Máte na webe blog? Blog je veľmi účinný nástroj, ale zlý pán. Hlavne, keď vládne on a nie vy. Občas pošteklí vašu myseľ nutkavou myšlienkou mal by si napísať nový blog. Čo si počať s neoblomnou potrebou toho pána? Priučiť sa fenoménu písania blogov a dať mu na frak. Vytvoriť blog, ktorý budú klienti zdieľať i pritiahne nových sledovateľov. Kde teda začať? Aké dlhé blogy písať? Pýtam sa svojich klientov Aký rozsah textov si prajete na blog? Oni často odpovedajú: Tak max. 2 strany, veď viac ľudia nečítajú. (Keď ich to nezaujme, tak nečítajú.) No, môže to byť aj viac strán, keď bude o čom písať. (Ja môžem písať do alejuja a stále bude o čom.) Tak mali by sme písať aspoň 2x za mesiac. (Toto zaváňa na kolene urobenou štatistikou.) Intuíciu mám rada, v biznise sa počítajú cifry. Blogy sú o emóciách, ale hovoria za ne čísla (sledovanosti, nákupov, nových klientov). Klienti vedia, že blog im môže na webe pomôcť. Keď má hlavu aj pätu. Nie jeden blog, ale celý koncept blogovacej práce. Kedy vám blogy prinesú zaslúžené ovocie? Keď zlúčite dokopy požiadavky zákazníkov a výsledky štatistík z vašich webov. Tak zistíte, aký dlhý a ako často blog písať. Čo do blogu písať? Toto je niekedy pekná otrava. Vymyslieť, o čom písať. Ešte tak pri blogu, ktorý začína, je to malina. No keď píšete blog dva či tri roky, stáva sa z toho povinná jazda, rutina a dosť vážny nepriateľ čitateľnosti. Dobre poslúži otázka: AKÚ TO MÁ PRE MŇA HODNOTU? (ak to má hodnotu pre vás, tak aj pre vášho zákazníka) Neskladajte zbrane, lebo možností pre obsah blogu je veľa, veľa veľa tak napríklad: produkty a ich vlastnosti (sezóna, odlišnosti) možnosti použitia produktov (kde, kedy, ako, pri akej príležitosti) reakcia na otázky klienta (zo sociálnych sietí, z rozhovoru, z reklamácie) často začínajú obľúbenou otázkou Prečo? alebo Môžem sa opýtať? návody a postupy, ako pracovať a čo robiť s vašimi produktmi (pozrite sa na pero a popremýšľajte, koľko má spôsobov použitia toľko majú istotne aj vaše produkty) pochváľte sa príklady spolupráce s klientmi a zaujímavé/netradičné zákazky (emócie a príbehy vedú rebríček čitateľnosti) zaujímavosti a novinky zo segmentu, kde patria vaše produkty (buďte in, trendy, moderní a skôr ako klienti) témy, ktoré súvisia s vašimi produktmi (fitnes zdravý životný štýl, záhrada ekológia, meditácia stres) Chcete viac tém, neváhajte sa ma opýtať: [email protected]. Dám vám tajný tip: Viete čo platí pri hľadaní dobrej témy na blog? Pozorne načúvať a mať natočené všetky anténky na to, čo sa deje okolo vás a o čom hovoria vaši zákazníci. Titulok je TOP a bodka Vie to každý copywriter, SEO maniak i správca webu. Ak má Jožko L. kliknúť na váš text a Marienka P. prečítať aspoň do polovice, musí ich niečo na to nalákať. Bingo je to excelentný, predajný, zaujímavý TITULOK (nadpis). A to nehovorím o clickbaitoch. Kedy si dajte palec hore, keď píšete titulok: 1. Keď do max. 6 slov zhrniete hlavnú pointu vášho blogu. 2. Keď tam budete mať kľúčové slovo. 3. Keď použijete sloveso, ktoré dáva akčnosť vete. 4. Keď použijete číslovku (nie je podmienkou každého nadpisu). 5. Keď budete hovoriť v štýle VY, TY, Tvoje, Vaše (idete čitateľom pod kožu a to ich láka aj desí). Ďalší tajný tip (radšej ho nikomu nehovorte): Ak neviete, ako napísať trefný titulok, pozrite si najčítanejšie seriózne webnoviny a titulky článkov, ktoré sú aktuálne v kurze. Dočítali ste až sem. Gratulujem vám i sebe. Lebo aj pre copywriterku je písanie (správnych) blogov poriadna výzva. Chcete toho viac? Čo je SEO, ako hovoriť na zákazníkov a ako používať čarovné kľúčové slová? Čakajte ďalší Blog o blogu už o pár čias. V biznise by mi to neprešlo tak si dajme termín o mesiac. Ak to nevydržíte a potrebujete pohnúť s vaším blogom, som samé uši a anténky naladené pre vás: [email protected]. The post Blog o blogu 1. časť appeared first on ANIČKA HRÍBIKOVÁ.
Áno skutočne je to ďalší článok v blogu Príspevok Ďalší blog? je zobrazený ako prvý na CaniVita.
prejsť na článokV snahe prispieť k zvyšovaniu povedomia o sťahovavom vtáctve a jeho ochrane sme sa rozhodli založiť blog.Nájdete tu mnohé články, zajuímavosti a tipy.
Na Wix Blogu můžete vybírat z 8 krásných stylů rozvržení. Ať už dáváte přednost vzhledu ve stylu pohlednic nebo chcete mít blog v redakčním stylu, u nás si vybere opravdu každý. V nastavení blogu si vyberte styl, který je pro vás nejlepší. Například, ro
prejsť na článokDnes bol spustený náš nový blog. Prosím sledujte ho, budeme sa snažiť prinášať vždy aktuálne informácie. Čítať správy tohto blogu je možné aj cez RSS kanál.
prejsť na článokDnes bol spustený náš nový blog. Prosím sledujte ho, budeme sa snažiť prinášať vždy aktuálne informácie. Čítať správy tohto blogu je možné aj cez RSS kanál.
prejsť na článok