Čo je variabilný symbol a prečo je dôležitý

Variabilný symbol je nástroj používaný v bankovníctve a finančnej sfére na identifikáciu a kategorizáciu platieb. Ide o sériu čísel, ktoré sa pridávajú k transakcii, aby sa určilo, kto platbu poslal a na čo je určená.Takže vo všeobecnosti, variabilný symbol je kľúčový pre správne riadenie a sledovanie finančných transakcií, či už v rámci jednotlivých platieb, alebo []

prejsť na článok

Čo je to anatomický batoh a prečo je pre vaše dieťa tak dôležitý?

Anatomický znamená „tvarom vyhovujúci stavbe ľudského tela“. Ľudovo povedané: Nikde netlačí a „sedí“ na chrbte. A prečo je pri školských batohov a aktoviek pro naše deti tak dôležitý? Pravdepodobnosť, že vaše školopovinné dieťa nosí viac, než unesie, je v

prejsť na článok

Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností?

Ešte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared

prejsť na článok

Obsah je kráľ, alebo prečo je obsahový marketing taký dôležitý?

Týmto slávnym citátom sa preslávil Bill Gates. Ešte niekedy v 90 tych rokoch sa domnieval, že obsah je miesto, kde sa veľká časť „skutočných peňazí“ zarobí na internet The post Obsah je kráľ, alebo prečo je obsahový marketing taký dôležitý? appeared firs

prejsť na článok

APPONIO

Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na jednom mieste.Idea transformácie offline rezervácie na digitálny booking bola inšpirácia pre

prejsť na článok

maroŠesták

Visual Identity 4 Visual Artist.Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity vznikla z mena a práce umelca. Spojením opakujúceho sa písmena Š, ktoré je na konci mena a zači

prejsť na článok