Bad Boys: Na život a na smrť recenzia: Nápaditá akcia a vtip vystačia na skvelú zábavu

Štvrté pokračovanie Bad Boys je prekvapujúco svieža jazda, pripomínajúca béčkový ošiaľ druhého dielu. Na rozdiel od zabudnutej trojky a v dospelosti prehodnotenej absurdnosti Bayovho prázdneho megalomanstva, sa štvrtý diel dá považovať za skvelú zábavu. A hlavný dôvod je vcelku jednoduchý. Režisérske duo Adil El Arbi a Bilall Fallah vyhodnotili generickú akciu ako ich úhlavného nepriateľa. Výsledkom je potom akčný film plný nápadu, dynamickosti a vtipu. Bad Boys: Na život a na smrť začína nostalgickou nôtou toho, čo tvorcovia predpokladajú, že chceme ako diváci daného filmu vidieť. Slnečné Miami, dynamická kamera, rýchly strih a dvojica našich hrdinov v ich, negatívne povedané, stereotypnej pozícii. Mike Lowrey (Will Smith) sa za volantom ikonického Porsche ponáhľa na vlastnú svadbu, zatiaľ čo Marcus Burnett (Martin Lawrence) ide vygrcať raňajky. Ale je to podobný prípad, ako úvodné titulky druhého pokračovania Top Gunu. Vo finále je to skrátka skvelá nostalgia, v tom najlepšom slova zmysle, keďže dnes je nostalgia strategický tovar a nevyužíva sa vždy najlepšie (po tebe pozerám komiksový film!) a v tomto prípade to v kine človeku rozgniavi ústa od ucha k uchu. Bad Boys: Na život a na smrť Počiatočná neistota sa vytráca akonáhle zistíme, že vizuálne sa tvorcovia nemienia držať naspäť. Naopak, ich prístup sa pohybuje na hranici gýču, vážnosti a nadhľadu, a akonáhle ich prístup divák príjme, dočká sa skvelého výsledku. Akčné scény sú napriek pár nezmyselným strihom, načasovaniam a pohybovým rozhodnutiam, veľmi chytľavé. Pozitívne môžeme hodnotiť aj hlavného zlosyna (Eric Dane), ktorého máme ako diváci dôvod znenávidieť. Pamätáte si tie filmy so Segalom, kde zlosyn strelí do tváre mamu aj s malým deckom v náruči? No tak toto nie je až takto vyhrotený prípad, ale závan, že tento chlapík by toho bol schopný, tu môžeme pocítiť. Bad Boys: Na život a na smrť je inak prvým filmom po Smithovej fackovacej afére a jej dozvuky tu sú postrehnuteľné. Nielenže má Smith zvláštne panické záchvaty, ktoré sú tak trochu mimo jeho charakteristiku a celkovo je jeho Lowrey akosi podsadený pod výstredným Marcusom, ale dokonca aj finálne prehovorenie do duše „zlého chlapca“ pripomína onú neslávne známu oscarovú udalosť. Bad Boys: Na život a na smrť možno brať ako zatiaľ najvydarenejší film série. Čo po jeho úspechu ohľadom diváckej návštevnosti kín, možno takmer isto brať ako sériu do budúcnosti pokračujúcu. Ak sa ale budúce filmy budú pohybovať v týchto vodách, potom dostávajú Bad Boys nový nádych, aký dostala piatym filmom napríklad aj séria Rýchlo a zbesilo. The post Bad Boys: Na život a na smrť recenzia: Nápaditá akcia a vtip vystačia na skvelú zábavu first appeared on Arty filmbook.

Zerex (recenzia) parťák pre kvalitnejší sexuálny život

Zerex je výživový doplnok na zlepšenie erekcie a na oddialenie ejakulácie, vyrábaný z extraktov z tradičných bylín, vitamínov a dôležitých aminokyselín na prírodnej báze. Ide o certifikovaný výrobok, ktorý je vhodný pre všetky vekové kategórie mužov, doko

AKCIA APRÍL 2021 ELECTROLUX set za SUPER CENU

AKCIA ELECTROLUX set za SUPER CENU Varenie, to nie je len príprava jedla. Je to rituál plný farieb, chutí a zábavy. Máte aj vy chuť zažiť doma skvelú atmosféru profesionálneho gastro sveta? Máme pre Vás SET spotrebičov ELECTROLUX za SUPER CENU ! Nákup ako

Qoocam 8K recenzia

Toto bola naša prvá 360° kamera, s ktorou sme pracovali. S ňou sme sa dostali do sveta 360° videa na základe odporúčaní vysokej kvality obrazu. Používame ju už viac ako rok, a preto si vieme dovoliť napísať článok: Qoocam 8K recenzia. Porovnanie tejto kam

Akcia Pierre Lang

Akcia Pierre Lang. Už len pár dní. Využi akciovú ponuku na vybrané šperky Pierre Lang pierrelang #sperkovaparty #pierrelangnitra #nitra #sperky #nausnice #privesky #prstene #retiazky #naramky Rada chodím do Ružovej cukrárne v Nitre Akcia Pier

Letná grilovačka Florista café

Máte chuť na poriadnu grilovačku a skvelú zábavu? Tak nás navštívte 13.8.2021! The post Letná grilovačka Florista café appeared first on OC Miloslavov.