024 Čítať Príspevok Ako sme obľúbenej pekárni zvýšili počet interakcií o 414 % za 3 mesiace? [Prípadová štúdia] je zobrazený ako prvý na .

prejsť na článok

Návrh na inováciu minimálneho štandardu v študijnom špecializačnom odbore “Laboratórna medicína“

Dôvodom na inováciu je náročnosť odboru skvalitnenie špecializačného štúdia Metóda Definícia predĺženia štúdia rozšírenia minimálneho počtu výkonov predĺženia trvania praxe Výsledky Predĺženie štúdia Štúdium predlžujeme o 1 rok

prejsť na článok

Zápis študentov do vyšších ročníkov štúdia

Zápis študentov do vyšších ročníkov štúdia Zápis prostredníctvom systému AIS

prejsť na článok

Štúdia odhalila: Bohatí preferujú Bitcoin pred inými kryptomenami

Štúdia ukázala silnú preferenciu majetných rodín smerom k algoritmickým kryptomenám, ako je napríklad Bitcoin (BTC). The post Štúdia odhalila: Bohatí preferujú Bitcoin pred inými kryptomenami appeared first on Kryptonovinky.sk.

prejsť na článok

Štúdia uskutočniteľnosti

Príspevok Štúdia uskutočniteľnosti je zobrazený ako prvý na Sanvean.

prejsť na článok

Krypto tipy na rok 2024 štúdia trhu BITmarkets

Každý už asi počul o tom, že investícia 100 dolárov do Bitcoinu v roku 2009 by dnes mala hodnotu takmer 500 miliónov dolárov. Náš analytický tím sa preto ponoril do mora digitálnych aktív, aby odhalil ďalšie potenciálne hviezdy na vzostupe, vysvetlil účel

prejsť na článok