Získať spätnú väzbu od vašich zákazníkov vám môže priniesť nové informácie, nápady na inovácie vašich produktov a služieb. Zistíte čo majú zákazníci na vašom produkte radi, alebo čo im chýba, a tak možno aj získate konkurenčnú výhodu. Vďaka spätnej väzbe od zákazníka budete mať vždy prehľad o tom ako vás vaši zákazníci vnímajú a čo od vás očakávajú. Zákaznícky pohľad vám umožní vidieť vaše produkty inými očami a často aj zachytiť maličkosti, ktoré by ste si vy alebo vaši zamestnanci ani nevšimli. Ak sa na ich názor opýtate určite vám radi spätnú väzbu poskytnú a ešte budú mať pocit, že máte záujem zlepšovať váš produkt aj podľa ich predstáv. Možno na základe prieskumu medzi zákazníkmi len zistíte, že všetko funguje dobre a zákazníci sú nadmieru spokojní. Tieto pozitívne ohlasy môžete ďalej využiť pri propagácii vašej firmy. Budete môcť prezentovať pozitívne čísla a grafy o vašom podnikaní. Zopár príkladov na dotazník spokojnosti zákazníkov: Hodnotenie vašich webových stránok webové stránky firiem často majú rôzne podoby a nie vždy sú dostatočne prehľadné pre ich návštevníkov. Prípadne sa chystáte alebo ste už spustili vašu novú web stránku a chcete ju čo najviac prispôsobiť potrebám vašich klientov Hodnotenie predajcu alebo obchodného zástupcu vaši predajcovia alebo obchodní zástupcovia sú tvárou vašej firmy, a práve spôsob akým komunikujú so zákazníkmi vytvára obraz o vašej spoločnosti. Vďaka informáciám z dotazníka zistíte napríklad či nie je potrebné zmeniť spôsob komunikácie alebo preškoliť vašich zamestnancov. Spätná väzba na obchodné stretnutie alebo pohovor krátkym dotazníkom môžete zistiť aký dojem mali vaši klienti alebo obchodní partneri z vašej nedávnej schôdzky. Môžete získať podnety ako viesť v budúcnosti ďalšie schôdzky. Spokojnosť s technickou podporou v rámci dotazníku môžete zistiť či technická podpora, ktorú ste poskytli vašim klientom bola adekvátna a či vaši zákazníci boli s informáciami spokojní alebo im nebolo úplne jasné riešenie, ktoré im bolo poskytnuté. Záver Dotazník spätnej väzby je jedným z najefektívnejších nástrojov pre vývoj a manažment vašich produktov a komunikácie s vašimi klientmi. Poznať názor a potreby zákazníka je neoceniteľnou informáciou pre vaše podnikanie.The post Dotazník spokojnosti zákazníkov first appeared on dotaznicek.sk.
Online dotazník je najrýchlejší a zároveň najideálnejší spôsob získavania spätnej väzby. Dotazník môžete použiť napríklad pri pracovných pohovoroch, zisťovaní motivácie zamestnancov, prípadne iných aspektov týkajúcich sa ich pracovného prostredia. Vhod
prejsť na článokKeď už máte svoj dotazník hotový, vašou nasledujúcou úlohou je rozoslať dotazník vaším respondentom. Jednou z možností je použiť priamo e-mail pozvánky v systéme dotaznicek.sk. Ďalšie rady ako získať respondentov nájdete v článku Desať rád pre získanie re
prejsť na článokVyhodnotili sme anketu o spokojnosti zákazníkov s našimi produktmi a službami za rok 2020. Celkom sme dostali 107 odpovedí s hodnotením a od niektorých z vás aj nové podnetné návrhy. Podľa vašich odpovedí považujete naše produkty a služby zákazníkom za ve
prejsť na článokVyhodnotili sme anketu o spokojnosti zákazníkov s našimi produktmi a službami za rok 2019. Celkom sme dostali 86 odpovedí s hodnotením a od niektorých z vás aj nové podnetné návrhy. Podľa vašich odpovedí považujete naše produkty a služby zákazníkom za veľ
prejsť na článokOptimalizácia rýchlosti vášho e-shopu nie je len o zlepšení technickej stránky webu, ale je zásadným krokom k posilneniu vášho online biznisu. Rýchly e-shop je kľúčom k zaisteniu spokojnosti zákazníkov, zlepšeniu konverzií a zvýšeniu celkovej návštevnosti
prejsť na článok