Cenník alebo cenová ponuka?

Cenník alebo cenová ponuka? Prečo nemáme fixný cenník? Ako ste si mohli všimnúť, na máloktorej stránke, ktorá ponúka služby v oblasti výškových prác nájdete cenník. Ak sa k nemu aj dopátrate, jedná sa iba o orientačný. Prečo je tomu tak? Snažíme sa vás zavádzať? Skutočnosť, že ich firmy neuvádzajú je logická. Prvým dôvodom je, že výslednú cenu tohto druhu služieb ovplyvňuje mnoho faktorov, s ktorými určite nepočítate. Tým druhým je, že o vás, vážených zákazníkov navzájom súperíme a nechceme vyložiť všetky karty na stôl. Práve preto za vami radšej vycestujeme a na základne osobnej obhliadky navrhneme cenu tak, aby boli obe strany spokojné. Ste zvedaví čo všetko ovplyvňuje jej tvorbu a od čoho je závislá? Poďme sa na to pozrieť. Aké informácie sú pre nás dôležité? Skutočný stav, v akom sa stavba, prípadne daný problém nachádza je možné väčšinou posúdiť iba na základe osobnej obhliadky. V niektorých prípadoch, ktoré sa týkajú menších porúch je síce dostačujúca aj fotodokumentácia, tá však musí byť aktuálna a musí mať dostatočnú výpovednú hodnotu. Každopádne hľadáme odpovede na tento typ otázok. Ako príklad môžeme uviesť náter strešnej krytiny. Aké sú rozmery strešnej krytiny? V akom prostredí sa stavba nachádza? S čím susedí? Čo všetko treba pozakrývať? Aký je stav strechy pred náterom? Koľko času nám zaberie jej čistenie? Dá sa aplikovať náter strojovo, čo je rýchlejšie, alebo je potrebné ručné nanášanie? Aké sú možnosti napojenia na zdroj vody a elektrickej energie? Aké sú možnosti pohybu po streche? Aké sú možnosti vytvorenia kotviacich stanovíšť? Jedná sa o jednoduchú strechu, alebo doplnenú o vikiere, vežičky alebo rotundy? Z akého materiálu je strešná krytina? Sú potrebné nejaké opravy? Vypracovanie cenovej ponuky Odpovede na tieto otázky nám slúžia na vypracovanie technologického postupu a výpočet času potrebného na jednotlivé úkony. Druhú časť tvoria materiálové náklady, ktoré riešime vždy v kooperácii so zákazníkmi. Keďže nám trh ponúka obrovské množstvo vstupných materiálov v rôznych kvalitách, ušijeme vám cenovú ponuku na mieru. Treťou časťou vplývajúcou na konečnú cenu sú naše režijné náklady. Doprava k vám, opotrebenie horolezeckého vybavenia a technológií, ktoré na svoju prácu potrebujeme. Nie som zástanca používania lacných produktov, keďže vo väčšine prípadov to má za následok krátku životnosť. Preto používame produkty osvedčených výrobcov, ktoré aplikujeme vždy na základe údajov v technických listoch, prípadne odporúčaní technických poradcov s ktorými spolupracujeme. Spol. MANKI je symbolikou osobitného, maximálne zodpovedného a ľudského prístupu ku každému odberateľovi. Keďže je spektrum vykonávaných prác a použitie vstupných materiálov veľmi široké, je ťažké vytvoriť jednotný a smerodajný cenník. Preto vás prosím o jednoduchú vec. Ak máte záujem o naše služby zavolajte nám, prípadne vyplňte kontaktný formulár a zvyšok práce nechajte na nás. Obhliadka a vytvorenie cenovej ponuky je samozrejme zdarma. Hľadáte kvalitného alebo lacného dodávateľa? Čo znamená lacný? Použité nekvalitné, prípadne nesprávne zvolené vstupné materiály Nedodržaný presný technologický postup Rýchlosť práce nezaručuje 100% kvalitu Necertifikovaní výškoví pracovníci Nekvalifikovaní remeselníci Ak teda zákazník prahne po cene a hľadá najlacnejšieho dodávateľa, niekde sa to odzrkadliť musí. Ako majiteľ spol. MANKI si nemôžem dovoliť použiť nekvalitný materiál, nedodržať technologický postup, prípadne povolať nekvalifikovanú pracovnú silu. Ako by som sa mohol za výsledok práce zaručiť a s úsmevom si s vami potriasť rukou? Niektorí s tým však očividne problém nemajú. Len pre informáciu, aj takto môže dopadnúť nekvalitne vykonaná práce (viď fotka vpravo a viditeľné stopy po nanášaní farby). A čo fotka vľavo? Sivá strecha bola natieraná pred 10 mesiacmi a teraz vyzerá takto. Odkiaľ o tom viem? Mala ju natierať naša firma, ale vyhrala o polovicu nižšia konkurenčná ponuka. Nie nadarmo sa vraví: ,,Práca chvatná, málo platná,,. Na záver Nebojím sa povedať, že naša spoločnosť ponúka služby za dlhodobo priaznivé ceny. Pre niekoho je to neuveriteľné, ale odmietam podbíjanie cien, čo začína byť trendom v našom odbore. Stojíme si za svojou KVALITOU a keďže sa jedná o RIZIKOVÚ prácu, chceme našich zamestnancov ADEKVÁTNE OHODNOTIŤ. Netreba zabúdať, že konečná cena pokrýva materiálové, mzdové a režijné náklady. A samozrejme v neposlednom rade zisk, ktorého časť mnohokrát používame na obnovu opotrebeného horolezeckého vybavenia. Keďže sa jedná o vysoko rizikovú prácu, každá investícia do našich materiálov má pre nás veľký význam. V opačnom prípade by to mohlo ohroziť zdravie a životy našich zamestnancov, na ktorých nám veľmi záleží. Zakladáme si na motte: ,,Ak neuspeješ v príprave, pripravuješ sa na neúspech“. mám záujem The post Cenník alebo cenová ponuka? appeared first on Manki.

prejsť na článok

CENNÍK C3 2024

Cenník C3 The post CENNÍK C3 2024 appeared first on Citroen Bilčík.sk.

prejsť na článok

CENNÍK ë-C3 2024

Cenník ë-C3 The post CENNÍK ë-C3 2024 appeared first on Citroen Bilčík.sk.

prejsť na článok

CENNÍK ë-C3 2024

Cenník ë-C3 The post CENNÍK ë-C3 2024 appeared first on Citroen Prešov.

prejsť na článok

CENNÍK C3 2024

Cenník C3 The post CENNÍK C3 2024 appeared first on Citroen Prešov.

prejsť na článok

CENNÍK C5 X

C5X_-_C5X-Hybrid_-_01-05-2022 The post CENNÍK C5 X appeared first on Citroen Norson.

prejsť na článok