Heineken / Beerport Postarať sa o štyri značky z portfólia firmy Heineken pod značkou Beerport? Áno, samozrejme, na to sme tu. Americká legenda Lagunitas, belgické chuťovky Affligem a Mort Subite, ako aj slovenský Bradáč. To je náš denný chlebíček, a to ako v online, tak aj offline prostredí. Sociálne siete pivnej značky musia byť svieže a musia reflektovať chuť nápojov, ktoré reprezentujú. Ľudia musia z komunikácie cítiť atmosféru, akú zažijú po ochutnaní piva. Práve to bolo našou úlohou. Okrem toho sme sa starali o komunikáciu akcií a udalostí, kde sa predávali pivá týchto štyroch značiek.Postarali sme sa taktiež aj o foto a video produkciu, ako aj custom animácie a ďalšie výstupy. Vďaka nášmu zmyslu pre detail a láske k pivu sme dokázali zabezpečiť kontinuálny nárast a prísun fanúšikov na sociálnych sieťach, ako aj návštevníkov pivných festivalov.