Čo si myslia ľudia? Rýchla spätná väzba vďaka Surveys 360

Tradičné formy spotrebiteľského prieskumu bývajú často problematické, marketéri nemajú čas alebo peniaze na výskum spotrebiteľského správania. Surveys 360 pomôže vytvárať online dotazníky, a teda rýchlo a spoľahlivo získať názory od skutočných ľudí z celého sveta.  

prejsť na článok

SPUSTENIE NOVÉHO WEBU

Dnes sme pre Vás spustili novú webovú stránku. Dúfame, že Vám bude páčiť, a nájdete na nej všetko čo budete potrebovať. Poteší nás každá spätná väzba o tom, ako sa Vám naša nová stránka páči.

prejsť na článok

Čo spôsobuje rast akcií?

Hlavným dôvodom, prečo sú akcie pre väčšinu ľudí najlepším aktívom na investovanie za účelom budovania majetku je jednoduchý fakt - z dlhodobého hľadiska ich ceny (ako skupiny, nie nevyhnutne každého jedného titulu) neustále rastú.Funguje to dlhodobo, sto

prejsť na článok

Short selling alebo ako zarábať na poklese cien

Short selling, Shorting, Predaj nakrátko je bežnou, avšak pre nováčikov o niečo ťažšie pochopiteľnou formou zhodnocovania financií na burze. Podstatou Short sellingu (Shortingu) je zarábanie na POKLESE cien akcií, komodít atď. Mnohí ľudia si myslia, že ob

prejsť na článok

MVP Minimum Viable Product

Abstrakt V tomto abstrakte sa zameriame na koncept Minimum Viable Product (MVP), jeho vlastnosti, výhody a príklady využitia. MVP je dôležitý nástroj pre startupy a firmy, ktoré chcú rýchlo a efektívne overiť svoje nápady na produkty a služby a minimalizo

prejsť na článok

Komentář k průmyslové produkci – červenec 2016

Přes na první pohled velmi špatná červencová data nelze ohledně dalších měsíců dělat negativně ukvapené závěry. Předně je nutné počkat na srpen a hodnotit výsledek průmyslu v součtu s červencem. Výrazný pokles produkce zatím nenaznačují ani měkká data jak

prejsť na článok