Ako zvýšiť počet objednávok vo WooCommerce e-shope využitím zľavových kupónov

Štatistiky ukazujú, že cena je pre zákazníkov jedným z najdôležitejších kritérií pri voľbe e-shopu, z ktorého nakúpia. V tomto smere vedia pomôcť zľavové kupóny. Tie sú efektívnou metódou, ako potenciálnych zákazníkov motivovať k bezodkladnému vykonaniu nákupu a udržiavať dobré vzťahy s existujúcimi zákazníkmi. Už desaťročia patria medzi najobľúbenejšie marketingové nástroje, keďže v krátkom čase dokážu zvýšiť množstvo predajov aj o viac ako 100 %!

prejsť na článok

WooCommerce plugin – prečo využívať moduly na e-shope

Mám pre svoj e-shop, ktorý beží na WooCommerce, použiť plugin pre platobnú bránu GoPay? Alebo mám radšej riešenie vyvinúť na mieru? A čo to vlastne ten plugin je? Plugin je software, ktorý rozširuje funkcionalitu (napríklad WordPressu) – a vďaka modulo

prejsť na článok

Ako si vybrať peňaženku

K doplnkom, ktoré používame najčastejšie, patrí určite peňaženka. Denne ju niekoľkokrát otvárame a zatvárame, či už pri platení hotovosťou alebo kartou, vyberaní a vkladaní dokladov, zľavových kariet, poukážok, šekov či iných drobností, ktoré sú nevyhnutn

prejsť na článok

Ako vytvoriť popup s využitím vizuálneho editora obsahu WPBakery

V tomto návode si ukážeme, ako môžete jednoducho vytvárať krásne responzívne popupy s využitím obľúbeného editora obsahu WPBakery Page Builder.

prejsť na článok

Sběr dat pro AI optimalizaci výkonu výrobních linek

Integrace sběru dat na montážní lince s umělou inteligencí představuje pro výrobní odvětví převratný krok vpřed. Správným využitím obrovského množství dat generovaných na montážních linkách mohou podniky zvýšit efektivitu, kvalitu výrobků a dosáhnout bezk

prejsť na článok

Ako zvýšiť zisk podniku

Zvyšovanie zisku podniku je základným cieľom každého podnikateľa. Existuje množstvo rôznych spôsobov, ako dosiahnuť vyšší zisk, od optimalizácie nákladov a zlepšenia produktivity, až po zvýšenie tržieb a získanie nových zákazníkov. V tomto článku sa pozri

prejsť na článok