Ako zistiť aktuálne práva používateľa eWay-CRM

VEDELI STE, že si v eWay-CRM môžete sami zistiť, ako sú aktuálne nastavené práva používateľa? V Centre pre správu to zistíte jednoducho a rýchlo. Môže sa vám to hodiť v situácii, kedy nemôžete vykonať nejakú akciu, napríklad odstrániť kontakt, a neviete prečo. Prejdete do Centra pre správu. Kliknete na Užívateľa v sekcii Používatelia a oprávnenia. Označte požadovaného používateľa a kliknete na tlačidlo Aktuálne oprávnenie. V novo otvorenom okne vyhľadajte riadok s príslušným modulom (Kontakty), v ktorom používateľ nemohol vykonať akciu. Potom kurzorom prejdite na farebné koliesko v stĺpci príslušnej akcie (Odstrániť) a zobrazí sa zoznam skupín použivatelských oprávnení, ktoré vybraného používateľa ovplyvňujú.  Pokročilé tipy nájdete v našom Knowledge Base. Buďte efektívni! S eWay-CRM. The post Ako zistiť aktuálne práva používateľa eWay-CRM appeared first on eWay-CRM.

prejsť na článok

Čo je nové v eWay-CRM 7.4?

Posledné dva roky vývoja eWay-CRM priniesli množstvo revolučných inovácií. Kompletne sme prepracovali užívateľské rozhranie, predstavili sme nové eWay-CRM pro Microsoft 365, a výrazne sme rozšírili možnosti eWay-CRM webu. eWay-CRM 7.4 je ďalším krokom na

prejsť na článok

Ako prepnúť na starý vzhľad eWay-CRM

VEDELI STE, že po vydaní novej eWay-CRM 7 môžete zmeniť vzhľad užívateľského rozhrania a používať to, na ktoré ste zvyknutí z predchádzajúcich verzií? Postup je veľmi rýchly a jednoduchý: Otvorte ľubovoľnú položku eWay-CRM (Kontakt, Spoločnosť, Príleži

prejsť na článok

Ako otvoriť Centrum pre správu priamo z eWay-CRM pre Microsoft 365

VEDELI STE že Centrum pre správu môžete otvoriť priamo z eWay-CRM pre Microsoft 365? V Centre pre správu eWay-CRM môžete spravovať účty a užívateľské oprávnenia, prispôsobiť si váš systém, alebo treba vykonávať aktualizácie na novšiu verziu. Ak používate

prejsť na článok

Upozornenia na dokončený hovor v systéme Android sú späť!

Spoločnosť Google uvoľnila svoju bezpečnostnú politiku, ktorá nám umožnila vrátiť späť jednu z najpoužívanejších funkciína eWay-CRM pre Android. Kedykoľvek ukončíte hovor s kontaktom, obchodom alebo spoločnosťou v eWay-CRM, nové upozornenie vám umožní rýc

prejsť na článok

Ako priradiť licenciu eWay-CRM k užívateľovi

VEDELI STE, že môžete rýchlo upraviť licenciu užívateľa eWay-CRM? Ak z vašej spoločnosti odíde zamestnanec alebo chcete prejsť na vyššiu licenciu eWay-CRM, môžete zmenu vykonať sami. Prejdete do Centra pre správu. V hlavnej ponuke vľavo vyberte Užívate

prejsť na článok