Ako vytvoriť „užitočnú“ obsahovú stratégiu na rok 2023

Hodnotný obsah môže pohybovať obchodom v každej fáze nákupného procesu. Tu sú tipy na vytvorenie ziskového procesu obsahu v 2023. Medzi zavedením užitočnej aktualizácie obsahu a dôrazom EEAT na každý dopyt a výsledok vyhľadávania má Google jasno v tom, aký význam by SEO mali prikladať dobrému a hodnotnému obsahu v roku 2023.Vzhľadom na to by som rád rozobral prístup, proces a zdroje, ktoré môj tím tento rok používa na riešenie obsahu.Nehovorím len o obsahovom kalendári, ktorý je jedným z aspektov vašej obsahovej stratégie. Hovorím o využití vášho chápania publika a značky vašej organizácie na vybudovanie systému obsahu, ktorý poskytuje skutočnú hodnotu. Rezervujte si konzultáciu zdarma Správny prístup k hodnotnému obsahu Dôraz na kvalitu a hodnotu obsahu je pre obchodníkov dobrý, aj keď sa trochu presúva z kvantitatívnych metrík, ako sú kliknutia a externé odkazy.Vytváranie dobrého obsahu sa bude opierať o bohaté pochopenie vášho publika, dobré základné štruktúry obsahu a spoľahlivé metódy doručovania – marketingové zručnosti, ktoré budú vždy relevantné.Začnite so svojím publikom:Kto sú oni? Čo potrebujú? Aký obsah by ste im mali poskytnúť, aby ste im pomohli dostať sa tam?Pristupujte k obsahu, ako k akémukoľvek inému produktu alebo službe:Nájdite, alebo pochopte potrebu a riešte ju. Poznať emócie (strach, neistota, naliehavosť atď.) v hre.Tu je príklad hodnotného obsahu, ktorý je odmenený najvyšším umiestnením v SERP, aj keď názov a dopyt nie sú presne zarovnané.Kliknite na článok a uvidíte užitočný prístup spoločnosti NerdWallet k hlúpej otázke. Ponúkajú pokojný a informovaný obsah, ktorý poskytuje kontext o najnovšom krachu kryptomien a vedie čitateľov, aby zvážili svoj úplný ekonomický obraz predtým, ako urobia akékoľvek rozhodnutia založené na emóciách.Rozvíjanie hlasu, ktorý sa zaoberá porozumením problémov, je cenné, ťažko uskutočniteľné a čo je najdôležitejšie, konkurenčná výhoda.Obsah, ktorý pomáha posunúť diferenciáciu značky, ako to robí diel NerdWallet, značne sťažuje vašej konkurencii osloviť vaše publikum zvýšením dôvery. Budovanie procesu vytvárania hodnotného obsahu Postup obsahovej stratégie, ktorý rád predpisujem, je nasledovný:Uvedomte si problém : Vcíťte sa do svojho publika jasným a diferencovaným spôsobom formulujte ich problém.Uvedomte si riešenie : Predstavte svojmu publiku objektívne, podrobné a hodnotné možnosti riešenia ich problému.Povedomie o značke : Rozvíjajte asociáciu vašej značky ako dôveryhodného poskytovateľa riešení.Uvedomenie si produktu : Umiestnite svoj špecifický produkt alebo službu ako ideálne riešenie problému čitateľa.Po tejto ceste bude:Rozvíjajte väčšiu diskusiu, vedomosti a vzdelávanie o tomto probléme.Predstavte nové riešenia, o ktorých publikum ešte neuvažovalo.Umiestnite svoju značku ako niečo transformatívne, jedinečné a revolučné. Samotný problém vám poskytne nápad na obsah, ktorý môžete vziať do fázy výskumu.Po vykonaní výskumu budete mať všetko, čo potrebujete na vytvorenie obsahu a jeho nasadenie viacerými spôsobmi.Rád by som tu uviedol niekoľko tém:SEO / analýza vyhľadávania je jednou časťou výskumného koláča. Google chce, aby sme písali pre našu cieľovú skupinu, nie pre Google. Ponorte sa do kvalifikovaných a kvantifikovaných informácií, ktoré vám to pomôžu dosiahnuť.Skutočne užitočný obsah, ktorý nie je napísaný len pre hodnotenie SERP, by mal byť veľmi pútavý na akomkoľvek počte kanálov a vo viacerých formátoch. Nezastavujte sa pri blogovom príspevku a nespoliehajte sa len na Google. Kvalitatívne rozhovory Prieskumy sú užitočné a často drahé, ak sa snažíte osloviť publikum mimo vášho CRM.Môžete získať skvelé poznatky, ak dokážete uľahčiť iné spôsoby, ako zapojiť odborníkov na danú problematiku s rovnakými profesionálnymi skúsenosťami, výzvami a zodpovednosťami ako vaša cieľová skupina.Slack komunity, (živé alebo virtuálne) stretnutia a členstvo v organizáciách, ako je AMA alebo ANA, môžu poskytnúť praktické perspektívy pre vaše mapovanie obsahu. Sociálne médiá Nie všetky príspevky v sociálnych médiách sú si rovné, ale porozumenie vášmu publiku znamená vedieť, kde sa vaše publikum rado zapája: Twitter, Reddit, YouTube, TikTok atď. Pracujte na týchto platformách, aby ste získali informácie o tom, o čom vaše publikum hovorí v reálnom čase, a budete môcť vidieť trendy, ktoré sa objavia. Google Search Console GSC môže poskytnúť vynikajúci prehľad o výkonnosti vášho predchádzajúceho obsahu a poskytnúť vám údaje o tom, čo ľudia robia na vašej lokalite a predchádzajúcom obsahu. To vám umožní vidieť obsah s nedostatočnou výkonnosťou a obsah s najvyššou výkonnosťou.V prvom prípade zvážte, čo môže chýbať v obsahu, ktorému sa môžete venovať. V druhom prípade oddeľte viac obsahu, ak to téma umožňuje, urobte interné prepojenie a vybudujte si hlbšiu autoritu na tému, aby ste vytvorili konkurenčnú výhodu. Analýza konkurencie Analýza konkurencie v tomto prípade neznamená len hľadanie kľúčových slov s nízkou konkurenciou. Znamená to posúdiť:Kam sa prikláňajú vaši konkurenti.Akú pôdu-trh nepokrývajú.Aké formáty používajú, alebo nepoužívajú.Aké uhly môžu zaujímať na širšie témy, ktoré ponechávajú priestor pre váš jedinečný uhol pohľadu.Vstúpte do svojho výskumu a hľadajte príležitosti, ako sa odlíšiť, a nie len kopírovať všetko, čo robia vaši konkurenti. Pohyb ihly s užitočným obsahom Tento prístup k obsahu môže v konečnom dôsledku zmeniť spôsob zobrazenia KPI obsahu.Namiesto kliknutí a zobrazení sa napríklad môžete dostať do pozície, v ktorej budete vytvárať prehľady o potenciálnych zákazníkoch a príležitostiach, ktoré vygenerovali a ovplyvnili.Spolu s vylepšovaním vašej značky a pomáhaním budovať povedomie môže hodnotný obsah pohnúť ihlou v každej fáze nákupnej cesty.Ťažkopádne usmernenie spoločnosti Google týkajúce sa užitočného obsahu môže byť nepríjemné, ak si vynúti zmenu vášho prístupu, no z dlhodobého hľadiska môže z nás všetkých urobiť lepších obchodníkov. Zdroj: https://searchengineland.com/how-to-build-a-helpful-content-strategy-for-2023-391074Autor: Adam TanguayAutori štábu: tu The form can be filled in the actual website url. The form can be filled in the actual website url.

prejsť na článok

Top bull terrier SBC 2023 (uzávierka súťaže 31-12-2023)

​ Blíži sa koniec roka a s ním aj uzávierka (31.12.2023) do klubovej súťaže TOP BULL TERRIER SBC 2023 (výstavný rok od 1. januára 2023 do 31. decembra 2023). Prihlášku do súťaže, podmienky a ostatné informácie o súťaži si môžu členovia nájsť a st

prejsť na článok

Ako momentálne obchodovať zlato GOLD

V tomto krátkom videu vysvetľujem ako jeden môj klient z osobného coachingu obchoduje zlato. Nie je to žiadne odporúčanie, je to čisto iba vzdelávacie video, ako si aj ty môžeš vytvoriť profitabilnú stratégiu, ktorá bazíruje na horizontálnych líniách. Mom

prejsť na článok

Letný seminár Kungfu 2023

Pár fotiek z letného seminára kungfu v Prievidzi. https://kungfu.sk/wp-content/uploads/2023/07/20230713_104339-1.mp4 https://kungfu.sk/wp-content/uploads/2023/07/20230712_103944-1.mp4 https://kungfu.sk/wp-content/uploads/

prejsť na článok

Zootechnické certifikáty býkov 2023

V roku 2023 sme do inseminácie registrovali 25 býkov. Kópie certifikátov nájdete v priloženom odkaze, rovnako ako aj v sekcii Plemenná kniha. Prehľad o registrácii býkov do plemennej knihy 2023 Zootechnické certifikáty býkov - inseminácia 2023

prejsť na článok

Nábor nových členov September 2023

Nábor nových členov September 2023 Škola Kungfu a Taiji poriada v marci 2023 nábor nových členov do skupín Čchikung, Taiji a Kungfu pre začiatočníkov a Kungfu pre deti. Nábor sa začína 21.09. a končí 27.10.2023 Viac informácií o nábore do našej školy náj

prejsť na článok