Zákazníci sú životným zdrojom vašej firmy. Ak vás zákazník osloví s otázkami a obavami, máte vzácnu príležitosť byť nápomocnou firmou. Dobré a relevantné informácie zákazníkovi povedia, že ste spoľahlivá spoločnosť. Hľadáte možnosť vybudovať si dôveru? Inšpirujte sa nasledujúcimi stratégiami. Buďte empatickí Skúsenosti zákazníka sú ovplyvňované tým, ako reagujete na otázky, problémy a sťažnosti. Empatia so situáciou zákazníka a starostlivosť pomáhajú meniť dynamiku konverzácie. Ukážete zákazníkovi, že rozumiete jeho ťažkostiam a viete mu pomôcť. Musíte vedieť, kedy vás zákazník potrebuje a venovať mu dostatočnú pozornosť. Obráťte negatívne na pozitívne Komunikujte so zákazníkom za každých okolností. Zákazníci nemôžu vidieť za oponu. Nevedia čo sa deje, ak im neodpíšete. Dobrá a rýchla reakcia na neočakávané situácie je najdôležitejším krokom. Premieňa negatívnu skúsenosť na pozitívnu. Zákazníci ostanú upokojení a ohromení dobrými službami. Dobrá reakcia rieši problém priamo na mieste. Nesľubujte, čo nemôžete splniť Veľké sľubovanie je lákavé najmä pre malých podnikateľov. Sú motivovaní k tomu, aby urobili všetko, čo je potrebné na ukončenie predaja. Nesľubujte zbytočne to, čo nemôžete splniť. Ak si myslíte, že do 2 dní môžete mať hotový produkt alebo službu, sľúbte ju zákazníkovi až o 4 dni. Ak to stihnete do 2 dní, zákazníci ostanú milo prekvapení. Vytvorte komunity a súťaže Hlavnou výhodou online komunít je priame zapojenie zákazníkov zodpovedaním otázok. Najpopulárnejšie sú facebookové skupiny. Okrem toho môžete využiť možnosť a usporiadať súťaž. Môžete požiadať zákazníkov, aby zdieľali fotografie a označili vašu značku. Urobte vašich zákazníkov súčasťou tímu. Ak zákazník pridal príspevok s vaším produktom, neváhajte ho propagovať na sociálnych sieťach. Ak oslavujete výročie založenia spoločnosti, ponúknite vašim zákazníkom zľavové kupóny a poďakujte sa za dôveru. Dôvera je najdôležitejšou súčasťou predajného vzorca Nechajte zákazníkov zamilovať sa do vašej značky. Buďte otvorení a úprimní. Zákazník je stále len človek. Aktívne vyhľadávajte spätnú väzbu od zákazníkov. Čítajte tiež článok: SEO optimalizácia 7 jednoduchých krokov ako sa posunúť vyššie vo vyhľadávačoch The post Darujte zákazníkom relevantné informácie appeared first on Popisky.
Priatelia! Aj tento rok nás môžete podporiť svojimi 2% z daní. Pomáhajú nám aj naďalej tvoriť nové príbehy a pokračovať v tom, čo nám zanechali naši predkovia. ĎAKUJEME! Predvyplnené tlačivo na stiahnutie: 2% FSk CÍFER. Vyplnené tlačivo môžete odovzdať kt
prejsť na článokAko každý rok, prosíme o darovanie 2% z vašich daní pre naše občianske združenie Malinô SkiAlp Team, ktoré je pravidelným organizátorom cyklistických a skialpinistických pretekov. Práca s mládežou cieľom nášho klubu je podporovať šport v každom smere. Pr
prejsť na článokHokejbalový klub HK IMS-East Popradskí piráti je počtom svojich členov najväčším hokejbalovým klubom na Slovensku! Podporte kvalitnú prácu vedenia nášho klubu a darujte mu 2% zo svojich daní. Všetky finančné prostriedky idú na rozvoj klubu a podporu m
prejsť na článok3d vizualizácia bola vytvorená pre developerskú firmu Výhoda interiérovej vizualizácie je predstavenie zákazníkovy, ako si môže zariadiť svoj vysnívaný dom. Ako umiestniť kuchynskú linku, aké si vybrať obklady, zladiť farebnosť a podobne. 3D vizualizácia
prejsť na článokNa dobre známej facebookovej stránke Priznania žien sa objavil príspevok, kde sa slovenská predavačka prihovára ku všetkým zákaznikom. S istotou možeme dedukovať že tí, ktorí si túto prácu vyskúšali sa ku zamestnancom obchodov správajú oveľa krajšie ako č
prejsť na článok