Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cieľovú skupinu a zacieliť reklamu na definované publikum. Od toho tu sme pre Vás my! Reklamu [] Článok Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu? zo stránky UPVISION.
Facebook je online platforma sociálnych médií a sietí, ktorú vlastní americká spoločnosť Meta Platforms. Tejto firme taktiež patria platformy Messenger a WhatsApp. Facebook slúži na komunikáciu medzi používateľmi, zdieľanie multimediálnych dát, propagáciu
prejsť na článokhttps://www.facebook.com/groups/482089855201412/ https://www.facebook.com/groups/praca.cesko/ https://www.facebook.com/groups/427060014077709/ https://www.facebook.com/groups/bazarovka/ https://www.facebook.com/groups/zambrig/ https://www.facebook.com
Spoločnosť Meta Platforms Inc. (Meta), predtým Facebook Inc., je poskytovateľom riešení v oblasti sociálnych sietí, reklamy a obchodného prehľadu. Firma sa prostredníctvom svojej vízie virtuálnej reality Metaverse zameriava na vývoj virtuálneho prostredia
prejsť na článokInstagram je vizuálna sociálna sieť, ktorú vlastní spoločnosť Meta platforms. Názov Instagram vznikol spojením termínov Instant Telegram, čo v preklade znamená okamžitá pošta. Vytvorili ho Kevin Systrom a Mike Krieger a spustenie aplikácie prebehlo v októ
prejsť na článok