Ako sme pomohli stvoriť influencera

Ako sme pomohli stvori influencera vod Zverolek r Pavol Val ek patr dlhodobo k pike medzi slovensk mi veterin rmi a je z rove jedn m z najprogres vnej ie zm aj cich z stupcov tohto povolania. Napriek tomu, e v komunite zverolek rov alebo majiteov dom cich mil ikov bol dlhodobo zn mou postavou, v online priestore takmer neexistoval. Napravi to bola loha pre New School Communications. Dnes m u viac ako 8 000 sledovateov, ktor ch sa n m dar spe ne konvertova aj do z kazn kov jeho kliniky. Ak postup sme zvolili? 1. krok ndash; Unik tny obsah Doktor Val ek je kapacitou vo svojom odbore. P sobil v zahrani , vedie pikov kliniku, pravidelne publikuje v prest nych asopisoch a predn a nielen po Slovensku. Na rozdiel od v iny influencerov teda m o poveda. Dnes m u viac ako 8 000 sledovateov, ktor ch sa n m dar spe ne konvertova aj do z kazn kov jeho kliniky. 2. krok Presne identifikovan cieov skupiny al m krokom bolo identifikovanie cieov ch skup n, pre ktor by mohol by obsah zauj mav . Prvou skupinou bola odborn verejnos a kolegovia zverolek ri. Doktor Val ek je akt vnym lenom Komory veterin rnych lek rov SR a pravidelne publikuje v ich odbornom asopise. My sme sa na t to pecifick cieov skupinu zamerali na soci lnych sieach, a na z klade d t identifikovali to, ak platformy pou vaj , ako sa na nich spr vaj a o na nich hadaj . Druhou skupinou boli majitelia dom cich zvierat. T je v online priestore pomerne poetn a d sa rozdeli do viacer ch podtypov-na milovn kov maiek alebo psov. Dostupn d ta zo soci lnych siet n m v ak odhalili aj al ie pecifick skupiny, ktor boli z n ho pohadu zauj mav na oslovenie. Nikdy by ste neverili, koko ud chov doma zajaikov. 3. krok Dobre zvolen obsahov platforma Spracovan obsah, najm ak pracujete s expertn mi t mami, mus te niekam umiestni. tandardnou vobou by bola vlastn webov str nka, no v prvom kole sme do tejto n ronej ej voby ne li a zvolili sme rad ej cestu umiestni ho na platformu tretej strany blog na Denn ku N. Rozhodnutie bolo zaloen na analyzovan ch d tach, ktor uk zali, e obe cieov skupiny maj pozit vnu afinitu k tomuto m diu a patr medzi ich preferovan . Navy e, okrem jednoduchej administr cie je v hodu tejto voby akt vna pr ca redakcie s blogmi. Kvalitn obsah d vaj pravidelne do v beru najlep ch blogov, niekedy ho dokonca daj aj na titulku medzi redakn obsah. My sme sa na t to pecifick cieov skupinu zamerali na soci lnych sieach, a na z klade d t identifikovali to, ak platformy pou vaj , ako sa na nich spr vaj a o na nich hadaj . V blogoch ideme systematickou cestou r znych form tov, napr. seri lu textov Op tajte sa svojho veterin rneho lek ra , ktor aj vaka k ov m slov m a vyhad vaom funguj dlhodobo. 4. krok Profil na soci lnych sieach Analyzovan d ta n m op uk zali, e na ou prvotnou vobou by mal by Facebook. Najm pre expertn cieov skupinu zverolek rov je to st le dominantne vyu van soci lna sie, rovnako najvy ie sla z pohadu z sahu m v skupine majiteov dom cich mil ikov. Facebook je tak zatia na im hlavn m kan lom na renie obsahu a vyu vanie verejnej str nky n m zas umonilo jeho presn cielenie. Odborn pr spevky pravidelne ukazujeme kolegom doktora Val ka z oblasti veterin rnej medic ny, pri ktor ch sa neboj me s aj do zloitej ieho jazyka a obr zkov, ktor asto nie s uren pre slab ie al dky, no napriek tomu v tejto komunite vemi dobre funguj . V cieovke majiteov dom cich zvieratiek je to, samozrejme, o najm o atrakt vnych vizu loch a poradenstve. Napriek tomu sa neboj me otv ra aj kontroverznej ie t my, ktor vyvol vaj v tejto komunite v niv diskusie, ako napr. i suacute; kosti vhodnou stravou pre ps kov ? Napriek citlivosti do diskusi pravidelne vstupujeme, i u radou alebo odborn m n zorom a aj vaka obetavosti doktora Val ka sa jeho profil r chlo stal akousi neofici lnou poradou. Z rove n m vemi pom ha mnostvo pozit vnej sp tnej v zby na re lnu pr cu p na doktora. Profil za nieo vy e troch mesiacov od svojho zaloenia z skal cez 8-tis c sledovateov a len v j ni dosiahol viac ako 12-tis c interakci . Prekvapilo n s to najm preto, e pracujeme s minim lnym budgetom na platen podporu obsahu a vek as dosahu a interakci tvor jeho organick renie. al m krokom bude Instagram, ktor je pre tento typ obsahu rovnako skvelou platformou. 5. krok Medi lne a biznisov synergie Aj ke skvel sla a r chly rast profilu doktora Val ka prekvapil trochu aj n s, prim rnym cieom celej aktivity neboli likes a followers. spech na soci lnych sieach p sobil synergicky aj so z ujmom m di o doktora Val ka, dobr m pr kladom je jeho as v mark zackom Teler ne. Hlavn m cieom v ak bolo prispie k biznisov m slam kliniky VetPoint, ktor p n doktor vedie. Od zaiatku citlivo kliniku brandujeme ako s as pon kan ho obsahu a dopyt o veterin rnu starostlivos postupne konvertujeme na z kazn kov kliniky. K tomu n m op pom haj zbieran d ta z komunik cie, ktor vyu vame na cielen kampane s konkr tnou ponukou kliniky. Ako teda stvori influencera? Pon knu unik tny obsah a vaka d tam ho systematicky dost va k spr vnym cieov m skupin m. K om k spechu je ale vdy samotn osobnos, v tomto pr pade doktora Val ka. Ten je ide lnym pr kladom toho, ako by mal ide lny influencer vyzera. Skvel odborn k, ktor m o poveda a svojim obsahom skutone uom pom ha rie i ich probl m. CHCETE DOST VA NAScaron;E D TA A ANAL ZY A BY S ASOU KOMUNITY? Chcem sa prida Nechajte n m v email a my v m ich budeme pravidelne posiela: S hlas m so sprac van m osobn ch dajov. ODOSLA!function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute( transform , rotate( +Math.min(n/1.4,360)+ 12 12) );if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName( nc-loop_circle-02-24 ),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener( visibilitychange ,function(){ hidden ==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Sprac vanie osobn ch dajov V etky d ta OFFICE BRATISLAVA BOTTOVA 1 811 09 BRATISLAVA OFFICE PRAHA ITALSK 2581/67 120 00 PRAHA KONTAKT [email protected] +421 908 169 879 KORE PONDENN ADRESA TOVARENSK 12 811 09 BRATISLAVA Cookies Sprac vanie osobn ch dajov 2024 New School Communications The post Ako sme pomohli stvoriť influencera appeared first on Komunikácia založená na dátach.

prejsť na článok

Rúška MEDIMAN putovali do Martina

V článku internetových novín Turiec online Rúška so striebrom vyrábajú aj v Martine, pomohli zdravotníkom aj deťom sa dočítate ako Rúška MEDIMAN® 2020 pomohli v Martine. Spoločnosť LP MAN, slovenský výrobca zdravotníckych pomôcok značky MEDIMAN®, obdarova

prejsť na článok

Case Study: Pomohli sme odštartovať Vesmírny klaster

... Príspevok Case Study: Pomohli sme odštartovať Vesmírny klaster zobrazený najskôr LEMUR.

prejsť na článok

vianocnefotenie

VIANOČNÉ RODINNÉ FOTENIE JE PRE TENTO ROK ÚSPEŠNE UKONČENÉ

prejsť na článok

Ako prebieha vernisáž

Možno ste aj vy dostali pozvánku na vernisáž. Ak áno, zvažujete účasť a možno premýšľate nad otázkami, ktoré sa tejto slávnosti týkajú. A odpovede na ne by vám pomohli sa rozhodnúť, či na vernisáž pôjdete. Môžu to byť rôzne otázky. Čo vás vlastne na verni

prejsť na článok

28.ročník podporili:

MTBIKER Novodubnický maratón 2023 pomohli zorganizovať: Výživový partneri Novodubnického maratónu: Podujatie tiež podporili: The post 28.ročník podporili: appeared first on MTBI

prejsť na článok