Hlavné výhody SEO oproti ostatným formám marketingu a reklamy

Hlavné výhody SEO oproti ostatným formám marketingu a reklamy Výskumy aj bežné skúsenosti firiem dokazujú, že SEO (optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače) je investícia, ktorá má omnoho vyššiu úroveň návratnosti, ako ostatné formy marketingu, vrátane emailového marketingu, klasickej reklamy alebo vzťahy s verejnosťou. Táto vysoká návratnosť spočíva v niektorých špecifikách, ktorými sa SEO a celkový marketing vo vyhľadávačoch(SEM) líšia od ostatných foriem marketingu.Jedným z hlavných rozdielov je ten, že svoju stránku, produkt alebo službu prezentujete potenciálnemu zákazníkovi, ktorý má o tento produkt alebo službu záujem a aktívne vyhľadáva informácie alebo riešenia. Ako dôkaz postačí vaše uvedomenie, ako ste sa vy vôbec dostali na túto webstránku. Je vysoko pravdepodobné, že ste klikli na odkaz na túto stránku vo výsledkoch vyhľadávania vo vyhľadávači ako je Google, alebo ste klikli na odkaz v nejakom katalógu stránok. Takže ste aktívne hľadali nejaké informácie alebo riešenia.Toto je veľký rozdiel oproti tomu, keď napríklad niekto v televízii zahliadne nejakú reklamu. Napríklad muž pozerajúci televíziu, ktorý uvidel reklamu na tampóny pre ženy. Táto reklama sa ho nijako netýka, nerieši žiadny jeho problém a už vôbec nevykonal žiadnu aktivitu, ktorá by naznačovala, že má o tento produkt záujem. Tradičný marketing vyrušuje spotrebiteľov a zaplavuje ich marketingovými správami, ktoré si nevyžiadali.Na rozdiel od prípadu, keď si niekto dal vyhľadať do vyhľadávača nejaký problém, produkt alebo službu a potom klikol na nejaký relevantný odkaz a potom možno našiel to, čo hľadal aktívne konanie. A u tejto skupiny, ktorá aktívne hľadá nejaké riešenie (ktoré môže predstavovať produkt alebo služba) je najvyššia pravdepodobnosť toho, že si niečo kúpia, prípadne vykonajú požadovanú akciu, akou môže byť napríklad prihlásenie sa do mailing listu. Už len tieto dôvody sú dostačujúce na to, aby každá firma, prípadne jednotlivec, ktorý sa chce prezentovať na Internete, minimálne zvážili možnosť nechať si urobiť optimalizáciu stránok pre vyhľadávače. Príspevok Hlavné výhody SEO oproti ostatným formám marketingu a reklamy je zobrazený ako prvý na SEO Servis.

prejsť na článok

Čo je to ROAS a ako sa dá využiť pri marketingu?

ROAS, alebo návratnosť výdavkov na reklamu, je kľúčovou metrikou vo vyhodnocovaní výkonnosti reklamy. Práve vďaka meraniu tejto metriky vieme vyhodnotiť, či sa danej reklamnej kampani darí, alebo nie. V tomto článku si pojem ROAS priblížime a vysvetlíme s

prejsť na článok

Výhody a nevýhody bannerovej reklamy

Bez preháňania sa dá povedať, že internetový svet je bannerovou reklamou doslova presýtený. Azda neexistuje ani jedna webová stránka, na ktorej by sa nenachádzali reklamné bannery. No ako je to s nimi v skutočnosti? Sú reklamné bannery naozaj účinné? Aké

prejsť na článok

Čo je to internetový marketing?

Internetový marketing je súhrnom rôznych marketingových nástrojov, ktoré propagujú i vedú k zvýšenému predaju tovaru a služieb. V súčasnosti je táto forma reklamy najefektívnejšia, keďže sa ľudské aktivity denne odohrávajú v online svete. Vďaka internetov

prejsť na článok

Prečo vaša firma potrebuje benefity, ktoré SEO ponúka

Prečo vaša firma potrebuje benefity, ktoré SEO ponúka Popredné pozície = viac predajov, branding a reputáciaJeden z dôvodov, prečo SEO má vyššiu návratnosť investície oproti ostatným formám marketingu je ten, že SEO získava pre vašu

prejsť na článok

PPC reklama na Facebooku verzus PPC reklama na Google: V čom je ktorá lepšia a prečo sa oplatí využívať obe súčasne?

Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.

prejsť na článok