Headless e-commerce je v súčasnosti jedným z najdiskutovanejších konceptov. Stal sa silným nástrojom značiek a agentúr v oblasti e-commerce vzhľadom k neustálemu nárastu zmien v očakávaniach spotrebiteľov alebo konkurenčného prostredia. Pre hráčov v oblasti B2B e-commerce je headless e-commerce novým trendom, ktorý umožňuje spoločnostiam rýchlo škálovať, zostať flexibilný a vyvíjať sa. Prečo môže byť tým najlepším riešením aj pre vašu B2B spoločnosť?
Headless e-shop je moderný prístup k vývoju, kde je front-end (užívateľské rozhranie) oddelený od back-end (serverová časť a databáza). Toto riešenie umožňuje nezávislý vývoj a správu týchto dvoch častí, čo prináša väčšiu flexibilitu a efektivitu pri impl
prejsť na článokZameriavame na vyspelú integráciu medzi e-commerce a informačnými systémami, čo zahŕňa efektívny a plne automatizovaný prenos dát medzi e-shopom a ERP.
prejsť na článokZameriavame na vyspelú integráciu medzi e-commerce a informačnými systémami, čo zahŕňa efektívny a plne automatizovaný prenos dát medzi e-shopom a ERP.
prejsť na článokZameriavame na vyspelú integráciu medzi e-commerce a informačnými systémami, čo zahŕňa efektívny a plne automatizovaný prenos dát medzi e-shopom a ERP.
prejsť na článokZameriavame na vyspelú integráciu medzi e-commerce a informačnými systémami, čo zahŕňa efektívny a plne automatizovaný prenos dát medzi e-shopom a ERP.
prejsť na článok