Buzzmarketing upútava pozornosť spotrebiteľov a médií v takej miere, že hovoriť a písať o vašej značke alebo firme je zábavné, vzrušujúce a pre média zaujímavé. Buzzmarketing je marketing, ktorý vyvoláva rozruch, dáva podnety ku konverzáciám a poskytuje dôvody pre šírenie osobných odporúčaní. Ak ľudom neponúknete niečo chytré, príťažlivé, neobvyklé, zábavné, chytlavé, pozoruhodné... ak im nedáte niečo, o čom by radi povedali svojim priateľom, aby ich pobavili, aby vyzeralo múdro alebo zaujímavo, aby tým zapôsobili - zabudnite na marketingový úspech. Žiadny buzz, žiadny rozruch nevyvoláte, budete neviditeľní... Buzzmarketing sa uplatňuje tam, kde zlyhávajú tradičné postupy, ktoré už spotrebitelia ignorujú. Aj keď mnoho ľudí o buzzmarketingu hovorí, nie je však mnoho tých, ktorí skutočný buzz (rozruch) vedia vytvoriť a buzzmarketing uplatniť v praxi. Úspešný buzzmarketing vám skutočne dokáže násobne zvýšiť tržby a skvelé výsledky je možné dokázať aj s nízkym marketingovým rozpočtom. Využite silu tohto typu marketingu a všetci o vás budú hovoriť. Radi by ste využili túto formu marketingu, ale stále presne neviete ako na to? Nechajte to na nás. Viac informácií ,,nájdete tu alebo nás ,,kontaktujte tu.
Už ste počuli o buzzmarketingu? Predpokladám, že nie, preto mi dovoľte v tomto článku vysvetliť, čo to ten buzzmarketing je. A nielen vysvetliť. Uvediem konkrétny príklad, ako sme túto formu marketingu využili, a dostali tak malú oravskú pizzériu do nieko
prejsť na článok