Ako využiť kartónové stojany na marketing vašej firmy

Kartónové stojany chvália nový nealkoholický nápoj, ktorý vás v sprievode krásneho nasvietenia priam láka k nákupu. Zrazu podľahnete impulzom. Meníte svoje spokojné rozhodnutie odísť s tým čo máte. Na pokladničný pás prihadzujete novinku, ktorá na vás tak lákavo pozerala z veci nazývanej POS stojan.  Čo je POS marketing Vyššie sme si opísali úplne bežnú skúsenosť s týmto typom marketingu, ktorý podporuje predaj v mieste pri pokladni. Do tejto kategórie patria rôzne výstavné stojany, plagáty, mobilné jednotky, veľké nápisy či rôzne kartónové výrezy. Ich úlohou je nalákať zákazníka na ďalší nákup v blízkosti pokladne. Často sa zameriava na položky, ktoré si zákazník nemusí kúpiť bežne pri vstupe do predajne. Kartónové stojany nabádajú, aby ste k svojmu nákupu ešte pridali niečo malé. Najlepšie to funguje u nakupujúcich, ktorí sú zvyknutí nakupovať impulzívne. POS marketing však aj účinne podnecuje záujem zákazníkov o nové produkty, ktoré ešte nevyskúšali.   Kartónové stojany zvyšujú predaj Existuje veľa nápadov, ako využiť kartónové stojany vo svoj prospech. Ich rozmanitosť je závislá od miest, na ktorých sa používajú. Najčastejšie ide o rôzne predajne, haly, sály a podobne. Ide o najbežnejší spôsob, aký môžete vidieť v rôznych obchodoch či potravinách. Vďaka kreatívnym návrhom kartónových stojanov dokážu výrobcovia zvýrazniť svoj produkt a nabádať zákazníka k jeho kúpe.  Okrem toho sú výborným nástrojom na sugestívny predaj, keď vedľa nich umiestnite tovar, ktorý nadväzuje na kúpu toho v stojane. Dobrým príkladom sú špeciality na gril, hneď vedľa dreveného uhlia. POS kartónové stojany sa tiež skvele kombinujú s jedinečným predmetom, ktorý podčiarkuje atmosféru nákupu a samotného produktu.  Vernostné karty Do POS marketingu sa môžu zapojiť aj maloobchodné prevádzky, ktoré skvele využijú napríklad vernostné karty. Vďaka ich výhodám je pravdepodobné, že vás pri nákupe dokážu ovplyvniť a zároveň prilákať na opätovnú návštevu danej prevádzky. Zaujímavá možnosť sú kartičky, ktoré sa dajú označiť, napríklad pečiatkou. Môžu propagovať výrobok zadarmo v zmysle kúpte si 4 kávy a piatu máte na účet podniku. Súťaže Každý má rád možnosť, vďaka ktorej môže niečo vyhrať. Rôzne formy súťaží sú preto ideálne na využitie v marketingu. Pri niektorých dokonca môžete získať cenné dáta, ktoré vám pomôžu v príprave ďalšej stratégie. Skvelou formou sú napríklad dotazníky prieskumu spokojnosti, ktoré zároveň slúžia ako vstupná brána do súťaže o zaujímavú cenu. Každý, kto sa do prieskumu zapojí má šancu vyhrať a vy získate cenné dáta priamo od vašich zákazníkov. Súťaž môže byť doplnená o lákavý POS stojan, ktorý na ňu bude pútať v dostatočnej miere. Ak vás POS marketing zaujal, nechajte ho na profesionálov. V KPK Reklame vám dokážeme pripraviť individuálnu cenovú ponuku na mieru a pomôcť s návrhom až po realizáciu vašich požiadaviek. Mám záujem o POS stojany The post Ako využiť kartónové stojany na marketing vašej firmy appeared first on KPK Reklama.

prejsť na článok

KARTÓNOVÉ STOJANY

KARTÓNOVÉ STOJANY Ideálne pre Vašu prezentáciu! Úvod Kartónové stojany sú jedným z najdostupnejších a najúčinnejších spôsobov, ako prezentovať produkty a značky. Sú ľahké, ľahko sa zostavujú a môžu byť vyrobené z recyklovaných materiálov. Kartónové stoja

prejsť na článok

Malá príručka: Ako na email marketing?

Email marketing využíva elektronickú poštu ako prostriedok priamej komunikácie s publikom. Správny email marketing vytvára jednu z najvyšších návratov investícii. Viete, ako ho využiť naplno?  Pozrite sa, prečo je email marketing dôležitý zlepšuje vzťah

prejsť na článok

Marketing v časoch krízy: Ako sa na ňu pripraviť [INFOGRAFIKA]

Z finančného trhu a médií prichádzajú už nejakú dobu jasné signály – o chvíľu nastane v ekonomike recesia. V mnohých firmách je v momente uťahovania opaskov starým dobrým zvykom ako prvé škrtať rozpočty na marketing a média. Keď sa pozrieme na vývoj inves

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing

Víkendová sobota patrila priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing. Bolo to pre nás niečo nové a zaujímavé. Všetko však technicky zvládnuté a už teraz sa tešíme na II, ktorá bude 2x väčšia : ). The post Sieťový Multi level ma

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing II

Celý víkend patril priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing II. Prvý krát sme použili nové, dlaľkovo ovládané PTZ videokamery a dopadlo to na výbornú. Aby to nebolo celkom také jednoduché, tak prezentáciu od prednášajúceho sme na

prejsť na článok