Najpokrokovejšie technológie, ktorú firma JCB ponúka. FASTRAC séria 8250 250 koní Základné prínosy konštrukcie FASTRAC JCB V-Tronic plynulá prevodovka s inteligentným systémom ovládania Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyrovnávaním pre dokonalý prenos výkonu a vysoký komfort obsluhy Vonkajšie kotúčové brzdy s protiblokovacím systémom ABS Perfektný priebeh výkonu motora spolu s vynikajúcim priebehom krútiaceho momentu Vysoká pracovná rýchlosť 65 km / hod Ovládanie systému joystickom a pomocou dotykovej obrazovky monitora výkonná hydraulika Vynikajúce rozloženie hmotnosti Technické dáta Jednotky JCB FASTRAC 8250 Typ motora Cummins QSD Max. výkon kW/koní 194/260 DIN výkon kW/koní 185/248 Krútiaci moment motora Nm 1 179 Výkon na prednom a zadnom vývodovom hriadeli kW/koní 168/225 Výkon hydraulického čerpadla l/min 210 Prevodovka s plynulou zmenou prevodu Odpruženie prednej nápravy vinuté pružiny s tlmičmi Odpruženie zadnej nápravy hydropneumatické s vyrovnávaním Pohotovostná hmotnosť bez závaží kg 10 640 Doťaženie prednej nápravy kg 1 500 Doťaženie za kabínou (max.) kg 3 250 Zdvihová kapacita zadného závesu kg 10 000 Zdvihová kapacita predného závesu kg 3 500 Přepravní rychlost km/h 65 Brzdy na všech kolech vnější kotoučové s možností ABS Vzduchový kompresor integrovaný s kapalinovým chlazením Motor: Cummins QSB Common Rail, 6 valec, diesel s turbodúchadlom s chladením stlačeného vzduchu, vodou chladený, max. Výkon 260 k (194 kW) podľa DIN pri otáčkach 2000 / min., Max. Krútiaci moment 1179 Nm pri otáčkach motora 1400 / min, alternátor 160 A, objem 8300 cm³, emisie spĺňajú normu Tier III. Výfuk hore vedľa pravého stĺpika kabíny, objem palivovej nádrže 600 l. Spojka: olejom chladená viackotúčová lamelová Prevodovka: JCB V-TRONIC, plynuláStupeň L: 0-45 km/h, stupeň H: 0-65 km/h.65 km/h dosiahne pri ekonomických otáčkach 1600/min. Výber jazdnej stratégie dotykovým tlačítkom. 4 jazdné stratégie (DRIVE, MANUELL, POWERSHIFT, FLEXI) Odpruženie: vpredu špirálové pružiny a tlmiče, vzadu hydraulicky pružiace nohy, každá s 2 plynovými tlmičmi, vyrovnávanie polohy so zosilnenými valcami. Vývodový hriadeľ: zadný vývod. hriadeľ elektrohydraulické zapínanie, mokrá lamelová spojka. otáčky: Variant I: 540 / min pri otáčkach motora 1.929 / min, 1000 / min pri otáčkach motora 1.997 / min. Variant II: 540 / min pri otáčkach motora 1.570 / min, 1000 / min pri otáčkach motora 1.997 / minPreraďovanie v kabíne. Koncovka rýchlovýmenná 1 3/8 , 6- drážka resp. 1 3/8 21-drážka. Ovládanie možné aj na pravom a ľavom blatníku vzadu. Hydraulika: elektrohydraulický regulačný systém (EHR) BOSCH. Zdvíhacia sila 9000 daN, Walterscheid rýchlospojky na zadných tiahlach kat. III, stabilizácia dolných ťahadiel, objem oleja v hydr. nádrži 130 l, neustále chladenie oleja, výkon hydr. čerpadlá 132 l / min. pri tlaku 210 bar, odnímateľné množstvo 53 l. Pravítko, 3. bod s koncovkou. Neustále tlmenie kmitov. Hydraulické okruhy: 4 dvojčinné hydraulické okruhy ovládané elektrohydraulicky s možnosťou regulácie prietoku oleja a rýchlosti prietoku oleja (času) vrátane tlmenia kmitov. 8 rýchlospojok vzadu so zapojením pod tlakom vč. zbernej nádržky na prebytočný olej. Beztlakový spätný tok oleja. Nápravy: elektrohydr. zapínanie pohonu prednej nápravy, elektorhydraulické zapínanie uzávierky diferenciálu so 100% účinnosťou na oboch nápravách. Riadenie: hydraulické servoriadenie, výškové a polohové nastavenie volantu. Brzdy: ABS systém, zvonku umiestnené kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách s 2 brzdovými strmeňmi. Mechanická ručná brzda so vzduchovým mechanickým valcom. Jedno + dvookruhové vzduchové brzdy pre príves vrátane sušiča vzduchu. ABS zástrčka pre príves. Kabína: komfortná velľkopriestranná, 2 plne presklené dvere, okolité sklá s tepelnou izoláciou, 6 prac. svetlometov vpredu, 4 prac. svetlomety vzadu. Vnútorné osvetlenie hore, veľké teleskopické vonkajšie zrkadlá, výklopné zadné okno so stieračom a ostrekovačom, klimatizácia klimatronic, GRUNDIG MP3 rádio, vzduchom odpružená sedačka GRAMMER s pozdĺžnym odpružením, 15 ° vpravo a vľavo natáčania, priestranná sedačka spolujazdca GRAMMER, skrinka na náradie, 3- pól. elektr. objímka DIN 9680, maják. Držiak pre fľašu. Záves: automatický záves Rockinger s čapom a priemerom 38 mm, výškovo prestaviteľný s diaľkovým ovládaním. Použitie nad alebo pod vývodovým hriadeľom. Pneumatiky: vpredu 540/65 R 34 Trelleborg, vzadu 710/70 R 42 Trelleborg Príspevok FASTRAC série 8000 je zobrazený ako prvý na Najstroje.
Najväčší silák mezdi traktormi JCB FASTRAC séria 7000 Základné prínosy konštrukcie FASTRAC JCB P-TRONIC, semi-powerhift 24 /9 prevodovka s inteligentným systémom ovládania Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyrovnávaním pre dokon
prejsť na článokOsvedčená konštrukcia systémového nosiča JCB FASTRAC 2170 170 koní Základné prínosy konštrukcia FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkonu Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyrovnávaním polohy pre dokona
prejsť na článokKlasický systémový nosič náradia so všetkými vyskúšanými technológiami JCB FASTRAC, vylepšeným ovládaním a novou prevodovkou Xtra. FASTRAC 3200 Xtra 200 koní Základné prínosy konštrukcia FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkon
prejsť na článokNajrýchlejší systémový nosič na trhu so špičkovými technológiami firmy JCB s vylepšenou prevodovkou Xtra. FASTRAC 3230 Xtra 230 koní Základné prínosy konštrukcia FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkonu Rámová konštrukcia s odp
prejsť na článokRozšírenie naparovača zo série Ionto-Steam. Na strane naparovača sa dá na statíve pridať prídavné zariadenie, do ktorého sa dajú zabudovať až 3 rôzne kozmetické prístroje ako napr. Ionto VAC®SPRAY, Ionto-HF, Ionto EIS&HEAT a pod.
prejsť na článok