Tradičné formy spotrebiteľského prieskumu bývajú často problematické, marketéri nemajú čas alebo peniaze na výskum spotrebiteľského správania. Surveys 360 pomôže vytvárať online dotazníky, a teda rýchlo a spoľahlivo získať názory od skutočných ľudí z celého sveta.
Dnes sme pre Vás spustili novú webovú stránku. Dúfame, že Vám bude páčiť, a nájdete na nej všetko čo budete potrebovať. Poteší nás každá spätná väzba o tom, ako sa Vám naša nová stránka páči.
prejsť na článokHlavným dôvodom, prečo sú akcie pre väčšinu ľudí najlepším aktívom na investovanie za účelom budovania majetku je jednoduchý fakt - z dlhodobého hľadiska ich ceny (ako skupiny, nie nevyhnutne každého jedného titulu) neustále rastú.Funguje to dlhodobo, sto
prejsť na článokShort selling, Shorting, Predaj nakrátko je bežnou, avšak pre nováčikov o niečo ťažšie pochopiteľnou formou zhodnocovania financií na burze. Podstatou Short sellingu (Shortingu) je zarábanie na POKLESE cien akcií, komodít atď. Mnohí ľudia si myslia, že ob
prejsť na článokAbstrakt V tomto abstrakte sa zameriame na koncept Minimum Viable Product (MVP), jeho vlastnosti, výhody a príklady využitia. MVP je dôležitý nástroj pre startupy a firmy, ktoré chcú rýchlo a efektívne overiť svoje nápady na produkty a služby a minimalizo
prejsť na článokPřes na první pohled velmi špatná červencová data nelze ohledně dalších měsíců dělat negativně ukvapené závěry. Předně je nutné počkat na srpen a hodnotit výsledek průmyslu v součtu s červencem. Výrazný pokles produkce zatím nenaznačují ani měkká data jak
prejsť na článok