Ľudia zabudnú čo ste im hovorili, čo ste pre nich urobili, ale nikdy nezabudnú, ako sa pri vás cítili. Páči sa mi toto staré príslovie a preto súčasťou mojej prípravy je tiež naladenie sa, alebo disponovanie sa na stretnutie s klientom. Je to pre mňa dôležitou súčasťou koučovacej práce. Zvlášť ak prijmeme predpoklad, že každé takéto stretnutie, rozhovor môže mať pre daného človeka, alebo pre pár zásadný význam pre ich život. Ako by takéto disponovanie sa mohlo vyzerať? Tá najideálnejšie príprava je, keď sa jedná o vopred naplánované stretnutie. Keď mám čas na prípravu, na premyslenie si toho, čo chcem, aby človek, ktorý sa má so mnou stretnúť pri mne cítil, čo chcem, aby bolo hneď od začiatku súčasťou dobrého Raportu. A to bez ohľadu na tému, o ktorej sa budeme zhovárať. Čo sú tie najlepšie kroky prípravy pre mňa osobne? Ponúkame vám pohľad cez tieto tri kroky/fázy. Môžu vám zabrať zo začiatku zopár minút, neskôr si môžete nájsť vlastnú niekoľko sekundovú “cestu”. 1. Stíšenie uvedomenie si daného okamihu vďačnosť za to, aké dary mám, že vôbec môžem túto prácu vykonávať vedomé vnímanie, čo všetko mi ide hlavou 2. Odovzdanie vyupratuj si hlavu myšlienok čo sa dialo doteraz v práci, čo ma čaká doma emócií z predchádzajúcej činnosti, udalosti, stretnutia môjho JA nie ja som dôležitý/tá, ale on/ona/oni 3. Motivácia prečo túto prácu robím aká je moja rola v tomto rozhovore? s akou emóciou chcem doň „vstúpiť“ ? vedome sa rozhodnem, že som tu a teraz pre tých, ktorí ma čakajú .fusion-body .fusion-builder-column-3{width:100% !important;margin-top : 0px;margin-bottom : 20px;}.fusion-builder-column-3 > .fusion-column-wrapper {padding-top : 0px !important;padding-right : 0px !important;margin-right : 1.92%;padding-bottom : 0px !important;padding-left : 0px !important;margin-left : 1.92%;}@media only screen and (max-width:1024px) {.fusion-body .fusion-builder-column-3{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-3 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}@media only screen and (max-width:640px) {.fusion-body .fusion-builder-column-3{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-3 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}.fusion-body .fusion-flex-container.fusion-builder-row-4{ padding-top : 0px;margin-top : 0px;padding-right : 0px;padding-bottom : 0px;margin-bottom : 0px;padding-left : 0px;} The post Čo znamená naladiť sa na stretnutie s klientom? appeared first on KB education.
Vážení spoluobčania, srdečne vás pozývam na osobné stretnutie, kde vám predstavím nielen seba a moje skúsenosti, ale najmä môj volebný program. Teším sa na stretnutie s vami a diskusiu. 22.10.2022 17.00 Hotel Rysy, Tatranská Štrba 23.10.2022 15.00 Spo
prejsť na článokSpoločné stretnutie deviatakov s predškolákmi. Pri príležitosti Európskeho dňa cudzích jazykov 2022 naši deviataci z jazykovej triedy počas troch dní navštívili malých predškolákov a zábavnou formou im predstavili cudzie jazyky, ktoré sa učia v našej šk
prejsť na článokZ čajovne pokračujeme do Hudobnej záhrady v čarovnom prostredí štiavnických vrchov. Príďte si vypočuť, zaspievať a hlavne sa naladiť na vysokú vibráciu mocných mantier.
Exkurzia v mliekárniPri príležitosti Dňa mlieka sa žiaci 1.A a 3.A zúčastnili exkurzie do Mliekarne na Podkoreňovej.Nezabudnuteľným zážitkom pre žiakov bola vlastná výroba parenice, či stretnutie sa so živýmikravičkami, teliatkami a ovečkami.
prejsť na článokPiataci z 5.C sa zapojili do milého projektu a navštívili seniorov v Lune. Spolu vytvárali vianočné dekorácie. Celé stretnutie bolo naplnené láskou a vianočnou atmosférou.
prejsť na článok