Máš pocit, že ti chýbajú konkrétne vedomosti z oblasti digitálneho marketingu? Si typ človeka, ktorý na sebe rád pracuje a neustále sa vzdeláva? Chcel by si sa dozvedieť viac o marketingových nástrojoch a stretol sa s odborníkmi priamo z brandže? Tak pokračuj v čítaní. Ako ti môžeme pomôcť? Náš tím Digitálnej Univerzity sa už 10 rokov špecializuje na profesionálne vzdelávanie študentov, marketérov a podnikateľov v oblasti online marketingu. Je to inovatívny vzdelávací projekt, ktorý založil a vedie Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD. Pôsobí ako vysokoškolský učiteľ na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave a zároveň je aj zakladateľom úspešného Digital Marketing Clubu. Za 5 ročníkov Digitálnej Univerzity sme pomohli účastníkom naštartovať kariéru, nájsť si lepšiu prácu či rozbehnúť vlastné podnikanie. Veríme, že pomôžeme aj tebe a zostaneme tvojou silnou oporou aj po absolvovaní štúdia. Zdroj: Digitálna Univerzita Kto sú naši lektori? Ako sme spomínali, všetci lektori sú experti z praxe. Sú to skúsení marketingoví konzultanti, uznávaní Google partner tréneri alebo majitelia úspešných digitálnych agentúr. Môžeš sa stretnúť s vždy usmiatym odborníkom na Youtube Františkom Kozáčkom, či špecialistom na Facebook a Google reklamy Liborom Toporcerom, zakladateľom agentúry PS Digital Peťom Šebom, príjemným Oliverom Jakubíkom, ktorý ťa prevedie psychológiou v marketingu alebo e-mail marketingom a inými odborníkmi v marketingu. Čo môžeš u nás získať? Máš na výber z dvoch typov štúdia: Certifikované víkendové polročné štúdium a ročné MBA štúdium. Zdroj: Digitálna Univerzita Certifikované polročné štúdium Štúdium trvá 6 intenzívnych mesiacov. Absolvuješ 16 celodenných prednášok s lektormi, špecializačné štúdium, kde si vyberieš 1 z 9 špecializácií či vypracuješ konkrétne praktické zadania, vďaka tomu si všetko aj prakticky vyskúšaš. Občas sa trocha zapotíš, ale je to výzva a posúvanie tvojich osobných hraníc. Ako bude prebiehať tvoje polročné štúdium? Svoje štúdium si môžeš prispôsobiť, ako ti to vyhovuje – študuj osobne v Bratislave, z pohodlia domova cez live stream alebo si zvoľ ich kombináciu. Z každej prednášky budeš mať dostupný záznam a prezentáciu, dokonca sa k nim môžeš vrátiť aj po skončení štúdia. Lektori ti odpovedia na otázky prostredníctvom chatu alebo na konzultáciách. Program je nastavený tak, že ho zvládne aj začiatočník a posunie sa aj pokročilý. Domáce úlohy sú praktické, ale treba ich odovzdávať priebežne pre získanie feedbacku od lektora. Bonusové prednášky sú súčasťou dobrovoľného štúdia. Po odovzdaní všetkých zadaní absolvuješ mentoring v malej skupinke ľudí. Následne môžeš absolvovať záverečnú skúšku online. Výsledkom je absolventský certifikát. MBA (Master of Business Administration) štúdium? Digitálna Univerzita ako prvá na Slovensku ponúka MBA štúdium z digitálneho marketingu. Spolu s partnermi IT Academy a Maxman consultants ti prinášame možnosť získať medzinárodne uznávaný titul a rozvíjať svoje manažérske zručnosti. Aby si mohol získať MBA štúdium, musíš splniť tieto podmienky: mať ukončené vysokoškolské štúdium minimálne 1. stupňa alebo manažérsku prax v trvaní 3-5 rokov. MBA štúdium rozvinie tvoje praktické zručnosti z marketingu a manažérske schopnosti viesť tím ľudí a otvorí ti mnoho ďalších dverí na ceste za vysnívanou kariérou. Najprv musíš absolvovať polročné štúdium a po jeho dokončení s nami môžeš pokračovať ďalej. Zdroj: pexels.com Ako bude vyzerať tvoje MBA štúdium? Získaš medzinárodne uznávaný titul MBA. Diplom ti vydá garant štúdia Collegium Humanum – Varšavská Univerzita Manažmentu, ktorá získala prestížne ocenenie – Vzdelávacia inštitúcia roka. Spojíš teoretické vedomosti z manažmentu a leadershipu, okamžite ich aplikuješ do praxe. Štúdium je rozdelené na zimný a letný semester. Bohatý výber až z 230 voliteľných predmetov. Mentoring z vybranej špecializácie. Po vypracovaní projektu nasleduje teoretická záverečná skúška a obhajoba projektu pred komisiou v polovici októbra. Slávnostná promócia. Ak sa chceš o nás dozvedieť viac – pozri si aj náš Facebook , Instagram alebo LinkedIn. The post Chcel by si ovládať najnovšie trendy v digitálnom marketingu? appeared first on Digitálna univerzita.
Kedže sme už druhy mesiac v novom roku 2023 musíme sa pozrieť na aktuálne módne trendy tohto roka. Rok 2023 zdôrazňuje nákupné trendy dámskych a pánskych okuliarov. Od zelených rámov po atletické okuliare. Pretekárske rámy, dioptrické slnečné okuliare a i
prejsť na článokNové trendy medzi kabelkami sú tu!21. jún 2023 #Fashion Nakupovanie podľa trendov, nie je považ
prejsť na článokNajnovšie výsledky Indexu investičnej gramotnosti ukázali, že vedomosti Slovákov sa mierne zhoršujú a zaostávajú za Čechmi. Článek Najnovšie výsledky Indexu investičnej gramotnosti: Slováci stagnujú se nejdříve objevil na rozumieminvesticiam.sk.
prejsť na článokSvet módy sa neustále vyvíja a trendy sa menia každým rokom. Keď sa ponoríme do najnovšej kapitoly štýlu, je prirodzené sa pýtať: čo je teraz v móde? Objavte trendy tohto roka čo je práve v kurze? Svet módy sa neustále vyvíja a trendy sa menia každým rok
prejsť na článokEgo je najväčšia brzda vo vedení ľudí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa. Môj rozhovor ako lídra digitálnej agentúry Effectix v najnovšej epizóde Let’s Talk Business o aktuálnej situácii v digitálnom marketingu na Slovensku. Pozrite si ho,
prejsť na článok