Ako vytvoriť úspešný eshop

Ako vytvoriť úspešný eshop Vytvorili sme niekoľko úspšených eshopov, ktoré majiteľom reálne zarábajú peniaze: www.fajnzivot.sk www.skrupinka.sk www.magmakam.sk www.und.sk Okrem vhodného výberu produktov, zavážia aj mnohé technické detaily, či drobnosti. Aj nesprávne umiestnené tlačítko dokáže zabrániť vo vykonaní platby. Rozoberieme najčastejšie chyby a pridáme pár rád. HTTPS:// Ako vytvoriť úspešný eshop Dnes je šifrovaný prenos SSL pre eshop nevyhnutnosťou. Prehliadače zavelili do vojny s podvodníkmi a hackermi a upozornia Vás, že daný obchod nemá šifrovaný prenos citlivých údajov. Deje sa to zatiaľ iba na podstránke košíka a pokladne. Avšak táto hláška dokáže odradiť príliš veľa zákazníkov od uskutočnenia platby. Odporúčame preto celý eshop presunúť na adresu https://www.nieco.sk. To, že je komunikácia v eshope šifrovaná, zistíte podľa zeleného nápisu SECURE a https:// linky v adrese webu. Presne taký môžete vidieť aj teraz, keď sa pozriete na adresu tohto článku, ktorý práve čítate.  Viac informácií aj s názornými ukážkami, nájdete v tomto článku: https://www.ricon.sk/tipy-vdaka-ktorym-posuniete-vasu-webstranku-pred-konkurenciu Najrozšírenejším SSL certifikátom je Lets Encrypt a ponúkajú ho k inštalácii zdarma skoro všetky hostingové firmy. Menu Ako vytvoriť úspešný eshop? Určite nie komplikovaným menu Zdanlivo bežný a nezaujímavý detail. Avšak nesprávne navrhnuté menu eshopu dokáže váš tovar pred zákazníkom skryť a nie mu ho ponúknuť. Nie je nič horšie, ako vytvoriť niekoľkoúrovňové menu, v ktorom sa zákazník stráca. Ak je kvôli širokému sortimentu košaté menu nutné, tak je dôležité zachovať aspoň prvú úroveň s čo najmenej položkami. Zvoliť správne názvy kategórií je pre eshop kľúčové. Hlavné kategórie by mali byť veľmi všeobecné názvy. Také, ktoré sa nachádzajú všade okolo vás: kuchyňa, záhrada, obývačka, potraviny, kozmetika, varenie, pečenie. A názvy ako: porcelánové sady, ústna hygiena, aromatické sviečky, vlasová kozmetika, zubné pasty,  oled televízory, holiace strojčeky, by mali byť zobrazené minimálne v druhej úrovni. Zjednodušene: V prvej úrovni by mali byť odkazy, ktoré nepotrebujú prídavné meno. Úvodná stránka eshopu Banner Nepoužívajte banner, kým nepotrebujete zákazníkom oznámiť naozaj dôležitú, výnimočnú informáciu, či predstaviť produkt. Veľký banner pritiahne všetku prvotnú pozornosť zákazníka a môže zapríčiniť, že prehliadne napríklad nové produkty, ktoré sú na stránke umiestnené pod bannerom. Banner na stránke zaberá veľkú plochu, avšak je problém pokryť touto plochou záujem všetkých zákazníkov. Preto je vhodné na banner umiestniť informáciu, ktorá osloví čo najväčší počet zákazníkov. Nepropagovať určitý druh tovaru, ale napríklad poštovné zdarma, alebo celoplošnú eshopovú zľavu. A už vôbec na web neumiestňovať meniace sa, rotujúce bannery. Zbytočne zákazníka zabavia a oberajú o drahocenný čas, ktorý by strávil prezeraním produktov. A ešte dôležitejšie: Na druhý a ďalší banner klikne len okolo 1%!! zákazníkov. Túto štatistiku spracovalo už niekoľko popredných SEO webov. Umiestnenie produktov na úvode Na úvodnú stránku eshopu (www.nieco.sk) neumiestňujte príliš veľa produktov. Presné číslo neexistuje. Odvíja sa od vzhľadu a rozloženia stránky. Avšak pamätajte, že každý obrázok je potrebné stiahnuť a zobraziť. A tento čas Google meria. Čím dlhšie sa úvodná stránka naťahuje, tým horšie. Problémom býva, že tieto obrázky sú síce na úvodnej stránke malé, avšak častokrát bývajú len zmenšené náhľady originálov, ktoré môžu byť neprimerane veľké. Obrázky v eshope by mali mať veľkosť maximálne do 80kb. Postačí maximálne rozlíšenie do 800px. Je potrebné nájsť zlatý stred medzi veľkosťou v pixeloch a veľkosťou v kilobajtoch. Ak sa nastaví vyššia kompresia, tak môže byť obrázok produktu aj väčší, avšak vtedy riskujete, že bude obrázok menej kvalitný. Ako vytvoriť úspešný eshop? Tak, že na úvode by sa mal sortiment meniť denne. Zákazník tak získa dojem, že eshop je živý, že má stále aktuálnu ponuku a posledné modely. Nie je nič horšie, ako keď zákazník navštívi eshop, a aj po mesiaci uvidí na úvode ten istý tovar. Texty na úvode Umiestnite na úvodnej stránke text o veľkosti minimálne 15-20 viet. V tomto texte spomeňte kľúčové slová. Slová podľa ktorých vás zákazníci na Google hľadajú a nájdu. Produkty a služby, ktoré ponúkate. Tento text je dôležitý pre optimalizáciu v Google. Častokrát váš obchod zákazníci nájdu v Google práve vďaka tomuto textu. Posilní dôležitosť výrobkov, umiestnených na úvode. Ak predávate televízory, tak tento text by mal popisovať, aký celý sortiment televízorov ponúkate. V tomto texte môžete mať prípadne aj odkazy na kategórie výrobkov, čo tiež nie je na škodu. Blog Z pohľadu výsledkov vyhľadávania v Google je veľmi žiadúce, aby ste o svojich produktoch a službách písali články, viedli blog. Jeden článok týždenne dokáže zázraky. Píšte originálne, nekopírujte. Priložte fotky a videá. Kľúčové je, aby návštevníci strávili čítaním vašich článkov na webe čas. To si samozrejme všimne Google a vyhodnotí váš web ako hodnotný zdroj informácií. Čiže ho posunie na vyššie priečky vo výsledkoch vyhľadávania. Dobre napísaný článok vám môže z Google prinášať po neobmedzenú dobu mnoho návštevníkov. Reklama, ktorú by ste si nedokázali zaplatiť. Dúfame že sme Vám poradili, ako vytvoriť úspešný eshop. Ak budete mať k téme ďalšie otázky, napíšte nám. Do 24 hodín Vám odpovieme zdarma. The post Ako vytvoriť úspešný eshop appeared first on RICON.sk.

prejsť na článok

INTERNETOVÉ OBCHODY

Získajte náskok vďaka vytvoreniu eshopu na mieru podľa Vašich požiadaviek. Eshop je najvýkonnejším predajným nástrojom v súčasnej digitálnej dobe.  Má neustále rastúci trend v celosvetovom meradle a je už jasné, že bez eshopu sa v dnešnej biznis dobe neza

prejsť na článok

Kontaktujte nás

Vážení zákazníci, na našich telefónnych linkách sme Vám k dispozícii počas pracovných dní: Pondelok - Piatok od 7:00 do 15:30. E-shop: tel.: +421 53 415 0112 email: [email protected] (mailto:[email protected]) Reklamačné oddelenie: tel.: 053 41

prejsť na článok

Spustili sme nový eshop pre rodinnú firmu IPC Slovakia

Spustili sme nový eshop a identitu pre velkú rodinnú firmu IPC SLOVAKIA s dlhoročnou tradíciou. Pre stabilného výrobcu a dodávateľa pracovných pomôcok sme vytvorili novú identitu firemnej prezentácie, vybudovali nový eshop a zefektívnili celý proces od ko

prejsť na článok

Údol (SL), hladený betón, metličkový betón, náradie na betón, sťahovacia lata na betón Spin Screed®

My v MARSHALLTOWN Slovakia and Czechia sme jedni z Vás. Úplne normálni chalani, ktorí robia, čo ich baví. Keď Vám práve nebalíme náradie nielen na betón kúpene na našom e-shope, alebo telefonicky neodovzdávame nejaké rady a tipy, či skúsenosti. Možno že p

prejsť na článok

Modlitba k Bohu za naplnený, úspešný predaj domu. (bytu)

Modlitba k Bohu za naplnený, úspešný predaj domu. (bytu) Bože Otče dobrotivý, zahášaj v svojej Božej vôli všetky zlé ciele od duší neprajných voči našej rodine, do blízkosti našich duší smerované, aby nedokázali sme ani jedna z nás cítiť v tomto pozemskom

prejsť na článok