Aké budú trendy v digitálnom marketingu v roku 2023? Dnes sa spolu pozrieme na aké témy, technológie a zmeny sa v tomto roku môžeme tešiť. 1. Fenomén, nielen trend Sociálnu sieť TikTok ste v tomto zozname určite očakávali, tak ňou rovno začnime. Popularita TikToku nás bude sprevádzať aj nasledujúci rok. Okrem krátkych videí tam uvidíme aj viac komercie, vďaka optimalizácii nastavení reklám pre značky. Ak ste do tohto sveta ešte nevkročili, teraz je na to ten najvyšší čas. 2. Klapka a…akcia Podľa článku Think With Google dosahujú YouTube shorts 30 miliárd videní denne a 1,5 miliardy aktívnych užívateľov každý mesiac. Tieto dáta dokazujú, že krátky video obsah sa už dávno netýka len TikToku. Video má stále vysokú hodnotu aj v B2B marketingu, čo sa prejavuje napríklad na LinkedIne, kde ich pribúda čoraz viac. 3. Obsah, ktorý prepája Ďalším dôležitým trendom pre B2B je zameranie sa na komunitu na rozdiel od vytvárania si vlastnej bubliny. Využívanie digitálnych marketingových nástrojov na predaj by malo čiastočne ustúpiť budovaniu vzťahov. To platí pre vzťahy so zákazníkmi ako i so širšou komunitou, napríklad zdieľaním užitočného obsahu z rôznych zdrojov, nie len z Vášho vlastného repertoára. Jednoducho povedané, v roku 2023 je lepšie byť mušketierom ako superhrdinom. 4. Z ako zmysluplné a zaujímavé Generácia Z je skupinou, na ktorú sa upierajú oči marketérov. Majú radi prirodzenosť a úprimnosť oblečenú do veselých farieb a v pútavých formátoch. Do sveta marketingu priniesli viacero trendov, napríklad aj dopyt po autenticite, ktorá sa zapáčila a bude taktiež jedným z tohtoročných trendov. 5. Ukážte (a dokážte) svoje hodnoty Aj keď generácia Z spolu so zvyškom populácie žije vo svete inovácií, sú súčasťou rastúceho podielu verejnosti hľadajúceho značky, ktoré poznajú svoje zásady a pevne si za nimi stoja. Nevyužívajte medializované udalosti na svoj profit, ale svoje hodnoty v správnej miere zahrnte do všetkého, čo robíte. 6. 1, 2, 3…počujeme sa? Od podcastov, cez audioknihy až po hudobné novinky pretekajúce sa o pozíciu najnovšieho TikTok hitu. Audio dávno dobehlo video, že by ho v roku 2023 predbehlo? Isté je, že marketéri by mali začať premýšľať, ako ho do svojich stratégií zakomponujú, ak chcú, aby o produktoch a službách, ktoré propagujú, bolo naozaj počuť. 7. 2 Všetko v 1 Super apps sú jednou z popredných tém posledného obdobia. Mali by byť niečo ako nákupné centrá s kaviarňami, kde sa rozprávate so známymi, nakupujete rôzny tovar a zabávate sa v kine, pri čom za všetko pohodlne platíte len v digitálnom svete. Aplikácie tohto typu už existujú v Ázii aj Afrike, a Európu či Ameriku možno “dobijú” práve v tomto roku. Na to si však musíme ešte počkať.
Prečo zvoliť internetový marketing?Internetový marketing má rad výhod oproti starším propagačným metódam. Na tejto stránke nájdete niekoľko dôvodov, prečo by ste sa mali zamerať na propagáciu v prostredí internetu a čo Vám to môže priniesť.
prejsť na článokAk sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d
prejsť na článokNa Slovensku sa zvyšuje počet ľudí, ktorí majú základné skúsenosti s používaním digitálnych technológií, rastie podiel užívateľov internetu aj intenzita jeho používania. Napriek tomu existujú v spoločnosti výrazné rozdiely označované ako digitálna priepas
prejsť na článokEmailový marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako komunikovať s vašimi zákazníkmi a ako zvýšiť predaj. Avšak, aby ste dosiahli úspech, je dôležité vedieť, ako vytvoriť účinnú emailovú kampaň. Tu sú niektoré kroky, ktoré by ste mali pri tvorbe
prejsť na článokŽiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh
prejsť na článok