Čo je Data Mesh a prečo by ma to malo zaujímať? – časť III.

V prvej časti našej série článkov o Data Mesh sme predstavili koncept a princípy Data Mesh. V druhej časti sme sa zamerali na technologické možnosti zavedenia myšlienky Data Mesh do vašej organizácie a typické námietky voči Data Mesh. V tejto záverečnej časti seriálu si predstavíme plán ako začať s Data Mesh vo vašej organizácii. Celý článok nájdete v anglickom jazyku tu: What is Data Mesh and why do I care? – Part III. Príspevok Čo je Data Mesh a prečo by ma to malo zaujímať? – časť III. je zobrazený ako prvý na Grow2FIT.

prejsť na článok

Čo je Data Mesh a prečo by ma to malo zaujímať? časť II.

V predchádzajúcej časti našej série sme predstavili koncept a princípy Data Mesh. V tejto časti seriálu sa pozrieme na technológie umožňujúce zavedenie konceptu Data Mesh do vašej organizácie a typické námietky voči Data Mesh. Celý článok nájdete v anglic

prejsť na článok

Čo je Data Mesh a prečo by ma to malo zaujímať?

Známa teória hovorí, že z dát môžeme získavať informácie, z informácií znalosti a znalosti musia byť súčasťou múdrosti. Len synergia dát môže priniesť tie správne informácie pre rozhodovanie. A robiť správne rozhodnutia na základe dát znamená získať hodno

prejsť na článok

Ladislav Špaček: Peniaze nie sú svadobným darom 2. časť

Rozbaliť svadobný dar a nájsť v ňom to, po čom sme túžili je obrovskou radosťou. Ale čo ak sa stane opak? Čo ak svadobní hostia vôbec neodhadli, čo sa vám páči? Chceli by ste od hostí, aby vám namiesto svadobných darov venovali obálku s peniazmi? Či je to

prejsť na článok

Prečo a ako investovať. Časť 2 – investovanie

Prečo a ako investovať. Časť 2 – investovanie 29 Jednoduchý (ale nie ľahký) a fungujúci spôsob, ako si vybudovať majetok. Na školení budeme hovoriť o tom, ako optimálne sporiť a investovať, aby sme maximalizovali pravdepodobnosť dosiahnutia naši

prejsť na článok

Ladislav Špaček: Svadobné dary by mali byť hodnotné 1. časť

Téma Svadobné dary je naozaj špeciálna. Dar – a ten svadobný obzvlášť – by mal byť prejavom pozornosti, lásky a úcty k obdarovanému. Mal by potešiť a vyjadriť vzťah k tomu, pre koho je určený. Niekedy je však napriek všetkým našim snahám naozaj veľmi ťažk

prejsť na článok