Evolúcia loga Apple Apple logo je jedným z najrozpoznateľnejších symbolov na svete, ktoré predstavuje inováciu a kvalitu. Pôvodné logo zobrazovalo Isaaca Newtona pod jablonou, no v roku 1977 ho Steve Jobs zmenil na jednoduchšiu verziu – jedno sústo z jablka. Toto ikonické logo reprezentuje dôraz spoločnosti na čistotu dizajnu a intuitívne používateľské rozhrania, čo je kľúčové pre jej identitu. Farby sa menili, ale tvar a príťažlivosť ostali rovnaké, symbolizujúce technologickú eleganciu a prístupnosť. Evolúcia loga Apple Evolúcia loga Apple Skvelý príklad, ako má logo vyzerať a čo sa ma za logom skrývať Prvé logo hashtag#apple sa dosť líšilo od minimalistického dizajnu, ktorý poznáme dnes. Toto počiatočné logo, ktoré vytvoril Ronald Wayne, jeden zo spoluzakladateľov spoločnosti hashtag#apple Inc., v roku 1976, znázorňovalo Isaaca Newtona sediaceho pod jabloňou s jablkom visiacim nad hlavou. Tieto snímky boli inšpirované slávnou anekdotou, že padajúce jablko podnietilo Newtonove teórie o gravitácii. Samozrejme, že bolo nevyhnutné prvé logo hashtag#apple zmeniť na niečo minimalistickejšie, aby bolo lepšie použiteľné napríklad na monitoroch či počítačoch. Symbolika, ktorá bola do loga vložená, je prenesená aj do jeho minimalistickej verzii. Padajúce jablko na hlavu Isaaca Newtona,, ktoré ho podnietilo k novej teórii o gravitácii, sa stalo myšlienkou loga aj ideou firmy Apple Computer Co. Ak napríklad vyrábate brány a nemáte žiadnu tému, príbeh či ideu pre svoju značku, ťažko sa Vám bude tvoriť názov alebo logo firmy a s najväčšou pravdepodobnosťou skončíte s názvom ako: Najlacnejšie brány / Luxusné brány / Kovovýroba Milan a pod.. . Je dobre nájsť symboliku spätú s firmou alebo značkou, ktorú idete budovať. Vaša značka tak získa charakter a vy sa máte od čoho odraziť pri budovaní príbehu svojej značky a firemnej vizuálnej identity. The post Evolúcia značky Apple appeared first on Rabbitstudio.sk. Grafické online štúdio..
Pozrite sa, ktoré marketingové stratégie využívajú svetové značky pre dosiahnutie úspechu ? V tomto článku sa dozviete, aké marketingové stratégie využívajú svetové značky. Bližšie sa tiež pozrieme na značky ako Coca-Cola, Apple, Starbucks či Nike. Preds
prejsť na článokApple predstavil nový iPhone. Ako poisťováka a horského bežca ma veľmi potešil Nový iPhone 14 dostal plnú podporu pre satelitné SOS pripojenie. Keď behám sám po horách zvyknem zdieľať polohu s mojimi blízkymi. No často som mimo signál. Tam sú rizikové
Ponuka montérok je dnes skutočne rozmanitá. Čoraz viac na náš trh prenikajú zahraničné značky a zákazníci si môžu vyberať z neobmedzenej ponuky. Aké značky sú však domáce a čo všetko ponúkajú?
prejsť na článokOtevíráme nový showroom nabitý designovými umyvadly, sprchovými zástěnami, ovládacími moduly pro WC a celou řadou dalších produktů. Od 1. 10. 2010 si můžete na vlastní oči prohlédnout a vlastnoručně osahat produkty italské značky Vitruvit, portugalské zna
prejsť na článokSilný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Jedna za na
prejsť na článok