Naučte sa proces deoptimalizácie vyhľadávacieho nástroja, ktorý môžete použiť na získanie väčšieho počtu kliknutí z kvalifikovanej návštevnosti a zvýšenie konverzií.Všetci sme počuli o optimalizácii pre vyhľadávače (SEO) , ale čo deoptimalizácia pre vyhľadávače. V jednej epizóde Search Off The Record diskutovali Martin Splitt, Gary Illyes a Lizzi Sassman o de-optimalizácii – procese odstránenia stránky zo SERP. Cieľom deoptimalizácie je hodnotenie stránky, ktorá s najväčšou pravdepodobnosťou pritiahne kvalifikovanú návštevnosť a konverzie.Ak ste niekedy zaradili „nesprávnu“ stránku pre kľúčové slovo, tento článok je pre vás. Pripravte sa na to, že sa naučíte proces deoptimalizácie, aby ste mohli získavať kliknutia z kvalifikovanej návštevnosti a zvyšovať konverzie. Rezervujte si konzultáciu zdarma Ako môžete zistiť, či má nesprávna stránka hodnotenie? Účelom deoptimalizácie je odstrániť stránku, ktorá na váš web privádza nesprávny typ návštevnosti. Niekedy vám môže prospieť úplné odstránenie stránky zo SERP. Inokedy možno budete chcieť nahradiť stránku, ktorá má hodnotenie, za vhodnejšiu stránku.V epizóde de-SEOing Sassman zdieľa anekdotu, kde návštevníci stránok, ktorí pristáli na konkrétnom dokumente uvedenom na stránke 1, neboli tými správnymi typmi návštevnosti.Sassman povedal, že to bolo jasné zo spätnej väzby od používateľov navštevujúcich ich stránku. Stránka hodnotenia spôsobila určité nedorozumenia. Používatelia webu začali odosielať požiadavky na úlohy, ktoré neboli relevantné. V dôsledku toho používatelia neboli spokojní a interné tímy boli viac zaneprázdnené vybavovaním irelevantných lístkov podpory, ktoré nedokázali vyriešiť.Stránka generovala návštevnosť, ale bol to nesprávny typ návštevnosti. Došlo k nesúladu medzi tým, čo používateľ hľadal, a stránkou, na ktorú sa dostal.Hodnotenie nesprávnej stránky v SERP nie je nezvyčajné. Rozpoznajte, že zaraďujete nesprávnu stránku tak, že budete hľadať:Stránky, ktoré získavajú návštevnosť, ale nie konverzie.Dopyty od používateľov, ktoré pre obchodnú ponuku nedávajú zmysel.Stránky, ktoré boli zadané na dosiahnutie určitého cieľa, ale zaostávajú za očakávaniami.Články hodnotiace konverzné kľúčové slová, ktoré by boli lepšie umiestnené na stránke generujúcej príjmy (stránka produktu, kategória produktu alebo vstupná stránka). Ktorú stránku by ste napriek tomu mali ohodnotiť? Pred pokusom o hodnotenie akejkoľvek stránky v SERP spoločnosti Google je dôležité pochopiť zámer vyhľadávania za kľúčovým slovom. Až potom sa môžete rozhodnúť, či je pre vás kľúčové slovo vhodné na vyskúšanie a hodnotenie a aký typ stránky by ste mali vytvárať.Pomôžete určiť, ktorá stránka by mala byť hodnotená podľa kľúčového slova, ak pochopíte, ako Google uprednostňuje stránky na základe zámeru vyhľadávania.Pozrite si anotovaný príklad SERP nižšie. Vyhľadávanie výrazu „červené bežecké topánky“ vráti stránky kategórie elektronického obchodu a balíčky obrázkov. SERP naznačuje, že používateľ si chce kúpiť červené bežecké topánky alebo si pozrieť ich obrázky. Je to produktový SERP.Ak je vaším cieľom hodnotenie červených bežeckých topánok, mali by ste byť aspoň schopní zhodovať sa so zámerom v SERP tým, že poskytnete používateľom stránky, aby si mohli kúpiť červené bežecké topánky a zahrnúť obrázky.Na základe analýzy SERP by ste neočakávali, že článok s názvom „najlepšie červené bežecké topánky“ bude mať dobrú šancu na hodnotenie pre hľadaný výraz „červené bežecké topánky“, pretože Google neuprednostňuje články v SERP. Rovnako, ak by bol článok hodnotený, neočakávali by ste, že tento typ stránky uspokojí zámer používateľa pre toto konkrétne vyhľadávanie.Ak máte hodnotenie stránky, ktoré vám prináša návštevnosť, no nedarí sa vám konvertovať, možno budete chcieť zvážiť deoptimalizáciu. The form can be filled in the actual website url. Deoptimalizácia vysvetlená Takže máte hodnotenie stránky, ktoré neprináša konverziu, a na svojom webe máte inú stránku, ktorá by bola vhodnejšia na hodnotenie podľa cieľového kľúčového slova.Ako môžete deoptimalizovať stránku a zároveň ju odstrániť zo SERP pre požadované kľúčové slovo a umiestniť inú stránku?V tomto bode je dôležité poznamenať, že vám hrozí, že stratíte svoju pozíciu – a s ňou spojenú návštevnosť – úplne. Cieľom SEO však nie je len získať návštevnosť, ale získať kvalifikovanú návštevnosť, ktorá podporuje obchodné ciele.Ak všetko, čo strácate, sú kliknutia a zobrazenia, v skutočnosti nič nestratíte.Tu je podrobný návod na deoptimalizáciu vyhľadávacieho nástroja. Krok 1: Vyberte si požadovanú stránku hodnotenia Predtým, ako niečo urobíte, musíte sa rozhodnúť, ktorá stránka bude hodnotená podľa požadovaného kľúčového slova a prečo.Začnite vykonaním analýzy SERP. Na základe výsledkov podľa priorít rozhodnite, ktorá stránka na vašom webe patrí medzi už hodnotené.Ak sú SERP plné článkov, pravdepodobne budete musieť napísať článok, ktorý uspokojí zámer používateľa. Ak SERP uprednostňujú stránky elektronického obchodu, musíte mať produkt na predaj. Krok 2: Priraďte stránkam kľúčové slová Ak chcete mať najlepšiu šancu na hodnotenie akejkoľvek stránky, musíte byť najužitočnejšou stránkou na webe.Uistite sa, že pokrývate celú tému. Pozrite sa, aké je hodnotenie a ktoré kľúčové slová vracajú rovnaký typ obsahu. Tieto údaje môžete použiť na inšpiráciu sekcií obsahu na vašej stránke.Súvisiace kľúčové slová, ktoré by ste mali pokryť, nájdete tak, že sa pozriete na to, čo konkurenčné stránky zahŕňajú do svojho článku a hodnotenia.Správa Organic Research v Semrush môže byť užitočným východiskovým bodom pri hľadaní súvisiacich kľúčových slov.Kľúčové slovo, podľa ktorého chcete ohodnotiť požadovanú stránku, by sa malo prirodzene používať v celom článku. Vráťte sa k základom SEO a skontrolujte, či sa používa v značke názvu a adrese URL, ak to má zmysel. Krok 3: Vyhodnoťte hodnotenie obsahu v porovnaní s požadovaným obsahom Porovnajte stránku, ktorú chcete hodnotiť, so stránkami, ktoré sú momentálne hodnotené.Aké prvky obsahujú konkurenti, ktoré vaša stránka neobsahuje? Uistite sa, že vaša stránka je v konečnom dôsledku užitočná a konkurencieschopná. Ak hodnotiace stránky používajú obrázky vysokej kvality, mali by ste ich použiť aj vy. Ak konkurenčné stránky obsahujú video, pridajte na svoju stránku video.Zamerajte sa na to, čo robia konkurenti, ale nesústreďte sa na konkurenciu tak tvrdo, že zabudnete na svojich používateľov a zákazníkov.Čo ešte môžete dodať, čo je skutočne užitočné pre vašich používateľov? Zistite podľa:Rozhovor s vašim marketingovým a predajným tímom.Objavujte otázky, ktoré kladú zákazníci, aby ste mohli odpovedať na svojej stránke.Hľadanie dôvodov vrátenia peňazí, alebo vrátenia tovaru. (Môžete byť proaktívni a riešiť problémy na stránke, aby ste ušetrili používateľa od nesprávneho nákupu alebo pomohli zvládnuť očakávania?) Krok 4: Odstráňte kľúčové slová z deoptimalizovanej stránky Jedným z dôvodov nesprávneho hodnotenia stránky môže byť používanie kľúčových slov.Pozrite sa na stránku, ktorú nechcete hodnotiť, a ak je to možné, odstráňte kľúčové slová, ktoré by mohli pomôcť pri hodnotení. Ak napríklad používate kľúčové slovo v značke názvu, vymeňte ho za lepšie kľúčové slovo, ktoré sa hodí na túto stránku, aby sa vaša druhá stránka dostala do pozície pre požadované kľúčové slovo.Prirodzene, nechcete odstrániť všetky kľúčové slová, najmä ak sú kontextovo užitočné. Namiesto toho odstráňte kľúčové slová, kde môžete, a pracujte na stratégii interného prepojenia pre tie, ktoré musia zostať. Krok 5: Posilnite interné prepojenie Interné prepojenie je jedným z najúčinnejších nástrojov na pomoc pri hodnotení obsahu.Skontrolujte interné odkazy smerujúce na stránku hodnotenia a interné odkazy smerujúce na stránku, ktorú chcete hodnotiť.Mali by ste:Odkazy smerujúce na požadovanú stránku pomocou jedného z kľúčových slov, pre ktoré chcete, aby sa umiestnila ako kotva – buďte v tom prirodzení.Prepojte aktuálnu stránku hodnotenia s požadovanou stránkou hodnotenia pomocou kľúčového slova. Na tejto stránke použite presnú zhodu ako kotvu, ak to môžete dosiahnuť prirodzene.Nahraďte odkazy na aktuálnu stránku hodnotenia odkazmi na požadovanú stránku, pokiaľ je stále kontextovo relevantná.Na audit svojej internej štruktúry prepojenia môžete použiť nástroje ako Screaming Frog alebo to môžete urobiť zadarmo v Google Search Console (GSC). Prejdite do prehľadu odkazov, kde nájdete prehľad svojich odkazov vrátane externých, interných stránok s najvyššími odkazmi a kotviacich textov. Kliknite na stránky, na ktoré chcete zobraziť odkazy, a GSC vám poskytne zoznam stránok odkazujúcich na vašu stránku.Nakoniec vytvorte odkazy na stránku, ktorú chcete hodnotiť, vytvorením architektúry obsahu.Ak sa napríklad pokúšate ohodnotiť svoju stránku kategórie podľa hľadaného výrazu „červené bežecké topánky“, pozrite sa na stránku Ľudia sa tiež pýtajú a pozrite si typy obsahu, ktorý môžete vytvoriť a prepojiť s danou kategóriou. Tým sa buduje vaša autorita v tejto téme a odkazujú na zbierku, ktorú chcete hodnotiť najviac. Krok 6: Odošlite stránky do služby Google Search Console Po dokončení všetkých vyššie uvedených krokov odošlite upravené stránky na GSC a počkajte, kým Google urobí svoju vec. Možno budete musieť počkať niekoľko týždňov alebo dlhšie, kým sa vaše úpravy prejavia.Ďalšie úvahy o hodnotení požadovanej stránkyAk ste vykonali všetky vyššie uvedené kroky, ale vaša požadovaná stránka stále nemá hodnotenie, tu sú ďalšie kroky, ktoré môžete podniknúť.Skontrolujte profil spätného odkazuV konkurenčnom prostredí možno budete musieť porozmýšľať nad zvýšením svojho profilu spätných odkazov. Použite nástroje SEO ako Majestic alebo Ahrefs, aby ste videli, ako sú vaše spätné odkazy v porovnaní s konkurenciou. Zamerajte sa na preklenutie medzery získaním vysoko relevantných spätných odkazov z dôveryhodných stránok vo vašej oblasti.Ak je to prirodzené, môžete odkazovať priamo na stránku, ktorú chcete hodnotiť, ale ak to nefunguje, môžete odkazovať na podporné stránky v rámci klastra obsahu. Skontrolujte metriky interakcie Metriky zapojenia (konverzie, posúvanie, čas na stránke atď.) vám môžu pomôcť určiť, či je naša stránka skutočne užitočná pre vašich používateľov.Ak má vaša hodnotiaca stránka dlhý obsah a používatelia sa pred odchodom posunú len na 25 % stránky, pravdepodobne to nie je dostatočne presvedčivé, aby používateľa zaujalo. Zvážte prepísanie. Zvážte optimalizáciu rýchlosti stránky Rýchlosť stránky sa stáva čoraz dôležitejšou a je dôležité, aby ste zostali konkurencieschopní, kde sa len dá. Vo veľmi konkurenčných priestoroch môže byť rýchlosť stránky rozdielom medzi tým, či vaša stránka prekoná konkurenciu.Google PageSpeed Insights poskytuje všetky údaje o rýchlosti stránky a o tom, ako ju zlepšiť. 301 presmerovaní Ak chcete v procese deoptimalizácie odstrániť svoju pôvodnú stránku hodnotenia, nezabudnite pridať presmerovanie 301.V niektorých prípadoch, ako napríklad v prípade kanibalizácie kľúčových slov, možno budete chcieť stiahnuť stránku, aby ste pomohli inému hodnoteniu.Pridajte presmerovania 301 a aby ste boli v konečnom dôsledku usilovní, prejdite si odkazy smerujúce na starú stránku a upravte ich tak, aby ukazovali priamo na požadovanú stránku hodnotenia.Deoptimalizácia pre vyhľadávanieSkok do deoptimalizácie môže pôsobiť trochu desivo, najmä ak riskujete stratu veľkej návštevnosti.Treba si zapamätať, že kliknutia a zobrazenia nemajú zmysel, ak pochádzajú od nesprávneho publika, alebo nevedú ku konverziám. Zdroj: https://searchengineland.com/wrong-page-ranking-390988Autor: Zoe AshbridgeAutori štábu: tu The form can be filled in the actual website url.
Stránka je vo výstavbe! The post Stránka je vo výstavbe! appeared first on KVŠ OCEÁN MALACKY - plávanie pre deti, mládež aj dospelých.
prejsť na článokV súvislosti s vydaním novej edície Slovo na cestu životom Ekumenického prekladu Biblie mladý tím ľudí pripravil prezentačné video, ktorého cieľom je pripomenúť, že Biblia Slovo má byť súčasťou nášho každodenného života a sprevádzať náš na našej ceste k
prejsť na článok2ING je nová agentúra zameraná na oblasť ľudských zdrojov. Prvý pokus o vytvorenie web stránky študentkou nevyšiel. Stránka bola hacknutá a majiteľky sa obrátili na niekoho, kto naozaj robí s WordPressom a vedel by im pomôcť. Zadanie Vytvoriť modernú a be
prejsť na článokObčianske združenie Bagar vzniklo v roku 2004 a má korene v Trenčianskych Tepliciach, rodisku Andreja Bagara, ktorého rodina pochádza z Moravy, severomoravskej obce Jezernice, kde dosiaľ žijú viacerí Bagarovci. OZ The post OZ Bagar a stránka kultúry národ
prejsť na článokAko sa hovorí, všetko zlé je na niečo dobré. Keďže nemôžem teraz ponúkať ubytovacie služby, tak som sa rozhodla využiť čas a pripraviť pre Vás novú webovú stránku. Napriek tomu, že patrím ku staršej generácii a výpočtová technika sa začala na Slovensku ob
prejsť na článok