Analýza kľúčových slov pre PPC kampaň: Ako pri nej postupovať?

Analýza kľúčových slov je potrebná pre viacero oblastí marketingu. Patria sem aj PPC kampane. V čom je výber kľúčových slov pre Google Ads reklamy špecifický? Prečo je potrebné iné zameranie analýzy aký by mal byť jej postup, aby sa efektívne naplnili vaše ciele?  Ako na analýzu kľúčových slov? Čo sú kľúčové slová vie aspoň okrajovo každý, kto z času na čas zabŕdne do marketingu. No poďme sa do týchto vyhľadávaných výrazov súvisiacich s produktami či značkami ponoriť detailnejšie. Ako pristupovať k takej analýze kľúčových slov? Najjednoduchšie bude, ak si vytvoríte excelovský súbor, kde zoradíte získané dáta na základe vyhľadávanosti, pozícii, konkurenčnosti… Relevantné kľúčové slová získate pomocou nástrojov ako sú Google Ads Keyword Planner, Google Search Console, či Marketing Miner. Ďalej pri analýze použite tiež Google našepkávač a inšpirujte sa i webmi konkurentov. Analýza kľúčových slov pre PPC má toho veľa spoločného s analýzou pre SEO, v niečom sa však predsa len líšia. Pri PPC kampaniach by ste mali postupovať nasledovne: Ako postupovať pri výbere kľúčových slov pre Google Ads kampane? Kategórie = reklamné skupiny Platí jednoduché pravidlo. Rozdeľte si kľúčové slová z analýzy na relevantné kategórie. Budú dobrým podkladom k tvorbe platených kampaní v Google Ads. Mali by však byť dostatočne podrobné. Platí, že každá jedna takáto by mala predstavovať jednu reklamnú skupinu. Nákupný úmysel Dostatočne zvážte nákupný úmysel kľúčového slova v rámci see-think-do-care modelu. Ideálne, ak sa ním trafíte do druhej alebo tretej fázy. Cieľom pri PPC analýze je nájsť kľúčové slová, na ktoré viete efektívne bidovať. Berte preto do úvahy najmä mesačný počet vyhľadávaní a cenu za klik. Bidujte na slová, ktoré v sebe skrývajú úmysel kúpy alebo záujem a tiež na také, ktoré sú pre vás v organike ťažšie dosiahnuteľné.  Interné vyhľadávanie Kľúčové slová z vášho interného vyhľadávania na stránke sú dokázanou dobrou predikciou pre reklamné kampane Google Ads. Rovnako tak na definovanie vstupných stránok.  Landing page Pri PPC kampani to nie je len o samotných kľúčových slovách, rovnako dôležitý je i výber vhodnej landing page. Tá by mala čo najviac zodpovedať vyhľadávanému výrazu a zároveň by malo mať zmysel sem z kampane nasmerovať užívateľov.  Použitie kľúčových slov Analýzu kľúčových slov pre PPC kampaň máte už zbehnutú, aj presne vybrané výrazy? Skvelé. Teraz zostáva už len zapracovať ich do reklamných textov a rovnako tak na landing page. Dajte si na tom záležať, aby ste dosiahli čo najvyššie skóre kvality. Zišla by sa vám pomoc v oblasti PPC alebo SEO? Potrebujete nasmerovať pri tvorbe kampaní? Neváhajte sa obrátiť na našich odborníkov z High5 a SEO nadšencov zároveň, radi sa vám povenujú. Príspevok Analýza kľúčových slov pre PPC kampaň: Ako pri nej postupovať? je zobrazený ako prvý na High5.sk.

prejsť na článok

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov je proces výberu a vyhodnocovania slov alebo fráz, ktoré ľudia používajú pri vyhľadávaní informácií na internete. Správna analýza kľúčových slov je kľúčová pre SEO, PPC a obsahový marketing, pomáha prilákať relevantnú návštevnosť na

prejsť na článok

Tlačová správa: Naďova analýza k stíhačkám je fiasko

Právna „analýza“ exministra obrany Jaroslava Naďa k odovzdanie slovenských stíhačiek je podľa strany HLAS úplným fiaskom. „Odvolaná vláda nemala... Zdroj

prejsť na článok

Analýza kľúčových slov cesta k vášmu úspešnému online podnikaniu

Máte správne nastavené kľúčové slová pre váš biznis? Pokrývate všetky relevantné dopyty? Na ktorých pozíciách sa zobrazujete vo vyhľadávaní Google v porovnaní s konkurenciou? To všetko a ešte viac zistíte vďaka našej analýze kľúčových slov. Nezáleží na to

prejsť na článok

Ako importovať základnú štruktúru reklám cez Google ads editor?

V tomto článku Vás naučíme, ako importovať základnú štruktúru reklám do nástroja Google ads editor.  Ak budeme chcieť vytvoriť nové reklamy, tak budeme potrebovať nasledujúce údaje: názov kampane, reklamnú skupinu, nadpisy pre reklamy, popisy k reklamám,

prejsť na článok

SEO pluginy: Yoast vs Rank Math

Ktorý sa vám viac oplatí a prečo? Yoast SEO plugin má výrazné meno vo WordPresse od jeho počiatkov. A čo taký novší Rank Math? Aké funkcie má tento plugin? Prinášame vám prehľad oboch. Je na vás, pre ktorý sa rozhodnete. Yoast SEO plugin Na trhu existuje

prejsť na článok