Sústreďujete sa vo svojom biznise na čísla a výkon? Robíte dobre. Bez toho by sa firma riadila len živelne a skôr, či neskôr by vás to dobehlo. Nevieme si predstaviť poradu, kde by najužšie vedenie riešilo celé hodiny čistotu kancelárskych priestorov. Napriek tomu vieme, že uprataná a zdravotne vyhovujúca kancelária je vstupnou bránou k prosperite a lepšiemu výkonu. Vybrať si správnu upratovaciu firmu vôbec nie je jednoduché. Podľa štatistík až 55% zmlúv firiem s upratovacími spoločnosťami sa rozviaže pre nespokojnosť s výsledkami práce. Firmy tak strácajú pomerne značnú časť financií a navyše ich priestory nie sú dokonale upratané, a to ešte nehovoríme o fakte, že je potrebné spraviť výber nového dodávateľa. Posledné roky sa čoraz viac priestoru venuje aj životnému prostrediu a tento trend neobišiel ani našu firmu. Nedávno sme získali certifikát na systém environmentálneho manažérstva, ktorý robí naše podnikanie ekologickejšie ale zároveň aj trvalo udržateľné. 85% ľudí vo firmách ale nevie, čo to „zelené“ čistenie je a ako ich to ovplyvní. Je potrebné si uvedomiť, že upratovanie kancelárií je niečo úplne iné ako upratovanie domácnosti. V nej je uzavretá rodina a príležitostné návštevy. V kancelárii sa na jednom mieste denne na 8-9 hodín stretávajú desiatky ľudí s vlastnými hygienickými „úrovňami“. Preto neprekvapí štatistika, že zo 100 ľudí sa 98 nakazí infekčnou chorobou na pracovisku počas svojho pracovného života. To už má ekonomický dosah aj na vašu firmu. Vo Veľkej Británii vyšla štúdia podľa ktorej Absencia na pracovisku spôsobená zlou čistotou stála Spojené kráľovstvo každý rok viac ako 7,1 miliárd libier. Na trhu je veľká konkurencia v upratovacích službách, preto výber tej správnej nie je jednoduchý. Opäť si pomôžeme štatistikou z britských ostrovov, kde má kancelárske čistenie dlhoročnú tradíciu. 1% tamojších upratovacích firiem má vďaka svojej kvalitnej práci 50% všetkých zákaziek. V priemere sú „mužské“ kancelárske priestory o 20% špinavšie ako „dámske“. Je dokázané, že mnohé návyky, ktoré zamestnanec doma bežne nerobí, tak vo firme upustí od svojich zásad. Preto je napríklad pracovný stôl v kancelárii 100x špinavší ako kuchynský stôl v domácnosti. Je to výsledok aj stravovania, keďže v prieskume až 62% ľudí priznalo, že jedia obed, desiatu alebo olovrant za svojim pracovným stolom. To ako bude vaša kancelária čistá je do značnej miery závislé aj od zamestnancov a ich návykov. Ak ale potrebujete profesionálny tím, ktorý nájde a zlikviduje nečistotu, obráťte sa na nás. Pomôžeme vám pretvoriť kanceláriu na reprezentačné priestory, kde sa nebudete obávať prijať klienta alebo uchádzača. Vaša kancelária je vaša vizitka ale môžeme vám s tým výrazne pomôcť. The post Čistota kancelárie je vaša vizitka a vstupenka k rastu appeared first on Bemalux Cleaning Corp..
Zvýšenie počtu zamestnancov magistrátu viac ako o 400, dlh mesta sa zvýšil zo 142 312 000 Eur v 2018 na pravdepodobne až 178 659 000 EUR v tomto roku (podľa schváleného rozpočtu na rok 2022), výdavky na mzdy priamo na Magistráte hl. mesta (len na magistrá
Naša advokátska kancelária MCL sa opäť zaradila medzi najväčšie advokátske kancelárie na Slovensku podľa Slovak Spectator (SME). Boli sme zaradení medzi najväčšie advokátske kancelárie na Slovensku pre rok 2023 v kategóriách Lokálne advokátske kancelárie
Ceny jednotlivých úkonov mojej advokátskej kancelárie v Bratislave, či už prípravy a kontrola zmlúv, zaistenie právnej ochrany či právneho zastúpenia, sú posudzované celkom individuálne a podľa aktuálnych potrieb klienta. Môžete ma však požiadať o predbež
prejsť na článokStrana HLAS – sociálna demokracia dlhodobo upozorňuje na alarmujúcu situáciu pri čerpaní zdrojov z eurofondov a Plánu obnovy a odolnosti. Dlhodobo sa... Zdroj
prejsť na článokV roku 2020 sme získali regionálny príspevok na projekt „Zriadenie turisticko-informačného centra a dobudovanie turistickej infraštruktúry v obci Fričkovce“ od Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu. Realizácia projektu je schválená v
prejsť na článok