Komunikácia v emailoch, telefonátoch, pri prezentáciách, počas stretnutí či len tak na chodbe je bežnou súčasťou každej firmy. Ak chcete, aby bola vo vašej firme efektívnejšia, využite princípy farebnej typológie. Na základe rozdelenia osobností do 4 základných komunikačných štýlov viete získané know-how využiť pri pohovoroch, firemných školeniach či pri zlepšení celkovej komunikácie vo vašej firme, vo všetkých jej úrovniach. Prečítajte si celý článok v online magazíne Bridge www.ecommercebridge.sk/ako-zvysit-efektivitu-komunikacie-vo-firme/ Príspevok Ako zvýšiť efektivitu komunikácie vo firme je zobrazený ako prvý na Eleven.
Digitalizácia v logistike predstavuje transformáciu tradičných logistických procesov prostredníctvom moderných technológií a digitálnych nástrojov. Táto premena má za cieľ zvýšiť efektivitu, transparentnosť
prejsť na článokRisk to Reward Ratio (v preklade Pomer Rizika k Zisku) je pre niektorých obchodníkov najdôležitejším faktorom pre rozhodnutie, či vstúpiť, alebo nevstúpiť do obchodu. Ako už samotný názov napovedá, Risk to Reward Ratio (skr. RRR) vyhodnocuje potenciálny r
prejsť na článokAko si zarobiť peniaze 5 tipov, ako zvládnuť prudký nárast zákaziek vo firme Veľa začínajúcich podnikateľov sa spočiatku obáva toho, že zákaziek budú mať málo a neuživia sa. Existuje však aj opačný problém, ktorý vôbec nie je taký výnimočný, ako by sa moh
prejsť na článokV 21. storočí sa považuje práca s počítačom za bežnú súčasť života. S vývojom technológií prišli inteligentné kalkulačky, no ani tie už mnohokrát nestačia na riešenie Ako si zvýšiť plat vďaka kurzu Excelu na 123Peniaze.sk
prejsť na článokV Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou Vo firme Tipsport používajú Arnolda už tri roky. Počas tejto doby so zamestnancami centrály, ktorých je cez 700, riešil množstvo tém: od spokojnosti, cez vzd
prejsť na článok